Ootko tottunut, että naiset haluaa sua sokeasti? Ootko naistenmies vai rauhallinen kotitossukka?
Hei mies, ehditkö vastaamaan
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olen MIESTEN mies,en naisten.
- Anonyymi
Oon tottunut ja olen sekä naismagneetti että kotihissukka.
- Anonyymi
Sama
- vanhempi mies
- Anonyymi
Ootko varma, ettei se ole peilausta sinun tunteista? Mietippä sitä. :)
Jos maailmassa on vain kaksi, eikös se ole vain peilikuva? - Anonyymi
Paljonkohan tämä vedätys saa kommentointia?
- Anonyymi
Miksi tämä olisi vedätys. Perustele.
- Anonyymi
Tämä on vedätys sillä, perusteella, että palstatrolli kirjoitti aloituksen, että saa retostella ja paukutella henkseliä. Myös aloituksen tyyli on sellainen tekopirteä feikki ja monotonisen vajaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on vedätys sillä, perusteella, että palstatrolli kirjoitti aloituksen, että saa retostella ja paukutella henkseliä. Myös aloituksen tyyli on sellainen tekopirteä feikki ja monotonisen vajaa
Selitätkö mulle tuon palstatrollin. Hirmu vähän olen näitä keskustelupalstoja käyttänyt (opettelen vasta), joten en ole ihan varma mitä tarkoitat. Siis, etten olisi se, jota esitän, sitäkö se tarkoittaa?. Miten se olisi mahdollista, kun en edes sanonut olevani yhtään kukaan?
Tuo tekopirteys vähän loukkasi, mutta oon ymmärtänyt, että se on netissä vähän niinkuin tarkoituskin, loukata toista. Ilmeisesti olet niitä, jotka siitä jotain tyydytystä saa. Ole hyvä vaan. Tyydyttämisesi on iloni. En aio tästä ottaa nokkaani, haluan oppia tulemaan kunnon nettikusipääksi sinun tapaasi.
- Anonyymi
En minä luovana ihmisenä voi olla rauhallinen; toki kuuntelen simpukasta kantautuvia meren ääniä korvallani simpukka kerrallaan.
- Anonyymi
Minä olen herra 47 miesten mies jota naiset kuolaa mihin vain menen 😂😂😂😂😂😂😂😂 joten olikos rintakarvat ojennukseen ja tsekkaamaan bööniä kaupungille.
- Anonyymi
Tiällä herra 49. Rauhallinen lirttooja😘 Eine halluu, ennemminnii säikkyyt🙈
- Anonyymi
Olen tarvittaessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383809Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 64724
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708