Mitä mieltä firmasta ja sen tuotteista sekä nettikaupasta?
Oma mielipiteeni että tuotteet varmaankin ihan ok, mutta tuo nettikauppa ja sinne kirjatut tuotteiden tiedot on aivan surkeat. Osa tiedoista on väärin ja paljon puutteellisia tietoja. Ja jos asiakaspalvelusta kysyt niin huomaa kyllä ettei siellä oikein tajuta asiasta yhtään mitään.
Sledstore nettikauppa
4
4580
Vastaukset
- Anonyymi
Ihme hintakikkailua tuolla. Hinnat vaihtelee jatkuvasti ja kun yrittää saada tarjoushinnalla, niin hinta nousee kun yrittää saada ostoskoriin. Ja taas on sama tarjoushinta, mutta sillä ei vain saa koriin. Pelleilyä. Tätä tehnyt nyt useamman tarjoustuotteen kohdalla.
- Anonyymi
Tuotteet toki samaa tavaraa kuin muillakin. Erona että Sledstore ei tiedä mihin malleihin osat sopivat. Itse ei voi tarkistaa sopivuutta, kun tuotteilla ei jostain ihmeen syystä näy koodeja.
Nyt osoittautunut myös että asiakasta ei ymmärretä, ei sitten ollenkaan.- Anonyymi
Sama kokemus. Hitaan toimituksen lisäksi sain väärän tuotteen, jota en voinut palauttaa ilman asiakaspalvelun lupaa. Parin viikon asiakaspalvelun kanssa viestittelyn jälkeen totesivat heillä olevan virheelliset tuotetiedot ja antoivat reklamaationumeron ja pyysivät käyttämään palautuslomaketta. Tuota palautuslomaketta ei ollut toimituksessa, joten nyt jatketaan viestinvaihtoa ja selvitetään, minne ja miten palautuksen voisi lähettää saadakseen rahat takaisin. Olen tehnyt kymmenittäin nettiostoksia Suomesta ja ulkomailta ja tämä kokemus ja asiakkaan vaikeutettu reklamaation hoito on pohjanoteeraus. Jos virhe on toimittajan, ei pitäisi olla asiakkaan tehtävä viikkokaupalla omalla ajallaan selvitellä ja lähetellä valokuvia saamastaan virheellisestä tuotteesta, postitella tuotteita kustannuksellaan takaisin ja lopuksi vielä odotella rahojaan ties kuinka kauan. Yritys toimii nimillä 24MX/XLMoto/Sledstore. Toivottavasti ymmärtävät kehittää sekä nettikauppansa tietoja että asiakaspalveluprosessiaan, koska näitä vastaavia reklamaatiokokemuksia tuntuu olevan muillakin ja samaa tavaraa saa kyllä muiltakin yrityksiltä, ilman ongelmia.
- Anonyymi
Aiva sysi pas... Tilasin ja palautin kun ei vastannu odotuksia/ ei istunut kunnolla... Ja palautus käytäntö niin helv vaikia että 🤯 1-2kk palautuksesta ei oo kuullema saapunut ja ei oo tulossa ns laskun poistoa.. Oon prkl hukannut sen postin kuitin palautuksesta kun lähetin asiakaspalautus tunnuksella takas😖😖. Mutta kuitenkin ei prkl kannata tuolta tilata palautus ainakin yhtä helvet... Ja joutuu maksamaan lopuksi tavarat mitä ei edes enää oo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 585050
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai544562Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1224489Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san2931617- 2281308
- 811301
- 681265
- 305988
- 199930
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.50810