Olet paha ihminen

Anonyymi

Paha paha ihminen

28

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä niin...…..

• Anonyymi

Totta, niin olen. Olen hyvin, hyvin paha ihminen. Pahempi kuin ikinä osaisit arvata.

• Anonyymi

Minulla on kiinnostavampaakin tekemistä kuin seurata jonkun toisen mielikuvituksen tuotteita.

• Anonyymi

Pahoille paha, kivoille kiva näin se menee

• Anonyymi

hyvin ilmaistu. noin se menee

• Anonyymi

Jos olet hän niin lopeta jo!! Jos sä kiusaat mua kostoksi niin et ole yhtään sen parempi ihminen. Olet kohtuuton siihen nähden mitä olen tehnyt!

• Anonyymi

Ok.

• Anonyymi

Jos haluat vaan haukkua mua niin voisitko häipyä palstalta? Kärsin ihan tarpeeksi jo sen takia, että menetin sut. Jos tosiaan olet hän niin helvetti soikoon tää menee niin yli sulta!! Mihin pisteeseen oikein yrität saada mut!!??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok.

Vittu ok?! Mikä sua vaivaa!!?

• Anonyymi

mitäs pahaa sä oot sit tehny? ku ei me voida tietää ketä sä oot ja mistä rageet..

• Anonyymi

Kirjoititkohan sä tänne niitä kommentteja, että ”elämäni alkaa kun olet kuollut”? Yritätkö saada mut tekemään itsarin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mitäs pahaa sä oot sit tehny? ku ei me voida tietää ketä sä oot ja mistä rageet..

Selvä. Rauhoituhan..
        Alkoikin jo käydä tämä palstailu tylsäksi...

• Anonyymi

Ei huolta, saat kyllä haluamasi kunhan vaan jaksan tehdä tarvittavat jutut sitä ennen. :) sitten voit iloita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vahingossa mokailin. Aiemmin olin myös ilkeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vahingossa mokailin. Aiemmin olin myös ilkeä.

oot sä pyytäny anteeks? sekin vois auttaa tohon oloon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

oot sä pyytäny anteeks? sekin vois auttaa tohon oloon

Niistä vanhoista kyllä ja hän sanoi, että saan anteeksi. En tainnut sittenkään saada. Uudemmista en, enkä voi enää pyytää. Vähän monimutkainen juttu se viimeisin.

• Anonyymi

Olet niin kohtuuton, kun se oli vahinko mitä tein!!! Enkä pyytänyt anteeksi, koska tulkitsin että sulla ei ollut enää tunteita, etkä siksi loukkaantunut siitä! Kaikki pitäis tajuta jostain, vaikkei edes sanota suoraan! Taidat yliarvioida mun kyvyt lukea ihmisiä ihan helvetin pahasti! En vittu osaa!! Oon ihan hukassa tälläsissä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet niin kohtuuton, kun se oli vahinko mitä tein!!! Enkä pyytänyt anteeksi, koska tulkitsin että sulla ei ollut enää tunteita, etkä siksi loukkaantunut siitä! Kaikki pitäis tajuta jostain, vaikkei edes sanota suoraan! Taidat yliarvioida mun kyvyt lukea ihmisiä ihan helvetin pahasti! En vittu osaa!! Oon ihan hukassa tälläsissä!

vahinko tai ei. kerskuit vielä mulle siitä, mut joo unohdetaan et ois ollu mitään molemminpuolista. eka niin luulin, mut en usko enää. joten paras et kuolletan nää tunteet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

vahinko tai ei. kerskuit vielä mulle siitä, mut joo unohdetaan et ois ollu mitään molemminpuolista. eka niin luulin, mut en usko enää. joten paras et kuolletan nää tunteet.

En kerskunut. Emme puhuneet siitä tapahtumasta mitään.

• Anonyymi

Ei p*llunsaanti ihmisestä pahaa tee

• Anonyymi

Se voi loukata aika helvetisti jos on toisen kanssa jotain.

• Anonyymi

Mutta ei sen saaamatta jäämisenkään pitäisi oirehtia niin, että räät lentää seinille

• Anonyymi

Joo, niin oon. Siksi turvaan Jeesukseen. Öitä tulevalle vaimolleni. Älä pelkää, usko ainoastaan. Muista; edes varpunen ei kuole ilman, ettei Jumala sitä sallisi. Luota mun kanssa Häneen.

• Anonyymi

En halua sulle silti pahaa

Kuka lie

• Anonyymi

Oliko tää ap:lle vai jollekin muulle ketjussa?

• Anonyymi

Et halua pahaa, mutta silti haukut. Mieti vittu vähän.

• Anonyymi

Niinpä niin pelkäät omia pahoja ajatuksias ja nyt projisoit niitä minuun koska jokainenhan haluaa nähdä aina oman itsensä hyviksenä ja täten oikeuttaa omat pahat teot sitä "pahista" vastaan. Sinua vain ärsyttää että puolustaudun ja teen sen erittäin hyvin mikä saa sinut tuntemaan itsesi heikoksi ja vihaat myöntää heikkouksia koska muiden ihmisten parissa pidät kulissia yllä.

• Anonyymi

Ja mitenköhän sinä puolustaudut? ehkäpä kuitenkin kyseenalaisella tavalla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      140
      10506
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5393
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      40
      4070
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3612
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2664
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1906
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      359
      1582
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      98
      1567
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      73
      1428
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1386
    Aihe