kauralyhde!.........
NykyLinnuille ei kelpaa
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä ne haluavat sitä rasvaa myös .....talia talvenvaralle...monet aloittavat juuri sillä talipallolla syöttämään lintuja...tytär kertoi taas kuinka linnut tulee kurkistamaan ja koputtelemaan ikkunan taakse ...heillä käy monenlaisia lintuja ...
mimmimum-..mi - Anonyymi
Saman havainnon tehnyt. Ovat alkaneet "nirsoiksi". Jos parempaa apetta on tarjolla niin kyllä se kauralyhde saa rauhassa olla. Mutta kyllä se talven tullen kelpaa sekin jos et muuta tarjoa eikä naapuri tarjoile ihan samoilla kulmin ala-carte-menun mukaisia purtavia.
- Anonyymi
Pidä yt:t ja vaihda porukkaa!
- Anonyymi
Eikö ne lintujen syöttämiset ole kiellettyjä monessa paikassa.
Laitan kuitenkin yhden vanhuksen iloksi hänen ikkunansa alle lintulaudalle auringonkukansiemeniä. Ne ovat siinä aika kauan ja kyllä olen ihmetellyt. Mitään ryntäystä en ole nähnyt ja harmittaa kun laitoin vanhukselle kiikarit ikkunalaudalle, että saa tarkemmin katsella. Nyt se selvisi, eivät siis kelpaa. infoava aloitus. Talipalloko on sitten parempi kuin ak-siemenet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057