fabros group

Anonyymi

mitä firma myy? puikoissa a-lehtien entisiä myyntivastaavia. myyvätkö a-lehtiä?

60

23269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä lehtiä siellä myydään?

    • Anonyymi

      Kokemuksia? Eikä mitään keksittyjä "joo tienasin 5 tonnia ja toimisto oli täynnä ja kaikilla oli upeeta" !!

      • Anonyymi

        Varmaan oot viis tonnia tienannut, oliko se vuodessa?


    • Anonyymi

      Kaikkea samaa mitä muutkin myyvät. Mutta juuri sehän tässä olikin että kannattaako sinne mennä!

    • Anonyymi

      Että sellaista taas! Rehellisyys maan perii ;)

    • Anonyymi

      mulle lupailtii sieltä paikkaa ja nyt en oikee tiiä uskallanko mennä, ei oo kyl muitakaa töitä tarjolla vaikka moneen paikkaan oon hakenu.. help

      • Anonyymi

        KANNATTAA HAKEA SUORAAN KUSTANNS YHTIÖÖN.

        PASASTARIN OMISTAA A LEHDET. ON HYVÄ JA LUOETTTAVA YHTIÖ.


      • Anonyymi

        Kokemusta on eikä voi suositella. Jos kuitenkin meet sinne töihin niin laitathan kommenttia tänne sun omista kokemuksista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokemusta on eikä voi suositella. Jos kuitenkin meet sinne töihin niin laitathan kommenttia tänne sun omista kokemuksista?

        Mihin ei kannata? Pasastarille vai Fabrokselle?
        Molemmat ovat luotettavia ja isoja pitkään toimineita yhtiöitä.


      • Anonyymi

        Sama ongelma täällä, mitä enemmän katon kokemuksi sitä enemmän alkaa epäilyttää kiko firma


    • Anonyymi

      Noille on hauska vastata, kuunnella hetki sanomatta mitään, ja lyödä luuri korvaan.

    • Anonyymi

      UP! Mitä myy nykyään? Pitäis hakea kesätöihin ja puhelinmyynti ok, mutta näistä ei löydy mistään, mitä tuotteita myyvät?!

      • Anonyymi

        Vitamiineja käsittääkseni.


      • Anonyymi

        Itse tein sen virheen että hain kesätöihin ja menin vielä haastatteluunkin. Ennen haastatteluun lähtöä tajusin jo homman olevan kusetusta, mutta ajattelin kuitenkin antaa mahdollisuuden. Onneksi en paikan päällä lupautunut yhtään mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse tein sen virheen että hain kesätöihin ja menin vielä haastatteluunkin. Ennen haastatteluun lähtöä tajusin jo homman olevan kusetusta, mutta ajattelin kuitenkin antaa mahdollisuuden. Onneksi en paikan päällä lupautunut yhtään mihinkään.

        Vai että Kuopion toimistolle osa-aikatyöhön


    • Anonyymi

      Palkka huonompi kun missään muussa puhelinmyynti työssä missä oon ollu. Kuukauden palkka vaan alle 600 euroo että jäi aika kusetettu olo.. Ei siellä kukaan taida saada tuon enempää tai ei ainakaan kukaan mun työkaverikaa tienannut sen paremmin Kovasti kyllä lupaisivat aina että kyllä se palkka isonee kun vaan tekee enemmän ja enemmän kauppaa mut ei se koskaan ollu paljo yhtään parempi. Ja sit soitettiin vaa joillekkin mummoille mitkä sano et niille on soitettu jo varmaa satakertaa. Pakko oli etsii muita töitä mistä maksetaa paremmin. Mä myin sillon arpoja siellä.

