sen myönnän, mutta jos haluat voin yrittää nähdä sydämeesi, kuinka kaunis tai ruma se on, sitä en vielä tarkkaan tiedä, sen aika näyttää. En malta odottaa mitä tulevaisuus tuo meille tullessaan, hyvää yötä sinulle!
Et ole komea mies ollenkaan,
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos, tutustutaan toki toisiimme, kuka tietää mitä kaikkea ihanaa voikaan tapahtua! 💖
- Anonyymi
Komea voi olla, jos haluaa. En vain ole mikään naisten naurattaja.
- Anonyymi
Minua pitäisi naurattaa joskus🤗.. jonkun.
- Anonyymi
Olen kyllä valitettavasti, mutta en vapaa.
- Anonyymi
Nauratat Senni...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nauratat Senni...
En ole Sennin en Sannin parhaat menevät ensin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole Sennin en Sannin parhaat menevät ensin.
Oletko aloituksen kirjoittaja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko aloituksen kirjoittaja?
En, eri henkilö on aloittaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En, eri henkilö on aloittaja.
Jos et olisi vapaa, olisit varmasti onnellinen. Ei tarvetta kirjoittaa palstoille kuvitteelliselle kirjoittajalle, että olet varattu.
- Anonyymi
Eiköhän tuo komeuden arviointi riipu katsojasta. m>
- Anonyymi
Miksi vastaatte tän miehen viesteihin? Esiintyy naisena jatkuvasti. Onko kivaa osallistua trollin peliin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi vastaatte tän miehen viesteihin? Esiintyy naisena jatkuvasti. Onko kivaa osallistua trollin peliin
Samaa mieltä, ei kai kukaan toisesta kiinnostunut kirjoita, että naamasi on kuin lyttyinen pellinriekale, mutta eipä tuo mitään. Trolli käsittelee nähtävästi suhdetta itseensä, jos siieltä peilistä ei katso joku filmitähti ym, niin ei kai noin pohjia tarvitse vetää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä, ei kai kukaan toisesta kiinnostunut kirjoita, että naamasi on kuin lyttyinen pellinriekale, mutta eipä tuo mitään. Trolli käsittelee nähtävästi suhdetta itseensä, jos siieltä peilistä ei katso joku filmitähti ym, niin ei kai noin pohjia tarvitse vetää
Filmitähti katsoo hyvinkin...
- Anonyymi
Mukava illalla nähdä, tunnistat minut: ruma mies Helsingin rautatieasemalla klo 18, näkemisiin tuolloin! 👋
- Anonyymi
Hah hah hah hah hah hah hah hah
T. Nainen- Anonyymi
Älä naura, kyllä siellä näkee klo 18 maissa paljon rumia anonyymejä.
-toinennainen- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä naura, kyllä siellä näkee klo 18 maissa paljon rumia anonyymejä.
-toinennainen-Juu juu..niin peilissä. Omasta mielestään voi olla ruma, mutta siihen liittyy harha. Oletko se, mitä peili näyttää vai oletko se minkä kuvan olet itse itsestäsi luonut? Niih...
- Anonyymi
Mitä sitten? Onko se sinulta pois? Keskity omaan elämääsi neiti uniikki lumihiutale. Älä huoli kyllä se elämä vie sinunkin kauneutesi ja rupistut kuin koivunlehti.
- Anonyymi
On asioita, joita ei sanota ääneen. Toisen ihmisen ulkonäköä ei arvotella vaikka hän näyttäisi miltä. Eikä sitä kannata tehdä edes netissä nimettömänä ventovieraille, koska siitä tulee tapa ja asioita tipahtelee suusta vahingossa irl myös.
Kasva aikuiseksi.
Naiselta.- Anonyymi
Mies on voinut sanoa itse itseään rumaksi/epämiellyttävän näköiseksi ja aloittaja myönsi tämän. Älä hiilly.
- Anonyymi
Voi olla etten ole enää nuori ja komea. Pyrin silti aina kehumaan naisen kuvia, vaatteita, hiuksia. Hän on minusta kaunis.
- Anonyymi
Olen komea kuin Ugg-saapas.
- Anonyymi
Et ole kaunis sinäkään, joten varmaan sovitaan sitten hyvin yhteen. <3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2215055Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1194111- 583633
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363599- 513450
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest383075Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202586- 232336
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo442159UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami231982