Hei
minun mielestä tena teippivaippojen laatu on huonontunut sen jälkeen kun niistä tuli kangaspintaisia vaippa päästää kosteuden läpi ja teippi ei pysy kiinni kunnolla
olisi kiva kuulla muiden mieli pide
tena vaipat
6
1579
Vastaukset
- Anonyymi
Vaihda Pambersseihin.
- Anonyymi
Liberot on hyviä vaippoja.
- Anonyymi
Just joo, tosi harmi, että nykyään asiallisiin viesteihin ja aloituksiin tulee ikävää, ilkeää ja satuttavaa trollaamista, halveksuvia, nokkivia ja ilkeämielisiä kommentteja, vaikka pidätyskyvyn ongelmat koskevat kaiken ikäisiä.
Kyllä nuo Tenan teippivaipat olivat todella hyviä vielä joitakin vuosia sitten. Monella nuo kangaspintaiset istuvat huonosti, hankaavat ja ärsyttävät ihoa ja moni kokee, että pissanhaju nousee nopeasti läpi. Muovipintaisena löytyy kyllä esimerkiksi Tena Slip Active Fit Maxi sekä Tena Slip Active Fit Ultima -teippivaippoja, jotka ovat ihan ok, joskaan eivät niin hyviä mielestäni kuin tuo vanhanmallinen Tena Slip Maxi muovipintaisena oli. Itse käytän arjessa eniten nykyään muovipintaista Molicare Slip Maxi -vaippaa. Hei
Kokeile tena slip maxia active fit mallina . Niissä muovi pinta.
Dreamcare myy suomessa.- Anonyymi
Kokeile jotain toista merkkiä, esim Senit. Tena on kyllä tosissaan huonontunut vaikka hinnat edelleen korkeat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863601
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813260Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683082On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702730Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442232- 651822
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271789- 351745
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601658