    • Anonyymi

      Soitti tänään ,ääni vanhemman miehen .
      Halusi kysyä jotain tykkäätkö jostakin ,huono kuulo minulla , samoin en vastaa .
      Sitten tarjosi jotain neljää lautasta .
      Ilmoitin ,että eläkeläisellä on kaikkea ,en tarvitse mitään .
      Nytkin yritämme saada tavaroiden poistamista ,lapsille ja lasten lapsille ,heillekkään ei kelpaa oikein mikään .
      Viedään konttiin viikottain jotain ,se siitä .
      On nuo puhelin myyjät säälittäviä , hyväksi käyttää nämä yritysten omistajat , palkkaa eivät kuussa saa kuin satasia .

      • Anonyymi

        Kyseisessä yhtiössä ei myydä lautasia joten kyse on jostain muusta yhtiöstä.


    • Anonyymi

      Semmosta vinkkiä että jos harkitset hakevasi tänne töihin niin ÄLÄ! Itsellä kokemusta enkä suosittele. Lupaa sulle maat ja taivaat mutta nämä ei kuitenkaan toteudu. Esim työnhaku ilmoituksessa luvattiin ajokortti kaupan päälle, mutta tämä suoritetaan siis arvontana eli todella pieni todennäköisyys että saat tämän. Markkinoijaksi halutessasi kannattaa katsoa jotakin muuta firmaa ja kiertaa Fabros Group kaukaa.

    • Anonyymi

      hauskaa sinänsä, kävin jopa haastikses ja lupas paikkaa ja se jölkee alko kaduttaa.. onneks ei oo sen jälkee ees ottanu yhteyttä muhu ja kyselly millo tuun..

    • Anonyymi

      Hain kesätöitä tulevaisuuden toivossa myyntialalta. Törmäsin Fabros Groupin ilmoitukseen ja se herätti heti kiinnostuksen. Ilmoituksessa luvattiin 2000€ "arvoinen" myyntikoulutus, joka vastasi todellisuudessa tunnin mittaista videota. Ilmoituksessa luvattiin myös hyvää korvausta ja monipuolisia työtehtäviä. Todellisuudessa istuttiin päivässä 5-6 tuntia tietokoneen ääressä kuulokkeet ja mikki päässä soitellen samoille asiakkaille useampaan kertaan. Palkka koostui myydyistä arvoista 6€/ per arpa, joka laski sitten 5€ /per arpa. Työnantaja puhui ja lupasi kaikkea muuta, mitä se todellisuudessa oli. Haastattelussa kysyttiin palkka toivetta ja sanoin 700€. Työnantaja sanoi, että jokaisen myyjän kanssa päästään tuohon summaan, parhaimmillaan pystyi tienata 2000€. Töiden loputtua sanottiin, että 500€ euron palkka tulossa. Palkkapäivä koitti ja tilille tuli vain 320€. Kävin kysymässä työpaikalta palkan perään, sain vain epäsuoria vastauksia. Työntekijät olivat mukavia, mutta työnantaja johtajuus ei ollut hyvää. Työnantaja huusi miten pitää parantaa myyntiä, mutta itse soitti vain rumpuja. En suosittele hakemaan töitä kyseiseen firmaan. Paljon luvattiin ja paljon jäi saamatta. T: 15 vuotias poika.

      • Anonyymi

        Voi hitsi! Sain just kesätyöpaikan fabroksesta🙃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hitsi! Sain just kesätyöpaikan fabroksesta🙃

        Mites on lähteny duuni fabroksella käyntiin?


    • Anonyymi

      Huonosti menee.Onkohan yhtään työntekijää enään?

      • Anonyymi

        ÄITIS ON!


    • Anonyymi

      Tän yrityksen toimintahan kusi aivan totaalisesti :DDDDDDDDDd

      • Anonyymi

        mite muka


    • Anonyymi

      Hei oon aloittamassa huomenna töitä fabroksella onko luotettava kommenttien perusteella en ehkä ees uskolla mennä töihin

      • Anonyymi

        Onks sul snäppii? Mul alkaa kesätyöt Helsingin fabroksel kesäkuun alussa😭 Miten meni työpäivä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onks sul snäppii? Mul alkaa kesätyöt Helsingin fabroksel kesäkuun alussa😭 Miten meni työpäivä?

        mul alkaa tänään :/ en tiiä onko enää wörtti mennä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onks sul snäppii? Mul alkaa kesätyöt Helsingin fabroksel kesäkuun alussa😭 Miten meni työpäivä?

