Pikkunatsit

Anonyymi

Saadaankohan tätä nuorten miesten vähintäänkin sekavaa joukkoa millään kuriin, vai onko sillä takana paikkakuntalaisten hiljainen hyväksyntä? Ovat pahoinpidelleet puolen vuoden sisään jo useita ihmisiä ja nyt jo kaksi kertaa saman ihmisen, jonka olivat saaneet provosoitua ensimmäisellä kerralla puolustamaan ihmisoikeuksiaan nyrkein; siinä onkin riittävästi syytä pätkiä kaveri useampaan kertaan - kolmatta kertaa odotellessa.
Nämä pikku-kriminaalit ovat siinä mielessä ikäviä, että potkivat maassa makaavaa päähän, niskaan ja selkärankaan; voivat halvaannuttaa tai tappaa näin jonkun väkivallan innossaan. Osansa sai viimeksi myös henkilö, joka rohkeasti juoksi puolustamaan pahoinpideltyä muiden ihmisten -lue jänishousujen- seistessä ravitsemusliikkeen edustalla kädet pitkin kylkiä. Näinkö paljon näitä pieniä isottelijoita pelätään, vai onko pääkaupunkiseudun paljonpuhuttu silkka välinpitämättömyys levinnyt jo tännekin? Ja tässähän ei ole nyt kysymys mistään juoppojen sekoiluista vaan ihan systemaattisesta väkivallan teon halusta.

Tekeekö poliisi jotain? Tekeekö kukaan ylipäänsä yhtään mitään?

72

8363

    Vastaukset

    • Anonyymi

      Mikäs homma tämä tällainen on?

      • Anonyymi

        Eiköhän täällä kankaanpäässä ole iät ja ajat tapeltu baarin nurkilla milloin mistäkin syystä. .....viina ei sovi kaikille...Näin se on.... Mutta kyllä itsessäkin vikaa täytyy olla jos eksyy sellaiseen tilanteeseen että joutuu "potkittavaksi"..... Antaa muiden olla mitä on eikä huutele vieraisiin pöytiin niin voi jopa säästyä näiltä dramaattisilta tapauksilta.... Ei kannata ainakaan vettä heittää myllyyn jos jonkun naamat ei miellytä.....Itse jos menen outoon kaupunkiin pubiin niin ei ensimmäisenä tule mieleen mennä vittuilemaan jollekkin oudolle porukalle.. Säästyy väkivaltaisilta tilanteilta kun kävelee pois, tai keskittyy siihen omaan porukkaan eikä muihin.


    • Anonyymi

      Itse olen kolhuitta tähän ikään päässyt sillä että en soita suutani edes kännissä tuntemattomille enkä lähde kokeilemaan kepillä jäätä vaikka tuntisinkin henkilön. Kerran tullut yhden herran kanssa juteltua vaikka kuullut jos minkälaista tarinaa kyseisestä ja en saanut negatiivista kuvaa hänestä. APn pitää nyt miettiä sisimmässään onko oma lehmä ojassa ja siksi kirjoittelee täällä vai onko vain itse jänishousu. Jos et väliin itse aio mennä niin soita poliisille ja poistu paikalta.

    • Anonyymi

      Kyllä sitä saa turpaan ihan muuallakin suomessa kun vain ja ainoastaan kankaanpäässä jos ei osaa käyttäytyä asianmukaisesti....Olen kuullut että taidekoulun suunnassa on paljon näitä suunsoittajia mitkä eivät niinkään välttämättä pidä näistä "natseista" Ja mitä nyt salaa sivusta kuunnellut baareissa ja seuraillut niin näin se asia vain on.......Niiden on pakko päästä pätemään ja vittuilemaan jonkun ihmisten aatteista jos ne eivät heitä itseään miellytä... Täytyy silti sanoa että ennen hipitkin oli hippejä, nykyään ne on kermaperseitä vas.fem.. ym. jne. No ei siitä sen enempää... Niin ja onhan siellä taidekoulullakin pyörinyt vuosien varrella jos jonkinmoista huumeiden käyttäjää, eikä se väkivaltakaan aina ole kaikilla sieläkään suunnassa ollut mikään uusi juttu..

