Olen kokeillut useita kaupallisia tuotteita, enkä ole pitänyt yhdestäkään.
Viimeksi kokeilin iranilaista pyllynraikastinta, jonka ostin Kontulan aasialaisesta kaupasta. Se oli tosi voimakasta ja tuoksui niin voimakkaasti laventelille, ruusulle ja frutti di marelle, että jopa ympärilläni olleille ihmisille tuli paha olo, itsestä puhumattakaan. Tietysti koitin siellä liikkeessä testeri- pullosta ranteeseen, mutta se pullo taisi olla väljähtynyt, kun oli niin mieto tuoksu.
Ja sitten se kutina ja kirvely - sitä kesti 9 tuntia, kunnes pääsin kotiin huuhtomaan sen pois. Kävelin koko päivän loikkimalla, kun takapuolessa kirveli. Hauskana yksityiskohtana mainittakoon, että tuotteen valmistuspaikaksi oli merkitty Persepolis, joka on Iranin toiseksi suurin kaupunki - liekö tuollainen nimi näiden tuotteiden valmistuksesta johtuen?
Sitä ennen tein Marttojen ohjeella omaa yksinkertaista pyllynraikastinta, jossa ruokasoodaa sekoitetaan hammastahnaan. En tiennyt millä sitä tahnaa kuuluisi levittää, mutta löysin onneksi keittiön kaapista pullasudin, jolla se kävi nopsaan. Ja vääräleuoille sanottakoon, että kyllä pesin sudin käytön jälkeen.
No se sooda ei reagoinut hammastahnan kanssa välittömästi, koska tahna ei ole nestettä. Sensijaan se kupliminen kesti koko päivän ja tunsin miten niitä pieniä kuplia muodostuu persuiksiini koko päivän ajan. Olipahan epämiellyttävä kokemus!
Ja katse takaisin otsakkeeseen!
Mitä pyllynraikastinta suosittelisitte?
5
112
Vastaukset
Thaimaalainen vesipesu. Perseen raikastelu on turhaa kun joka kera kun ulostaa tai pirree tarvittaisiin rakastinta. Eikä sitä voi olla koko aika persettä pesemässä..varsinkin nyt kun on taas krapularuikulia.
- Anonyymi
pesuvettä.
tai käytä pesukarhuu eiköhän niitäkin vielä luonnosta löydä? on siliä karva.
- Anonyymi
Nivea Menillä lopuks pyyhkäsen, pideepesun jäläkehen.
- Anonyymi
Käytän Fartenbagelia.
https://youtu.be/z3iRtXth_y8
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697394Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens435064- 953331
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat462269- 212125
- 342073
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil171837- 381725
- 281721
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,141663