        Olin tänään tuolla koulutuksessa, todella huonosti järjestelty, siellä oli valehtelematta varmaan 100ihmistä ja puolet lähetettiin takaisin kotiin koska ne eivät mahtuneet sinne, olin yksi niistä, sanoivat että huomenna 9.30 tai 12.30 uusi mahdollisuus mennä. Mulla ei toista kesätyöpaikkaa ole joten huomenna ehkä ihan läpällä meen kattoo ja sit vaa lähen pois jos oikeesti iha kusetusta koko homma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onks sul snäppii? Mul alkaa kesätyöt Helsingin fabroksel kesäkuun alussa😭 Miten meni työpäivä?

        Miten sulla on menny?


      • Anonyymi

        Miten sulla on mennyt työt fabroksella?


      • Anonyymi

        Miten sul on menny fabroksella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin tänään tuolla koulutuksessa, todella huonosti järjestelty, siellä oli valehtelematta varmaan 100ihmistä ja puolet lähetettiin takaisin kotiin koska ne eivät mahtuneet sinne, olin yksi niistä, sanoivat että huomenna 9.30 tai 12.30 uusi mahdollisuus mennä. Mulla ei toista kesätyöpaikkaa ole joten huomenna ehkä ihan läpällä meen kattoo ja sit vaa lähen pois jos oikeesti iha kusetusta koko homma.

        Olin siinä samassa koulutuksessa ja olin vika, joka mahtu istumaan sinne, siellä vaan katottiin kuumassa huoneessa jotain 2 tunnin kestävää videota ja luettiin papereita parin päivän päästä meen sinne töihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onks sul snäppii? Mul alkaa kesätyöt Helsingin fabroksel kesäkuun alussa😭 Miten meni työpäivä?

        Mikä sun snp? Olin itekki helsingi fabroksella ja palkkka täytt kusetusta saatana!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sun snp? Olin itekki helsingi fabroksella ja palkkka täytt kusetusta saatana!!

        Sori, että vastaan vasta nyt mut snap: enztia


    • Anonyymi

      Itse en missään tapauksessa suosittele menemään. Aivan kamala paikka. Palkkaa lupaavat 1500€-2000€/kk mutta hyvä jos nippa nappa 800€ saisi. Pelkkää kusetusta. Menin ekaksi päiväksi töihin ja aivan kamalaa. Heti etsin uutta työpaikkaa. Pörssisähköä pitäisi myydä kusettamalla spot sähköksi. ÄLÄ MENE!

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ne ovat sama firma, kävin finnactalla 2017 ja sit hain 2021 fabrosille, niin sama osoite, sama toimisto, samat yrityksen omistajat haastattelemassa... Nimi vaihtunut vain jossain välissä. Häivyin äkkiä selitellen etten tiennyt kyseessä olevan puhelinmyyntiä :D:D:D

        Pääsin Enialle ja palkka 5x kyseiseen firmaan verrattuna


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne ovat sama firma, kävin finnactalla 2017 ja sit hain 2021 fabrosille, niin sama osoite, sama toimisto, samat yrityksen omistajat haastattelemassa... Nimi vaihtunut vain jossain välissä. Häivyin äkkiä selitellen etten tiennyt kyseessä olevan puhelinmyyntiä :D:D:D

        Pääsin Enialle ja palkka 5x kyseiseen firmaan verrattuna

        Pääsin kuopion fabrokselle pitääkö nämä jutut oikeesti paikkaansa sillä meinaan vituttaa jos pitää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsin kuopion fabrokselle pitääkö nämä jutut oikeesti paikkaansa sillä meinaan vituttaa jos pitää.

        "pääsin", fabrokselle pääsee kuule ihan kuka vaan, joten onnea kovasti.


    • Anonyymi

      Onko järkee mennä sinne ees töihin?

