Hei
minun mielestä tena teippivaippojen laatu on huonontunut sen jälkeen kun niistä tuli kangaspintaisia vaippa päästää kosteuden läpi ja teippi ei pysy kiinni kunnolla
olisi kiva kuulla muiden mieli pide
tena vaipat
6
1524
Vastaukset
- Anonyymi
Vaihda Pambersseihin.
- Anonyymi
Liberot on hyviä vaippoja.
- Anonyymi
Just joo, tosi harmi, että nykyään asiallisiin viesteihin ja aloituksiin tulee ikävää, ilkeää ja satuttavaa trollaamista, halveksuvia, nokkivia ja ilkeämielisiä kommentteja, vaikka pidätyskyvyn ongelmat koskevat kaiken ikäisiä.
Kyllä nuo Tenan teippivaipat olivat todella hyviä vielä joitakin vuosia sitten. Monella nuo kangaspintaiset istuvat huonosti, hankaavat ja ärsyttävät ihoa ja moni kokee, että pissanhaju nousee nopeasti läpi. Muovipintaisena löytyy kyllä esimerkiksi Tena Slip Active Fit Maxi sekä Tena Slip Active Fit Ultima -teippivaippoja, jotka ovat ihan ok, joskaan eivät niin hyviä mielestäni kuin tuo vanhanmallinen Tena Slip Maxi muovipintaisena oli. Itse käytän arjessa eniten nykyään muovipintaista Molicare Slip Maxi -vaippaa. Hei
Kokeile tena slip maxia active fit mallina . Niissä muovi pinta.
Dreamcare myy suomessa.- Anonyymi
Kokeile jotain toista merkkiä, esim Senit. Tena on kyllä tosissaan huonontunut vaikka hinnat edelleen korkeat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881577
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121460- 981390
- 691260
- 1111229
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n258977- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37907