Annetaanko toisillemme

Anonyymi

maailman parahin joululahja ja selvitetään tää Jouluun mennessä? :) <3

30

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä tää??

• Anonyymi

Mikä ”tää” on? Aloita sinä..

• Anonyymi

Joo, mulle voi antaa whisky pullon....

• Anonyymi

Tiputanko postilaatikkoon vai tuonko sisälle asti?

• Anonyymi

Meni jo aikaa sitten. Eikä tehnyt muuta kuin mykäksi. Nyt saat enää lapasen ja morot. Kiusaajille ei anna kukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiputanko postilaatikkoon vai tuonko sisälle asti?

Laita postilaatikkoon varovasti. Pakkaa hyvin. Hyvää joulua.

• Anonyymi

miten?

• Anonyymi

Ei käy! Olen jo selvittänyt omalta osaltani kaiken. Ei enää yhtään mahdollisuutta. Annoin aikaa ja kaiken laitoin kiinni ja ainoa palkinto oli pelkkää huonoa elämää. Se oli ja meni.

• Anonyymi

Onnistumisen iloa selvityksiinne

• Anonyymi

Tunnistetta...

• Anonyymi

Ois ihan parasta. Itse en vaan voi enää tämän vuoden puolella sinua lähestyä, mutta selvitän tätä todella mielelläni jos vaan sinä otat yhteyttä ❣️

• Anonyymi

Joo! Mut mieluummin nopeemmin! <3

• Anonyymi

Oon tän kaa samaa mieltä kyllä.

• Anonyymi

Toiveissa olisi myös, että saataisiin ennen Joulua ratkaistua.

• Anonyymi

Tämä ei selviä koskaan! En anna koskaan anteeksi ja ainoa mitä on tulossa on loputon kosto!

• Anonyymi

Joo, mielellään hyvissä ajoin ennen joulua <3. Muuta en jouluksi tarvitse :-)

• Anonyymi

Joo jos olet se oikea nainen.

• Anonyymi

Anna tunniste..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anna tunniste..

Olen hänelle joskus aikoinaan suoraan viestittänyt ikävästäni

• Anonyymi

Oon just se oikea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anna tunniste..

Sua 13 vuotta vanhempi.

• Anonyymi

Hienosti ajateltu aloittajalta. Aineeton lahja aikuiselle on usein se paras. Itse annan vain lapsille materiaa, enkä odota saavani mitään. Hankkiudun parhaillani eroon kaikesta turhasta romusta ja sitä riittää... Mitäs sitä muuta tarvitsee, kuin jonkun nätin vaatteen. Elämä on huolettomampaa, kun sitä roinaa ei ole 😀👍

• Anonyymi

Olenko yhden päivän arvoinen. Olenko niin paska ihminen, että olen ansainnut yhden päivän olla leikisti iloinen.

• Anonyymi

En halua nähdä paskaa joulua vuodesta toiseen. Tämä jouluna vedän niin paljon kannabista kuin sielu sietää ja naureskelen tontuille ja olen onnellinen. Toinen vaihtoehto olisi ollut sairaiden terapeuttien koekaniini huora vailla iloa koskaan, puhumattakaan sairaista lääkäreistä jotka lääkkeillään tuhoavat joulut uudetvuodet vaput ja jussit, onneksi kannabiksen läpi ei pääse ilot kuin ei surutkaan. Saat olla oma itsesi, oma iloinen rakas itsesi ilman yhtään häiriötekijää ja maailman onnellisin ihminen!

• Anonyymi

En mä ainakaan pysty täällä alkaa asumaan mihinkään selvittelyihin. Yks päivä jo alkaa masentaa.

• Anonyymi

Sama juttu.

• Anonyymi

Juu selvitellään vaan. Käsiraha on sit pari tonttua, siittä lähetään liikkeelle.
      Ilman rahaa minun kanssani on turha selvitellä mitään.
      Ja jos osoittaudut joksikin muuksi kuin kaivatukseni niin maksat kipurahoja toiset pari donaa.
      Ei muuta. Nimi alle.

• Anonyymi

Otappa sitten yhteyttä ja ala selvittelemään.

• Anonyymi

Ei anneta toisillemme 😂 ei tää selviä koskaan

• Anonyymi

🤣😅😊

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      96
      4764
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3912
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      208
      3804
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      104
      2210
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      77
      1964
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1336
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      132
      1248
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      162
      1236
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1105
    10. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      485
      1038
    Aihe