Kokemuksia 365 lotosta

Anonyymi

Onko kellään kokemuksia 365 lotosta?

30

1512

Vastaukset

• Ihan perus toimiva lotto tsydeemi. Eipä itsellä ole ollut mitään valittamista koskaan.. :) on niitä paskempiakin järjestelyitäkin nähty

• Vasta soitettiin ja voitto tuli 500 000 €.

• Anonyymi kirjoitti:

Vasta soitettiin ja voitto tuli 500 000 €.

Älä valehtele

• Anonyymi kirjoitti:

Älä valehtele

Paskapuhetta. HUIJAUS. Aamulla soitettiin ja iltapäivällä yritin peruttaa. Numero ei ole käytössä ja säköposti ei lähde jää lähteviin mutta ei lähde.En kirjautunut peliin. Ei annettu mahdollisuutta perua. Huijaus virma kertakaikkiaan. Tehkää rikosilmoitus kaikki ettei tule uhreja enenpää.Siitä pitä tehdä oikei ilmoitus suuilla kirjaimilla että kaikki tietää lyödä luurin kiinni ettei jää jaarittelemaan.

• Parin kuukauden kokemuksel hyvä juttu. Voittojaki osunu jo kohdalle. :)

• Liityin jokin aika sitten ja tili ei avaudu yhteydenotoista ja ohjeiden noudattamisesta huolimatta. Puhelinpalvelu on poissa toiminnasta ainakin tänään myös..?

• mistä voi tarkistaa tuloksia ja pelejä ?

• Täys huijaus sain salasanan joka ei toiminut eli olin out arvonnoista ,mutta laskuja tulee vaikka irtisanouduinkin kahdesti!

• joo samat paskat kokemukset, joka paikkaan sitä on puhelinkeskustelujen kautta on liittynyt, minäkin olen sanonut itseni irti useasti mutta oikeudella oikein pelotellaan,

• En ole pyynnöistä huolimatta saanut linkkiä millä pääsis tarkastamaan mahdolliset voitot minne mahdolliset voitot menee?

• En ole päässyt sivustolle, kirjaantuminen ei onnistu, salasana ei toimi ja asiakaspalvelu numero ei ole käytössä.
      Laskuja tulee ja jo maksetut laskut tulevat maksumuistutuksina. Taisin joutua huijatuks.i Koskahan ja miten tästä pääsee eroon.

• Tulin huijatuksi. Sivustolle ei pääse. Ei pääse kirjaantumaan. Salasana ei toimi. Asiakaspalvelu numero ei ole käytössä. Tuli hintaa sinisilmäisyydelle! Koskahan ja mitenkä tästä pääsee eroon.

• elkää lähtekö tuohon kusetukseen mukaan....oma äitini tuli kusetetuksi ja asia on menossa jo poliisille....veikkaus ilmoitti että lottoja ei koskaan myydä puhelimessa että poliisiin vaan yhteyttä.

• Oliko äitisi ehtinyt jo maksaa laskun?

• Äitini hurahti tähän myös. Onko kenelläkään neuvoja, että kuinka tästä pääsee eroon? Onko vaan pakko tehdä poliisiasia..

• Voitot kirjautuu pelitilille vain osittain. Vika on kuulemma järjestelmässä.

• Peruin tilaukseni seuraavana päivänä, laskuja tulee siitä huolimatta viikottain, osassa laskuista tulee perintä toimiston kautta, en edes avannut pelejä, seuraavaksi otan yhteyden rikos poliisiin, jos perinnöt jatkuvat. Kehoitan kohtalo kansalaisia tekemään samoin ps. Ei kannata luovuttaa, elämme oikeus valtiossa. Spemppiä Heikki Kovanen

• Isäni 75v oli huijattu tähän mukaan puhelimitse kaupittelemalla "porukkalottoa". En tiedä mitä oli sanottu, mutta hän odotti saavansa lottokupongit kotiinsa. Millään ei saa irtisanottua, koska olisi asiakaspalvelun mukaan pitänyt irtisanoa 48h sisällä tilauksesta. 1. lasku 59€ tullut, mutta ei makseta tietenkään. Tein sähköisen rikosilmoituksen poliisille.

• Ihan ok ite pääsin tilille :D sähköpostissa tulee tiedot ja sieltä kirjaudutaan.. Ei nyt mitään isoa ainakaan vielä tullut mutta tykkään järjestämästä systeemistä.