      • Anonyymi

        Mites nyt nämä natsit pommin rakensi


    • Anonyymi

      Ap tässä; ei ole oma lehmä ojassa eikä ole jänishousun vikaa. Aiempaan kommenttiin viitatakseni, mikään suunsoitto ei oikeuta sellaiseen väkivaltaan että potkitaan porukalla maahan päin ja päähän. Se on raukkamaista jos mikä. Joku sanoi, että maailman sivun on tapeltu. Kyllä varmaan, mutta pystyssä ja mies miestä vastaan. Toisekseen pahoinpitelijät osaavat provosoida vastapuolta, aiheuttaa näin reaktion jossa toinen huitaisee ensin ja/tai sanoo ruman sanan; se jos mikä onkin sitten aihe pistää toinen ihminen pillunpäreiksi sakilla.. Tappelun hakemiseksikin sitä kutsutaan.
      Itse oon melko etevä välttelemään tappeluita, mutta ei kiinnosta paljoa jalkautua enää K.pään keskustaan katselemaan kun tyypit pätkii toisiaan, valitettavan usein liikkeellä on tämä oikeistohenkinen lössi. Jotta pysynpä kotona.

      Mutta en ole kovin rakentavaa vastausta saanut tähän kysymykseeni vielä yhtäkään.. Anyone? Ratkaisu vois löytyä myös oikeistomielisiltä itseltään..?

      • Anonyymi

        Jossain olen kuullut jonkun joskus sanovan että kehässä on säännöt ja lisäyksenä että jokainen kantakoon vastuun tekemisistään. Eräs tuttuni joitakin vuosia sitten sai puukosta pääkaupunki seudulla mentyään tappeluun väliin ja tervehdyttyään oli sitä mieltä että turha asiasta on itkeä jälkeenpäin koska itse päätti ottaa riskin ja huonosti kävi. Tekijäkään ei koskaan kiinni jäänyt ilmeisesti ja syytä tappelulle ei saatu selville tietenkään. Sanottakoon vielä että älkää hyvät ihmiset koetelko toistenne hermoja tai lyökö ensimmäisenä provosoimisesta ellette ole valmiita seurauksiin jotka vaihtelevat vastapuolesta riippuen. Jotkin eivät välitä, jotkin lyövät, jotkin puukottavat ja jotkin käyvät pelkän satuttamisen ilosta kimppuun.


      • Anonyymi

        Niin.... Sanoit että voisi kysyä oikeistomielisiltä itseltään.... Mielestäni jos nyt todellakin puhumme samasta skiniporukasta, paikallinen Jokelan jengi, niin kyseessä ei ole MILLÄÄN TAVALLA edes OIKEISTOPOLIITTISTA ideologiaa omaavia henkilöitä, vaan joukko nuoria aikuisia kasvukipujen kynnyksellä, joille kova maailma ei ole tuonut töitä tai edes halua tehdä niitä... Vaan se on vaan erittäin kovaa meriittiä, jos miehillä on jollain pahoinpitelysyyte tai jopa sakkotuomio takana. Ei voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu.


    • Anonyymi

      Jos minä menen baariin, ihan sama mihinkä baariin, ja yön pikkutunteina alan oleen humalassa ja rupean vittuilemaan ihmisille, ja vahingossa voin jopa siinä samassa huitaista jotakin niin ketä voin syyttää jos herään aamulla silmä mustana kotoa omasta sängystä? haluan vastauksen tähän.

    • Anonyymi

      Poliisilla on kädet täynnä samanlaisia tapauksia viikottain joten älä sinä sekoile ja kuvittele etteikö poliisia olisi jo useiden vuosien ajan tämä poppoo kiinnostanut. Vahva tunne että ei taida se väkivalta ainoa heidän rikoksensa olla.. Ja miksi kukaan tekisi asialle mitään muuta kuin poliisi ellei itse mene työntämään lusikkaansa soppaan?

      • Anonyymi

        Joidenki mielestä tappeleminen on typerää, joidenkin mielestä jos tapellaan pitää tapella reilusti ja joitakin ei vain kiinnosta miten se tapahtuu kunhan lopputulos on miellyttävä. Vaikuttanut enemmänkin siltä sivustakatsojan silmin näiden herrojen tappelut että yksi takoo niin kauan että uhri on maassa ja muut liittyy vasta sitten mukaan "juhlistamaan" (tälle on noissa piireissä ihan oma terminsä "Boot Party")


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joidenki mielestä tappeleminen on typerää, joidenkin mielestä jos tapellaan pitää tapella reilusti ja joitakin ei vain kiinnosta miten se tapahtuu kunhan lopputulos on miellyttävä. Vaikuttanut enemmänkin siltä sivustakatsojan silmin näiden herrojen tappelut että yksi takoo niin kauan että uhri on maassa ja muut liittyy vasta sitten mukaan "juhlistamaan" (tälle on noissa piireissä ihan oma terminsä "Boot Party")

        Onko tää sitten kovinkin pelkoa herättävä porukka vai mätkiikö nää vaan joukolla pienempiään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tää sitten kovinkin pelkoa herättävä porukka vai mätkiikö nää vaan joukolla pienempiään?

