Voisitteko kertoa oletteko saaneet perintätoimistoilta epäasiallista kohtelua ?
Luokitus :
-------------------------------
1 ) Epäasiallista
2) Erittäin epäasiallista
3) Erittäin törkeää
-------------------------------
Mun täytyy nyt kysyjänä vastata ekana ja kategoriassa osuu vaihtoehto 2 , en taida vielä mainita nimeä tai kaupunkia jossa sijaitsee,heidän käytöksestään löytyy tallenteet en kerro missä muodossa.
Kokemuksienne mukaan
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En ole koskaan ollut missään yhteyksissä perintätoimistoihin. Useampikin lähettelee kaikenlaisia lappusia mutta en ota niihin mitään kantaa joten varsinaista henkilökohtaista kontaktia ei ole.
- Anonyymi
Minä kerran heikkona hetkenä soitin ja sanoin maksavani velkani pois, olivat hyvin ystävällisiä ja lähettivät maksulapun kaikista veloista.
Muuta kokemusta ei ole.- Anonyymi
Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan.
Olen ottanut yhteyttä m.m. Sveaan sopiaksen vanhan pienen velkani maksujärjestelyistä ja kohtelu oli asianmukaista ja ystävällistä. Tietenkin he kertoivat faktat, mutta nekin asiallisesti.
Ei mitään ongelmaa.
- Anonyymi
Oikein hyvää palvelua olen saanut: Asiallisiin kysymyksiin asiallisia vastauksia.
- Anonyymi
( Oikein hyvää palvelua olen saanut: Asiallisiin kysymyksiin asiallisia vastauksia) ***** _________**
Itsensä / toimipaikkansa kehuminen ei tietenkään ole kiellettyä,toivottavasti kaikilla hyvä mieli paitsi todennäköisesti niillä velallisilla jotka ajautuvat lopulta epätoivoiseen ratkaisuun kun joustoa ei löydy ja umpikuja vastassa. Hyvää Joulua !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756