"Koirien joulukirkko sai tunteet kuumenemaan – Jarmo Mäkinen harkitsee kirkosta eroamista, koska kokee olevansa nyt samalla viivalla koirien kanssa"
https://yle.fi/uutiset/3-11094552
Koirien joulukirkko
6
57
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä koilien joulukilkkp pn toti hyvä. Heille tuliti lakentaa omat uimahallitkin tekä kiljattot, tillä he otaavat lukea.
- Anonyymi
Menevätkö koirat koirien vai ihmisten Taivaaseen? Jos koirien, ne erotetaan omistajistaan. Jos ihmisten, se paikka muistuttaa pikemminkin Helvettiä.
- Anonyymi
Ei kumpaankaan, taivasta ei ole olemassa
- Anonyymi
Koirien joulukirkko... 110% älyvapaata puuhaa. Uskonto on typerää jo sinänsä, mutta lukekaa noita haastateltujen kommentteja... kyllä mä ton sekoilun ymmärrän sosiaalisesta vinkkelistä, mutta on aivan älytöntä koettaa perustella tota puuhaa millään muulla järkisyyllä, kuten noi yrittää. Jos oikeasti uskoo tuollaiseen, on sekaisin kuin seinäkello
- Anonyymi
Jos koirien joulutapahtuma tuo hyvää mieltä joillekin, asia on hyvä. Jos siitä joku ottaa nokkiinsa ja haluaa erota kirkosta, oma on asiansa jos elämä ilman kirkkoa tuntuu oikeammalta.
- Anonyymi
Kirkko on ilmeisen huolissaan jäsentensä määrästä, kun tuollaista touhuavat.Aika epätoivoiselta jo vakkuttaa.
Mulle on ihan se ja sama.Ei haittaa, ei innosta.Jos joku asia herättää tunteita, kai siinä jotain jollekkin on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760