        Sen mitä nähnyt ja kuullut kyseisistä herroista on se että osaavat käyttäytyä ja keskustella asiallisesti jos molemmat osapuolet ovat lähtökohtaisesti neutraalilla asiapohjalla olleet. Tahalliselle vittuilulle pinna on ilmeisen lyhyt ja väkivalta astetta rajumpaa riippuen mikä on riidan aihe. "Pelkäämisestä" en nyt oikein osaa sanoa. En minäkään pelkää alakerran naapuriani vaikka väkivaltainen historiassa ollutkin ja hyvin tulen toimeen vaikka maine on mikä on.


      • Anonyymi

        Selkeästi ilmaistu, hyvä neuvo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joidenki mielestä tappeleminen on typerää, joidenkin mielestä jos tapellaan pitää tapella reilusti ja joitakin ei vain kiinnosta miten se tapahtuu kunhan lopputulos on miellyttävä. Vaikuttanut enemmänkin siltä sivustakatsojan silmin näiden herrojen tappelut että yksi takoo niin kauan että uhri on maassa ja muut liittyy vasta sitten mukaan "juhlistamaan" (tälle on noissa piireissä ihan oma terminsä "Boot Party")

        Ja joittenkin mielestä kaikki rikollinen toiminta oikeuttaa sulan hattuun.tai on vain poikien huumoria. Näin on erään ryhmän jäsen sanonut eduskunnassa. Ja kannattajat taputtavat.tiedätte mitä tarkoitan.


      • Anonyymi

        Niinhän ne toimii jengit... ylivoimalla heikoimman kimppuun niin natsimieleiset kuin somalijengit , moottoripyörät jengeistä puhumattakaan vielä vanhempia vaan mutta yhtälailla keskenkasvuisia ja kaikilla yhteistä on raukkamaisuus todella raukkoja,
        yksin ei mihinkään ,,,,,mutta porukalla....


    • Anonyymi

      Siitä kannattaa lähteä että toista ihmistä lyödessään tai töniessään myy samassa sen oman koskemattomuutensa! Toisen reaktio saattaa olla ylireagointia mutta jokatapauksessa aloittajan omalla vastuulla. Ei kukaan ikinä tiedä millainen se toinen osapuoli on ja mikä hänen käsityksensä on siitä miten väkivaltaan kuuluu vastata.

      Tästä huolimatta, tämmöiset pelonlietsontalangat eivät ketään auta. Kankaanpään yöelämässä on verrattain turvallista moniin muihin kaupunkeihin eikä täällä ole mitään sen isompaa "oikeisto"edustusta kuin mitään muutakaan ryhmää. Tappeluja toki on ja tulee varmaan aina olemaankin mutta vain pieni osa liittyy näihin ns. "natseihin". Ympäröivistä kaupungeista ne pahimmat riitapukarit ovat aina tulleet Kankaanpäähän kylänmiehiä haastamaan.

      • Anonyymi

        Onhan tässä vuosien varrella ollut vaikka minkälaista sankaria tässä kylässä. Osa näistä on rauhoittunut tai muuttanut pois. Ei ole uusi ilmiö tämä. Odottakaa vaan minkälaista juippia näistä nuoremman sukupolven edustajista tulee kun alkaa pannussa keittämään ja viina maistumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tässä vuosien varrella ollut vaikka minkälaista sankaria tässä kylässä. Osa näistä on rauhoittunut tai muuttanut pois. Ei ole uusi ilmiö tämä. Odottakaa vaan minkälaista juippia näistä nuoremman sukupolven edustajista tulee kun alkaa pannussa keittämään ja viina maistumaan.

