DNA:n kaapelimodeemi ja tv-kuvan pikselöityminen. Mitä tehdä?

Anonyymi

Miten tuon tv-kuvan saa kuntoon? Häiriöt ärsyttää.

10

3298

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

- Ota laite irti sähkö- ja kaapeliverkosta kytke takaisin
      - Palauta tehdasasetukset
      - Hae kanavat

Tee sama tallentavalle boxille, jos sellainen on

• Anonyymi

Minulla oli vasta tavallisen DVB-T2 digiboksin kanssa säännöllisen epäsäännöllinen pikselöitymisongelma, ei parantunut muuten kuin vaihtamalla digiboksi, eli alkuperäinen oli viallinen. Ja oli siinä muutakin kummaa, pudotti tekstitykset kun vaihtoi kanavaa, tai alkoi uusi ohjelma samalla kanavalla.

• Anonyymi

Kaapeliboxissani oli sama pixelikuvat tietyillä kanavilla. Maahantuoja totesi emolevyn vian, mutta levyä ei ollut varastossa, niin sain takuuna uuden boxin.

• Anonyymi

Ellei laite kerro mitään vikakoodia, se ei ole vika vaan ominaisuus, ja jos ominaisuus ei miellytä pitää hankkia sellainen laite jonka ominaisuudet miellyttää. Yksinkertaista ja helppoa.

T. HuruGuru

• Anonyymi

Selvyyden vuoksi kerrottakoon että ohjeeni koski pyykinpesukonetta.

T. HuruGuru

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selvyyden vuoksi kerrottakoon että ohjeeni koski pyykinpesukonetta.

T. HuruGuru

Miksi kirjoittelet tänne mitä sattuu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kirjoittelet tänne mitä sattuu?

Ei se ole mitä sattuu. On aika tavallista jopa taskulaskimessakin että toimintahäiriöt antavat jotakin informaatiota, ja näin se saattaa olla TV:ssäkin, kysyjä ei vain pitänyt sitä tärkeänä ja jätti pois.

T. HuruGuru

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se ole mitä sattuu. On aika tavallista jopa taskulaskimessakin että toimintahäiriöt antavat jotakin informaatiota, ja näin se saattaa olla TV:ssäkin, kysyjä ei vain pitänyt sitä tärkeänä ja jätti pois.

T. HuruGuru

Tarkennetaan vielä minkä laatuista ilmoitusta olen saanut maanpäällisestä antennitelevisioverkosta; Ei signaalia, tämä on tavallista myös satelliitti vastaanotossa mutta internet ja kaapeli viestivät vastaavat häiriöt toisella tavalla tai ei ollenkaan.

YLE TV pudottaa laatua, mikäli internet yhteys takkuaa, ja se kyllä näkyy kiusallisen huonona kuvana. Kaapelista taas ei ole kokemusta, mutta kai sielläkin samoja häiriöitä lähetyksessä on.

T. HuruGuru

• Anonyymi

Eilen oli pikselöintiä muutamalla kanavalla jonkin aikaan. En tehnyt mitään.
      Nyt toimii taas.

• Anonyymi

Siirsin modeemin toiseen huoneeseen ja ongelma katosi. Samalla katosi mystinen Chromecastin kaatuilu ja itsestään boottaaminen. Miten kaapelimodeemi edes voi häiritä Chromecastia kun se on wifillä yhteydessä modeemiin?

Nyt en sitten voi käyttää tietokoneilla lania vaan wifillä mennään joka laitteen kanssa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2814
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2097
    3. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      50
      1932
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1776
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1658
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1541
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      83
      1251
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1080
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1039
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      199
      1039
    Aihe