Kuinka hymyilen nyt :)
Näkisitpä sinä
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Näkyyhän tuo. Lopeta tupruttelu!
- Anonyymi
Niin aivan
- Anonyymi
Miksi hymyilet? Kerro nyt, kun kerta aloitit.
- Anonyymi
Niin, kerro kultasein.
- Anonyymi
Tekisi mieli laittaa sormi huulellesi.
- Anonyymi
Nuolaisisin sitä hellästi.. ellet sitä tahdo niin ei kannata laittaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuolaisisin sitä hellästi.. ellet sitä tahdo niin ei kannata laittaa
Tottakai haluan.
- Anonyymi
Mitä ihmettä?! Mitä tämä okein on? Ihminen on onnellinen... Ai niin unohdin kokonaan. Ei kai ihminen saisi olla iloinen, voihan itku. Mä olen kuitenkin mielummin iloinen kuin se kenestä ei koskaan ole mihinkään. Näin voin sentään joskus olla onnellinen ja iloinen. Tämä on se jota rakastan enemmän kuin mitään. Siihen on turha puuttua millään tavalla. Koska mitä suurempi on tekaistu vastus, sitä enemmän vanha kunnon polku kiinnostaa.
- Anonyymi
Ja minkään muun asian suhteen en tätä tee, muuta kuin että sinä epäonnistut ja sen eteen teen kaiken.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minkään muun asian suhteen en tätä tee, muuta kuin että sinä epäonnistut ja sen eteen teen kaiken.
Voi, onko sinun pakko olla niin äkäpussi? En minä epäonnistu.
- Anonyymi
Voi kun näkisinkin ❣️
Ja kyllä muakin hymyillyttää 🙂- Anonyymi
Olet myös vetänyt yrttejä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on oikein, muuten tässä maassa hymyä ei voi saada millään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla tulee sama, kun syö hyvää pizzaa ja siinä on basilikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos mä rullaan sulle pizzaa huuleen? Sitten saat tomaattista sormea kanssa perään...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos mä rullaan sulle pizzaa huuleen? Sitten saat tomaattista sormea kanssa perään...
Siis anteeksi suuhun.
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö, ooops ;)
- Anonyymi
Sitruunabasilica kirjoitti:
Niinkö, ooops ;)
Ethän hyppää pizzamme päälle?!?! :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos asttelen pizzan (sopivasti jäähtyneen) tissien päälle, ja syön siitä käsiä käyttämättä. Pitää varoo nännejä.
Anonyymi kirjoitti:
En toki! Millaiseksi minut kuvittelet!!?
- Anonyymi
Varmaan mun kuvalle ;)
- Anonyymi
Oottappa kun kurkin stalkaten. Juu'u niinpä näyt tekevän ja yksi kaksi kolme, kaikki 3 hammastasi seisoo harvassa rivissä kielen roikkuessa ulos suustasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3562561Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944362509- 1131412
- 421144
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo75932Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26841- 56833
Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39815Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi118770En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30739