        Aamen^!!!1


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tässä vuosien varrella ollut vaikka minkälaista sankaria tässä kylässä. Osa näistä on rauhoittunut tai muuttanut pois. Ei ole uusi ilmiö tämä. Odottakaa vaan minkälaista juippia näistä nuoremman sukupolven edustajista tulee kun alkaa pannussa keittämään ja viina maistumaan.

        Juu kyllä tekemistä tulee vielä oleen poliiseillakin, ja tämä uusi sukupolvi on siitä paha kun siellä maistuu vähän muukin kun alkoholi...


    • Anonyymi

      Noilla nuorilla väkivaltaan liittyy yleensä huumausaineet, niiden vaikutuksen alaisina ollaan sitten niin kovia jätkiä ja voivat potkia ja hakata ihmisiä ajankulukseen ja nauravat tirskuvat sitten teoilleen.

      Noi ihmisoliot ei kuulu vapaaseen yhteiskuntaan vaan pakkohoitoon laitoksiin.

      Tehdään yhdessä kankaanpäästä parempi paikka olla ja asua ihan meille kaikille.

      • Anonyymi

        Kuulin että "Koukku XD" on palannut kuvioihin.? Turku on jo valloitettu Smetanalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulin että "Koukku XD" on palannut kuvioihin.? Turku on jo valloitettu Smetanalla.

        Tarkoittaako että yöelämään kankaapääs ei siis parane enää mennä ollenkaan niin säästyy hakkaamiselta???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoittaako että yöelämään kankaapääs ei siis parane enää mennä ollenkaan niin säästyy hakkaamiselta???

        Älkää ny vanhaa miestä!!!!!!!!!


      • Anonyymi

        Pirimäellä lähtenyt taas vähän lapasesta nämä voimafantasiat.


    • Anonyymi

      Ap tässä jälleen. Mielenkiintoisia vastauksia erinäisiltä ihmisiltä; kiitos niistä.
      Joku kysyi, ovatko kovinkin pelottavia.. No minun silmissäni eivät ole. Joku kysyi, mistä päättelen olevan natseja; no pulipäät, vihamielinen suhtautuminen muu-seksuaaleihin ja juutalaisia puolustaviin, ja ei, en ole sidonnainen nyky-politiikkaan millään muodoin. Olen vain lukenut ja katsonut niin paljon historiaa, että tunnistan vaaralliset merkit, joita on nähtävissä ympäri Eurooppaa tällä hetkellä. Se mielestäni riittänee? Kehottaisin myös muita perehtymään aiheeseen ja sen mukanaan tuomiin ilmiöihin, jotta tiedätte missä mennään.

      • Anonyymi

        Nämä oikeisto vaarat on huomioitu kaikkialla. Ovat samaa luokkaa kuin ääriislamistit.


    • Anonyymi

      En minä ole ainakaan kuullut / nähnyt että kyseisellä "porukalla" olisi mitään erityisempää mainetta kertynyt minkää hakkaamisten suhteen, siis mitä olen itse totenut ja nähnyt ja ihan asiallisen tuntuista väkeä... eikä myöskään kukaan noista ole tiemmä porttikieltoakaan saanut mihinkään kuppilaan väärinkäytöksen takia.. Jos tässä nyt kyseessä olisi jotakin tosi hulluja ihmisiä niin eiköhän niitä ongelmia olisi joka viikonloppu.. Mokiahan tietty sattuu ja viinapäissään tehdään typeryyksiä ja porukassa tyhmyys vielä tiivistyy, Kyllä siellä kylillä jotakin pientä vääntöä on joka viikonloppu eri porukoissa...Ei aina sama väki... muutkin munailee.

    • Anonyymi

      Ap tässä jälleen; Kuka puhui porttikielloista baareihin mitään? Tuskin sillä on mitään tekemistä sen kanssa, miten käyttäytyvät baarin ulkopuolella, vai kuinka? Joku sanoi, että "asiallisia nuoria miehiä". Toki ovat, olen heidän kanssaan itsekin keskustellut ja fiksusti osaavat käyttäytyä. Toivoisin vain, että se järjen valo riittäisi riittävän pitkälle mitä tulee toisin ajatteleviin. Mikään maallinen - eikä taivaallinen saati historiallinen - syy ei ole riittävän iso pieksää ketään henkihieveriin. Toivon syvästi, että nämä ihmiset heräisi ajattelemaan läheisiään, siis muita ihmisiä, kuten itseään. Ja aivan turhaa hassata aikaansa pahoinpitelemällä muita, ja maksaa siitä lopulla elämäänsä, koska niin voi todellakin käydä! Ja se hinta on kallis, muutenkin kuin rahallisesti. Omaksitunnoksikin sitä kutsutaan.

