Tää piirileikki irl, niin tää nainen lyö hanskat tiskiin. Yritän aikakin🙂 Turhautta ja väsyttää kun hommat irl ei etene. Yhtenä päivänä pääset eteenpäin ja taas odotat seuraavaa etenemistä. Itselläni mahdollisuudet edesauttaa pariutumista on rajalliset ja käytetty. En nyt fudujakaan haluais...
Jos ei etene ennen joulua
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sulhan on se toinen jo, eikö ookkaan hyvä?
- Anonyymi
Aina ei halua sitä joka jo on...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina ei halua sitä joka jo on...
No nii varsinki jos sitä on kokoajan vaan käyttäny aiheuttamaan mustasukkaisuutta tai jotain. No jospa se toinen ei vaan sua halua, jos haluaa ni onnea vaan!
- Anonyymi
Siis minä olen ainakin miehenä sellainen putkiaivo, että tulet viereen ja otat kädestä kiinni ja sanot, että se on menoa nyt. Ni sitten mennään.
- Anonyymi
No just tota pelkään😭 että ko mieskään ei tajua et oon tosissani.muun oon tehnyt mut en kädestä ottanut kiinni. Hitto tätä elämää....
- Anonyymi
"Jos ei ole aviopuolisoa ennen pikkujouluja, niin silloin ei tule olemaan koko elämän aikana aviopuolisoa." Ei miespuolisoa eikä naispuolista puolisoa.
Ikivanha viisaus.- Anonyymi
Selvähän se.
- Anonyymi
Mikä viisaus se on, voihan sitä löytää mahdollisen puolison vasta 70-vuotiaana, onhan niin tapahtunut monille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä viisaus se on, voihan sitä löytää mahdollisen puolison vasta 70-vuotiaana, onhan niin tapahtunut monille.
Tuo on taas jokun valhetta, joka ei ole aivan yhtä älykäs kuin Albert Einstein, eli ilmeisesti jonkun psykologin omia harhojaan :D
- Anonyymi
Ei ainakaan mulla etene, pikemminkin jotakin saattaa tapahtua ensi syksynä tai sen jälkeen, tai kymmenen vuoden päästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1087070
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h945183Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1143443Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333342Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352484Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191826Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961461Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391412Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311316- 481084