Voi tsiisus tätä kaikkea

Anonyymi

Minua rupesi naurattamaan kun mietin että kuinkahan kiusallista siitäkin oikein tulee jos vielä joskus oikeasti törmätään. Vähänkö se olisi noloa . Ilkeääkö kumpikaan sanoa mitään 😅 Ei kait nyt tämmöistä ilkeä edes tunnustaa.Hieman ehkä semmoinen teinivaihde lähtenyt päälle. Varsinkin kun et ehkä ole edes täällä.

20

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

samanlaisia ajatuksia mulla. Teiniangstia. Muista, ettei kukaan välttämättä tiedä eikä edes arvaa :)

• Anonyymi

Joillakin jäänyt tietty ikävaihe
        päälle, ei kyse kuitenkaan
        kehitysvammasta kait.

• Anonyymi

Mitä sitten? Kait me halutaan tästä "teini-iästä" yli, eikö? Auta mua, niin mä autan sua. Tiekkö... ehkä me aikuistutaan yhdessä.

• Anonyymi

Mulle on vaan tullut semmoinen olo mitä ihmettä mä oikein täällä teen. Ei tää nyt kyllä ihan normaalia ole 🤔 Vissiin mulla alkaa pimetä päässä. Liekkö siellä koskaan niin valoisaa ollutkaan 😂Pakko vissiin palata pikkuhiljaa ihan normaaliin elämään. Eikä haihatella täällä kun ei tää nyt johda oikein mihinkään kiertää samaa ympyrää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle on vaan tullut semmoinen olo mitä ihmettä mä oikein täällä teen. Ei tää nyt kyllä ihan normaalia ole 🤔 Vissiin mulla alkaa pimetä päässä. Liekkö siellä koskaan niin valoisaa ollutkaan 😂Pakko vissiin palata pikkuhiljaa ihan normaaliin elämään. Eikä haihatella täällä kun ei tää nyt johda oikein mihinkään kiertää samaa ympyrää.

mut muuta pois

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mut muuta pois

Miksi mä nyt minnekään muuttaisin ? Enkait mä nyt kotoani minnekään lähde . Haittaako se sua että asun kotonani? 😂 Paitsi joskus jonnekin lähden mutta en juuri nyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi mä nyt minnekään muuttaisin ? Enkait mä nyt kotoani minnekään lähde . Haittaako se sua että asun kotonani? 😂 Paitsi joskus jonnekin lähden mutta en juuri nyt.

Aivot tarvii happea ja lepoa,
        älä ota tätä vitsinä vaan
        viisautena.

Nukkuessa aivot puhdistuvat,
        "lataantuvat" uutta päivää
        varten.

• Anonyymi

saaatan ollaki jos oli kiusaasimisest jotai :( en osaa tehä sit ävihamerkki mutteksin sen jos voisin

• Anonyymi

Ja vittu yksiki ku pitää selivtä ja sit ne kiusaajat on salaa sen antin puoella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja vittu yksiki ku pitää selivtä ja sit ne kiusaajat on salaa sen antin puoella

Mitkä ihmeen kiusaajat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitkä ihmeen kiusaajat?

no ne kenekää on vuonna 2017-2018 kevääse asti juonitteli mua vastaa siel ku enmie ollu sisel
        ei kaikkivoi mennä noi vittuu muute
        vitun vittu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no ne kenekää on vuonna 2017-2018 kevääse asti juonitteli mua vastaa siel ku enmie ollu sisel
        ei kaikkivoi mennä noi vittuu muute
        vitun vittu

Ei varmaan ollu sulle tää aloitus 🤔

• Anonyymi

Minäkin taidan tukehtua nauruun, toisaalta hyvä nauraa joskus itselleen "mahan pohjasta" .. :))))))

• Anonyymi

Ja harvoin sitä saa tämmöisen tunne kokemuksen ihan vain nettipalstalla. Vei jotenkin täysin mukanaan.Oikeasta elämästähän en tiedä onko kaikki vaan omaa mielikuvitusta ettei mitään olekaan jäljellä. Tai molemmat niin eri ihmisiä jo ettei muutenkaan olisi. Mutta olipahan tää aikamoinen kokemus.

• Anonyymi

Eihän se siinä tilanteessa ole noloa jos molemmat ovat kirjoitelleet täällä:)

• Anonyymi

Samaa mieltä.

• Anonyymi

Sattuuhan sitä kaikenlaista kummempaakin

• Anonyymi

Sellaistakin mikä ei naurata!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitäkin, se on sitten itsestä kiinni tarttuuko siihen parempaan kiinni vai siihen mikä on/oli einiinkivasti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei varmasti naurata. Omaa kipuilua tämä on itsekullekin. Tunteet heittänyt laidasta laitaan ja tiedä kohta omaa nimeään. Epäuskoa rakkautta pettymystä surua kaikkea Välilä jopa onnea. Mutta yrittää nyt pysyä järkevänä ja miettiä tämä on netti palsta jonne voi kirjoittaa vaikka naapurin Pentti. Niin ihan hirveitä elämän muutoksia tämän pohjalta kuitenkaan lähtisi tekemään. Tosin Pentti voi olla ihan mukava jos sellainen on olemassa. Mutta kaipa kaikki selviää oikeasti jos pitää selvitäkin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      70
      4505
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3759
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      127
      3426
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      35
      1958
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1911
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1209
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      94
      979
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      125
      922
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      905
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      827
    Aihe