Haen sponssattavaa opiskelija tyttöä kaiken kivan merkeissä Turun suunnalta
Sponssattavaa
9
161
Vastaukset
- Anonyymi
Etsitkö vielä? Mitä vaatimuksia sulla on?
- Anonyymi
LatinLover kirjoitti:
Kiinnostaako?
Ei todellakaan kiinnosta.
- Anonyymi
Mulle voi laittaa s.postia
Minulla on nyt vastaava haku Helsingin alueelta (Espoo, Helsinki, Vantaa), kun edellinen opiskelijaneito meni ja pokkasi maisterin paperit juuri joulun alla.
Hän on jo muuttanut kotiseuduilleen länsirannikolle eikä ole enää seuraavalla pääkaupungin reissullani tarjoamassa minulle päiväkahveja kotonaan.
Enhän minä toki tiuhaan käynyt tämän edellisen ihanaisen luonakaan, noin parin kuukauden välein. Enkä ollut ainokainen, kävi hänen luonaan muutama muukin maalaisisäntä/kaupunkilaisherra.
Ihanaiseni kutsui kahville vain ukkomiehiä, koska he eivät "jää nurkkiin pyörimään".
Minulla alkoi loppuaikoina olemaan kyse lähinnä ihanista roolileikeistä ilman varsinaista yhdyntää. Mutta tyydytyksen me saimme aina molemmat, usein parikin orgasmia samalla tapaamisella. Ainakaan minä en niitä näytellyt ja tuntui että ihanaisenikin sai orgasmin ihan aidosti. Tai sitten hänen lantiopohjan lihasten hallinta ja käyttö aina pieniä squirittailuja myöten oli todellista taidetta.Vastaava haku ja Porin alueelta
- Anonyymi
Ruma yök
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruma yök
Et se sinäkään miltään prinsessalta näytä.Kurppaantunut kuiva akka.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin273441Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee282141Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141680Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71418- 761359
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381236- 641056
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10974Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70931- 102912