      • Anonyymi

        Se on viina, se on viina, se on juu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on viina, se on viina, se on juu.

        Tollaselle hakkaamiselle tulee stoppi varmasti jossakin vaiheessa, väki kankaanpäässä alkaa kyllästymään tohon viattomien ihmisten hakkaamiseen


    • Anonyymi

      Ovatko nämä pahoinpitelyt sellaisia, että olisi uutisoitu jossain mediassa?
      Mistä porukasta nyt siis puhutaan? Iät? Syntyperäisiä Kankaanpääläisiä?
      Onko tämä oikeasti ihmisten tiedossa vai vain osansa saaneilla yöelämän suurkuluttajilla?
      Itse en ole muualta saanut tietoa, vaikka Kpäässä säännöllisesti käyn ja yöelämässäkin silloin tällöin.

      • Anonyymi

        Toripäivillä saa viimeisimmät infot näistä pahoinpitelijöistä ja huoltoasemien kahvipöydistä.

        Sääliksi käy noita alikehittyneitä poloisia, kun ei se siis minkäänlaista tolkkua noissa jatkuvissa pahoinpitelyissä, mahtavatko heidän vanhempansa edes tietää mitä lapsensa puuhaavat viikonloppuisin yöelämässä, elämä kantaa kun keskittyy itsensä kehittämiseen, liittyy se sitten yliopisto opiskeluihin tai aktiiviseen liikuntaan esimerkiksi.


    • Anonyymi

      En o kyllä hkohtaisesti kertaakaan nähnyt että mikään porukka olisi ketään viattomia hakannut kylillä. Käyn baareisssa joka viikonloppu. Muutenkin aika rauhallista nykyään kankaanpäässä.

      • Anonyymi

        Se on sinun näkemyksesi ja kokemuksesi asiasta, mutta kyllä täällä yleisesti on tiedossa tällä paikkakunnalla asuvilla ketkä tuolla kylillä pahoinpitelevät raukkamaisesti ihmisiä viikonloppuisin, sana liikkuu hyvin kankaanpäässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sinun näkemyksesi ja kokemuksesi asiasta, mutta kyllä täällä yleisesti on tiedossa tällä paikkakunnalla asuvilla ketkä tuolla kylillä pahoinpitelevät raukkamaisesti ihmisiä viikonloppuisin, sana liikkuu hyvin kankaanpäässä

        Niin on, asiahan ei minulle kuulu, sanoinpahan vaan oman näkemykseni. Toivotaan että jatkossa hommat rauhoittuvat... Ja jos jotakin ongelmia tulee niin sitten pitää ottaa poliisiin yhteyttä, siinäkin voittaa jo aikapaljon kun ei lähde itse provosointiin mukaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sinun näkemyksesi ja kokemuksesi asiasta, mutta kyllä täällä yleisesti on tiedossa tällä paikkakunnalla asuvilla ketkä tuolla kylillä pahoinpitelevät raukkamaisesti ihmisiä viikonloppuisin, sana liikkuu hyvin kankaanpäässä

        Tekstisi perusteella tiedät ketkä syyllistyvät pahoinpitelyihin ja häiriökäyttäytymiseen. Omakin käytöksesi on erittäin kyseenalaista, kun et tee asian korjautumisen eteen mitään. Vai onko kyse osaamisvajeestasi?

        Nimet esiin ja "kaverit" puhutteluun. Siitä se prosessi alkaa, ja taas voi kylällä liikkua huoletta ihan milloin vaan lystää.


      • Anonyymi

        Kyllä Kankaanpäässä aika turvallista on kulkea. Muutama ressukka tuossa uhittelee lääkkeiden ja alkoholin vaikutuksessa joka kerta kun baariin eksyy, mutta heitäkin pitää ymmärtää koska lapsuudesta tuollainen käytös kumpuaa, jäänyt vaille rakkautta ja lämpöä. Niin se vaanon. Vaikka moni palaa halusta olla eri mieltä.


    • Anonyymi

      No etkö voi, jos tiedät, hieman paremmin kuvailla tuota porukkaa, herra jumala.