    • Anonyymi

      Aivan päin p.ei maksa palkkaa vaikka olin töissä siellä n. 2kk,ollut oikeudessa n. 2 vuotta sitten samoista jutuista.

      • Anonyymi

        Höpöhöpö. Olen itse parhaillaan töissä ja kyllä palkka hoituu ihan ajallaan ja oikea määrä.


    • Anonyymi

      En suosittele Olin neljä päivää koska yrityksessä ei ollut tarpeeksi tietokoneita toimisto liian pienet neljäntenä päivänä yritykseen koulutettiin uusia työntekijöitä ja muille työntekijöille ei riittänyt toimistoon tilaa

    • Anonyymi

      En suosittele kenellekkään. Oon myynnin pitkäaikainen tekijä ja tää firma on kusetusta. Kauppaa tein melkein eniten toimistossa ja kuukauden palkan olis pitäny olla 3500€ suunnilleen. Palkka päivä koitti ja sain 650€. Vittu että vituttaa. Älkää menkö missään nimessä. Kaikissa tiimi palavereissa vaan pomo huutaa niille jotka ei saa kauppaa tehtyä ja ne jotka tekee joutuu kuuntelemaan silti. Koulutusta saa jos haluaa sen pari tuntia. Mutta paska paikka ja ihan kusetusta. Kiertäkää kaukaa jos voitte.

    • Anonyymi

      Useampikin kaveri ollut töissä , ja kehuivat kovasti että kannustetaan ja opastetaan tekemään myyntiä paljon ja laadukkaasti.
      Palkat tulleet silloin kun pitää ja muutenkin reilu työn antaja. 10

    • Anonyymi

      Kuten muutkin on jo todenneet, täyttä kusetusta koko firma. Ei maksa palkkaa. Kiertäkää kaukaa.

    • Anonyymi

      Näyttäisi konkurssiin menevän tuokin lafka.

      • Anonyymi

        olin ky firmassa töissä, tein satoja tunteja töitä ja minulle maksettiin 2kk palkkaa 70e, tein riken asiasta


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ihan täyttä kuraa tuokin firma. Eivät sielläkään maksa palkkaa juuri enempää kuin 2€/h ja toisinaan ei sitäkään. Itse olin kyseisessä firmassa hetken ja lähdin pois kun tajusin huijauksen.


    • Anonyymi

      Tämä firma on nykyään Doony.fi, aloitti viime vuonna kaupparekisterin mukaan syyskuussa. Katsellaan onko sama meno vai ei, jännityksellä odotan maksavatko palkkaa. Edelleen ilmeisesti sama tunnin koulutusvideo missä yrittäjä itse saarnaa menemään.

    • Anonyymi

      Kirjottelen juuri kesken etätyöpäivän Doonylla, ja olen ihan todella järkyttynyt. Olisinpa lukenut nää keskustelut ennen Doonylle menoa.

      Olen menettänyt noin kaksisataa tuntia elämästäni ihan turhaan. Palkka tuli 3 viikkoa myöhässä, sen perään jouduin kyselemään useita keroja. Lisäksi työsoppari antaa väärän kuvan. Tämä on huijausta. Palkka on oikeasti jotain 1-2e tunnilta, koska Doonylla on epäreily palkkasysteemi, josta se ei kunnolla kerro työsopimuksessa.

      Eli vaikka tuolla sopparissa mainitaan takuutuntipalkasta (millä viitataan kokonaisiin puhuttuihin tunteihin), ei todellakaan ole olemassa mitään takuutuntipalkkaa. Vaikka puhutaan vuorokohtaisesta palkasta työsopparissa, se ei toteudu lainkaan.: palkkaa katsotaan kuukausikohtaisesti. Mun pitäisi saada palkkaa melkein 900 €, sekin varmaan tulee olemaan myöhässä, ja pelkään että ne työtunnit (80h) maksetaan 1 e tuntipalkkana..... Kiertäkää Doony kaukaa! Olen järkyttynyt ja teen tästä jonkun rikosilmoituksen.

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      39
      773
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe