Elikkä, puhelin jossa sim kortti ottaisi valokuvan esim klo 12.00 ja lähettäisi sen määrättyyn sähköpostiin 3g/4g yhteydellä, ja tämä toistuisi päivittäin? Puhelin tietysti laturissa kytkettynä.
Löytyykö appia tähän?
11
72
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, onhan näitä, mutta ne ei täytä mun vaatimuksia mitkä on tuossa aloituksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, onhan näitä, mutta ne ei täytä mun vaatimuksia mitkä on tuossa aloituksessa.
Ei ole muita..
- Anonyymi
Kannattaisiko sun hakea sopivaa ohjelmaa Google play kaupasta. Voi olla vaikea löytää juuri noin toimivaa ohjelmaa...
- Anonyymi
Roottaa luuri ja laita crontab ajamaan sopiva skripti haluttuna aika.
https://stackoverflow.com/questions/16747880/how-to-use-crontab-in-android - Anonyymi
"Löytyykö appia tähän?" tarkoititko "Löytyykö pappia tähän?"
- Anonyymi
No mitäpä luulisit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitäpä luulisit?
No Lappiahan minä luulisin, tai Tappia, voi olla myös Nappia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No Lappiahan minä luulisin, tai Tappia, voi olla myös Nappia.
Luulotautiisi auttaa lääkkeeksi toi viimeinen vaihtoehto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulotautiisi auttaa lääkkeeksi toi viimeinen vaihtoehto.
Ja älä vaan laita sitä ottaas vaan käkättiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja älä vaan laita sitä ottaas vaan käkättiin.
Anonyymi kirjoitti:
"Luulotautiisi auttaa lääkkeeksi toi viimeinen vaihtoehto.
Ja älä vaan laita sitä ottaas vaan käkättiin."
-- Ei se silloin ole viimeinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770