    • Anonyymi

      Kun näet ulkopuolisena näitä pahoinpitelytilanteita, silloin on hyvä ottaa tilanteesta myös kuvamateriaalia puhelimella, jotta on myös dataa tapahtuneesta kun tekee asiasta ilmoituksen poliisille.

    • Anonyymi

      Tämä porukka etsi ensin baarissa ja haastoi riitaa. Seurasivat ihmisiä jopa vessaan riidanhaluisina, kun uhrit poistuivat paikalta, seurasivat nämä heitä kotiin ja hakkasivat puolesta välistä matkaa. Taidekoululaiset eivät ole tehneet mitään tässä tapauksessa.

      Raukkamaista seurata humalaista ihmistä ja tämän saattajaa ja tämän jälkeen vielä ulkopuolinen väliintulija.

      Aika noloa kun pitää väijyä ja käydä porukalla kahden kimppuun ja sen jälkeen vielä ulkopuolisen väliintulijan. Pikkuisia olivat, siksi ei ihme että piti joukolla käydä päälle.

    • Anonyymi

      Kunnon psykoosit tulilla taas. Missähän tynnyrissä ihmiset on eläneet jos ei ole yöelämässä tappelua nähneet? Mitä varten tommosta perustapahtumaa pitää netissä vinkua?

      • Anonyymi

        Aivan normaalia uuden perus-sukupolven toimintaa, niistä rakkuloista tulee vielä hyviä perus-kansalaisia, kunhan he saavat ensin vaan hankittua tarpeeksi sulkia hattuihinsa.


      • Anonyymi

        Mä en tiedä tästä mitään muuta kuin nää huhut ja spekulaatiot. Mutta siis jos huhut pitää paikkansa ja siellä on ollut mukana nyrkkirautaa ja porukalla käyty päälle ja monotettu maassa makavaa, ni kyllä ymmärrys loppuu siinä vaiheessa. Ehkä mä sitte olen jotain vanhaa koulukuntaa, mutta mun mielestä se ei ole mikään mies, joka ei uskalla rehdisti tapella. Kaikista paras olisi tietysti olla tappelematta ollenkaan, mutta jos tilanne siihen menee niin tapellaan rehdisti, nuollaa haavat ja unohdetaa asia. Niin se on ennen mennyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan normaalia uuden perus-sukupolven toimintaa, niistä rakkuloista tulee vielä hyviä perus-kansalaisia, kunhan he saavat ensin vaan hankittua tarpeeksi sulkia hattuihinsa.

        Hyvin sanottu


    • Anonyymi

      Näiden väkivaltaisten ja sadististen hakkaajien kannattaa muistaa, mitäpä jos uhrilla onkin taskussa kättä pidempää omaan itsepuolustukseensa.

      Ei nämä sadistiset hakkaajat välttämättä joka ikinen kerta pääse kuin koira veräjästä, nauraen ja ilkkuen pois pahoinpitelypaikalta.

    • Anonyymi

      Oltiin setkytluvun alussa Niinisalossa koulutuksessa Suez:lle lähdön vuoksi, ja käytiin Kankaanpään kapakoissa vapaailtoja viettämässä.Ei näkynyt pikkunatseista vilaustakaan silloin, eikä pikkujonnet tulleet päätänsä aukomaan.Huononpaan suuntaan siellä on menty, niinkuin muuallakin Suomessa. ☻☻☻

      • Anonyymi

        Vanha faighteri Siinailta joutui itsenäisyyspäivän vastaisena yönä esittelemään yhdelle nilkille rakasta pesäpallomailaansa. Tämä tuiki tuntematon väitti asuvansa meillä keskellä yötä avatessani oven hänen hakatessaan sitä jo tovin verran. Sanoin ettei hiutaletta ole näkynyt ainakaan meillä viimeisen 32 vuoden aikana ja tokkopa nytkään.


    • Anonyymi

      Oli asunnon osto Kankaanpäästä kiikarissa, mutta nämä kiikarit kääntyykin nyt johonkin muulle paikkakunnalle. Kiitos infosta!

      • Anonyymi

        Kankaanpää on tunnettu jo iät ja ajat tuosta viikonloppusin tapahtuvasta pahoinpitelykulttuurista, viikolla isommista kahvipöydistä kuulee aina viimeisimmät infot näistä tapauksista.

        Kuten tuossa aikaisemmin todettiin, humalaisia tapauksia kytätään ja niitä lähdetään helposti seuraamaan kun tulevat ravintolasta tai liikkuvat keskustassa.

