Minua rupesi naurattamaan kun mietin että kuinkahan kiusallista siitäkin oikein tulee jos vielä joskus oikeasti törmätään. Vähänkö se olisi noloa . Ilkeääkö kumpikaan sanoa mitään 😅 Ei kait nyt tämmöistä ilkeä edes tunnustaa.Hieman ehkä semmoinen teinivaihde lähtenyt päälle. Varsinkin kun et ehkä ole edes täällä.
Voi tsiisus tätä kaikkea
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
samanlaisia ajatuksia mulla. Teiniangstia. Muista, ettei kukaan välttämättä tiedä eikä edes arvaa :)
- Anonyymi
Joillakin jäänyt tietty ikävaihe
päälle, ei kyse kuitenkaan
kehitysvammasta kait.
- Anonyymi
Mitä sitten? Kait me halutaan tästä "teini-iästä" yli, eikö? Auta mua, niin mä autan sua. Tiekkö... ehkä me aikuistutaan yhdessä.
- Anonyymi
Mulle on vaan tullut semmoinen olo mitä ihmettä mä oikein täällä teen. Ei tää nyt kyllä ihan normaalia ole 🤔 Vissiin mulla alkaa pimetä päässä. Liekkö siellä koskaan niin valoisaa ollutkaan 😂Pakko vissiin palata pikkuhiljaa ihan normaaliin elämään. Eikä haihatella täällä kun ei tää nyt johda oikein mihinkään kiertää samaa ympyrää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle on vaan tullut semmoinen olo mitä ihmettä mä oikein täällä teen. Ei tää nyt kyllä ihan normaalia ole 🤔 Vissiin mulla alkaa pimetä päässä. Liekkö siellä koskaan niin valoisaa ollutkaan 😂Pakko vissiin palata pikkuhiljaa ihan normaaliin elämään. Eikä haihatella täällä kun ei tää nyt johda oikein mihinkään kiertää samaa ympyrää.
mut muuta pois
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mut muuta pois
Miksi mä nyt minnekään muuttaisin ? Enkait mä nyt kotoani minnekään lähde . Haittaako se sua että asun kotonani? 😂 Paitsi joskus jonnekin lähden mutta en juuri nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi mä nyt minnekään muuttaisin ? Enkait mä nyt kotoani minnekään lähde . Haittaako se sua että asun kotonani? 😂 Paitsi joskus jonnekin lähden mutta en juuri nyt.
Aivot tarvii happea ja lepoa,
älä ota tätä vitsinä vaan
viisautena.
Nukkuessa aivot puhdistuvat,
"lataantuvat" uutta päivää
varten.
- Anonyymi
saaatan ollaki jos oli kiusaasimisest jotai :( en osaa tehä sit ävihamerkki mutteksin sen jos voisin
- Anonyymi
Ja vittu yksiki ku pitää selivtä ja sit ne kiusaajat on salaa sen antin puoella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vittu yksiki ku pitää selivtä ja sit ne kiusaajat on salaa sen antin puoella
Mitkä ihmeen kiusaajat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitkä ihmeen kiusaajat?
no ne kenekää on vuonna 2017-2018 kevääse asti juonitteli mua vastaa siel ku enmie ollu sisel
ei kaikkivoi mennä noi vittuu muute
vitun vittu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no ne kenekää on vuonna 2017-2018 kevääse asti juonitteli mua vastaa siel ku enmie ollu sisel
ei kaikkivoi mennä noi vittuu muute
vitun vittuEi varmaan ollu sulle tää aloitus 🤔
- Anonyymi
Minäkin taidan tukehtua nauruun, toisaalta hyvä nauraa joskus itselleen "mahan pohjasta" .. :))))))
- Anonyymi
Ja harvoin sitä saa tämmöisen tunne kokemuksen ihan vain nettipalstalla. Vei jotenkin täysin mukanaan.Oikeasta elämästähän en tiedä onko kaikki vaan omaa mielikuvitusta ettei mitään olekaan jäljellä. Tai molemmat niin eri ihmisiä jo ettei muutenkaan olisi. Mutta olipahan tää aikamoinen kokemus.
- Anonyymi
Eihän se siinä tilanteessa ole noloa jos molemmat ovat kirjoitelleet täällä:)
- Anonyymi
Samaa mieltä.
- Anonyymi
Sattuuhan sitä kaikenlaista kummempaakin
- Anonyymi
Sellaistakin mikä ei naurata!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitäkin, se on sitten itsestä kiinni tarttuuko siihen parempaan kiinni vai siihen mikä on/oli einiinkivasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmasti naurata. Omaa kipuilua tämä on itsekullekin. Tunteet heittänyt laidasta laitaan ja tiedä kohta omaa nimeään. Epäuskoa rakkautta pettymystä surua kaikkea Välilä jopa onnea. Mutta yrittää nyt pysyä järkevänä ja miettiä tämä on netti palsta jonne voi kirjoittaa vaikka naapurin Pentti. Niin ihan hirveitä elämän muutoksia tämän pohjalta kuitenkaan lähtisi tekemään. Tosin Pentti voi olla ihan mukava jos sellainen on olemassa. Mutta kaipa kaikki selviää oikeasti jos pitää selvitäkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1273426Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891209- 94979
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827