        Kaksistaan istuvia kyttääjiä on autoissa keskusta alueilla aina viikonloput läpeensä, osa heistä on on näitä hakkaajia, mitä kuullut juoruja.


    • Anonyymi

      Eikös nämä kyseiset "natsit" ole juurikin nämä jotka vangittiin. kys, rikoksista mitä lehdissäkin luki. Kyllä kannattaisi varovaisemmin olla ja käyttäytyä jos kerta suomi24 oli jo täynnä tämmöistä juttua, No, mitä kävi lopulta, mielenkiinto heräsi poliiseilla ja lopputulos luki seudussa.

      • Anonyymi

        Nuo vangitut "natsit" ovat kyllä osanneet käyttäytyä asiallisesti. Eivät baareissakaan haasta riitaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo vangitut "natsit" ovat kyllä osanneet käyttäytyä asiallisesti. Eivät baareissakaan haasta riitaa.

        Vankilaan nuo konnat kuuluu pysyvästi, se on monen toive mitä kuulee juttuja kyliltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo vangitut "natsit" ovat kyllä osanneet käyttäytyä asiallisesti. Eivät baareissakaan haasta riitaa.

        .. ei kai sitä baarissa kannatakaan haastaa sitä riitaansa; liikaa silminnäkijöitä. Hakeutuvat aina hakatessaan johonkin loukkoon missä kukaan ei näe, tai sitten ulkona elostelevat ja kun joku soittaa kytät, häippäsevät minkä jaloistaan pääsevät. Ja kyllä ne pojjaat ovat niitä natseja ihan oikeasti - ei tarvitse heittomerkein ilmaista. Surku tulee heitä, nuoria ihmisiä. Mutta kuka heitä ohjelmoi aseisiin ja räjähteiden hallussapitoon, se olisi mielenkiintoisempaa tietää.. Pelkkä "natsipäivillä" Saksassa käynti ei siihen riitä, täytyy olla joku kotimainenkin instanssi.


    • Anonyymi

      Aikaisempi viestini poistettiin yritän uudelleen kiertoilmaisuin.Kankaanpääläiset herrasmiehet eivä koskaan ole lyönee ketään takaapäin, eikä varsinkaan humalaisia tai heikompiaan. Eivätkä itse nyrkkiin kävellessään ole menneet siitä poliisille valittamaan vaan ovat tykönään kärsineet ja urheasti hymyilleet hampaatonta hymyä .Sosiaalihuollon tädit ovat antaneen näille gentlemanneille hammaslääkärikuluihin avustusta kun pelkällä vellillä ei oikein elä.

    • Anonyymi

      Koko kpää on emänsä omia

    • Anonyymi

      ....ja taas mennään....

    • Anonyymi

      Ja näin kahden vuoden jälkeen pojat pidätetään terroritekojen suunnitteluista. Kyllä pistää vihaksi tämä poikien tekojen vähättely täällä. Onko tietoa, että onko näitä pahoinpitely tapahtumia ollut tuon poliisien ensimmäisen kiinnioton jälkeen tapahtunut? Vai onko alettu pitäämään matalampaa profiilia?

    • Anonyymi

      Koominen tarina upealla finaalilla. Nyt sitten tuli vuosiksi mietittävää.

    • Anonyymi

      Olisikohan nää laittaneet ketä kylmäksi? Ja ketä ehdottaisitte?

      • Anonyymi

        No toivottavasti ei ketään.


    • Anonyymi

      Sekavia kirjoituksia,mitä siellä oikeasti on tehty?

      • Anonyymi

        Ja eniten tässä sekoilee PolPo ja sen kätyrit. Nuo sisäiset vihollisemme.


    • Anonyymi

      Apua ja hellyyttä nää pojat tarvii. Huolenpitoa ja suvaitsevaisuutta,erilaisuus pitää vaan hyväksyä.

    • Anonyymi

      Ensimmäisten yllätysuutisten aikaan odotti kuvaa kookkaista pönäköistä ps miehistä, mutta olikin aika kapeaharteinen ja nuori yhdessä uutiskuvassa. Uutisotsikko sai mielikuvituksen liikkeelle.

    Ketjusta on poistettu 47 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      322
      3353
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      209
      2769
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      143
      2495
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      17
      2009
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2005
    6. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1662
    7. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1586
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      20
      1546
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1276
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      246
      1221
    Aihe