• Olen myös tullut huijatuksi, eikä peruutus auttanut, vaan laskuja tulee kaksin kappalein! Toivottavasti joku fiksumpi osaa tehdä rikosilmoituksen koko paskasta!
      nim. pettynyt mummo

• Jätin rikos ilmoituksen tänään sähköisesti,esi tutkintakin oli samaa mieltä,kehoitan pelkäämättä huijatuksi tulleita kääntymään poliisin puoleen,saadaan nämä huijarit edes vastuuseen,ollaan rohkeita ,lähimmäisistäkin voi olla apua,Mimi merkki ROHKEUTTA

• Anonyymi kirjoitti:

Jätin rikos ilmoituksen tänään sähköisesti,esi tutkintakin oli samaa mieltä,kehoitan pelkäämättä huijatuksi tulleita kääntymään poliisin puoleen,saadaan nämä huijarit edes vastuuseen,ollaan rohkeita ,lähimmäisistäkin voi olla apua,Mimi merkki ROHKEUTTA

Jep, yli 70 vee mutsi huijattu tähän mukaan, sähköpostia laitoin tulenkatkusesti, ja yllätys että heillä ei olekaan sitten sitä kiinnostusta ruveta ratkomaan asiaa mun kanssain. Rikosilmotus tehdään maanantaina. Onneks tuli käymää tässä ja hömelö mutsi ihmetteli näitä karhulaskuja, a että repes riemu ko näin että 19 euroo kuussa maksellu lottoa, ja karhulaskut isompia, mitä nyt ei luojan kiitos oo menny maksamaan.

• Mitä poliisi on asian eteen tehnyt?

• Oletteko päässeet irti tosta ollenkaan tai esim 6kk kohdalla?

• Mulla tuli tiedot sähköpostiin seuraava päivänä josta pääs kirjautumaan pelitilille. maksoin 19 euroa kuukaudessa 4 kk ajan.. ei musta lottomiljoonääriä kyllä tullu.. voittoja tuli noin yhteensä 30e mutta idea kyllä hyvä.. lottoaminen kuitenkin lottoamista se täytyy muistaa.. eipä veikkauskaan montaa miljonääriä vuodessa tee..

• Minua huijattiin ihan huolella. Virkailija Tiina Saari sanoi että tästä voi irtisanoutua milloin vaan ja tämä lottoporukka raukeaa automaattisesti 6 kuukauden kuluttua. Sanoi ettei Suomessahan voi pakko lottoamista olla kenenkään kohdalla. MUTTA kun yritin kuukauden jälkeen perua koko sydeemin (minusta on hankala homma tarkistella mitä minun rahoillani tässä yhtiössä tehdään), niin peruminen ei onnistu sanoi virkailija Daniel. Hän viittaa siihen mitä on nauhoitettu puhelun lopuksi. Joo, mutta ennen nauhoitusta sovittiin Tiinan kanssa ihan jotain muuta. Pyysin saada keskustella virkailija Tiina Saaren kanssa, mutta Daniel sanoi että se ei millään onnistu, he eivät yhdistä puheluja kenellekää (Tiina Saari varsin sanoi, että ota häneen yhteyttä jos tulee jotain ongelmia, olikohan nimikin tekaistu?) WHAT??? Vetoavat vain siihen nauhoitteeseen ja määräaikaiseen sopimukseen, WHAT?? KOEN TÄYDEKSI HUIJAUKSEKSI KOKO HOMMAN!!!

• Ei tarvii keskustella. Rikosilmoitus vaan polisille. Mitä useampi tekee rikosilmoituksen se auttaa kaikkia. Ei ainankaan saa uusia uhreja enenpää.Sähköinen rikosilmoitus vain rohkeasti eikä jää kotiin nuolemaan haavojaan.Älkää nyt niitä vanhuksia niin kauheesti haukkukaa ne ovat hyvin taitvia puhuja. Minullekin sanottiin puhelun päätteeksi minä olen Ville Peltonen jos sinua alkaa askarruttaa joku asia tai haluat peruutta niin soita vain heti hänelle. Numerot ei ole käytössä sähköpostit ei lähde. Mitään yhteyksiä ei saanut.Lähetin tavalliaen vistin siihen numeroon millä he kiittelivät osallistmistani 48t haarukkaan meni. Laskua tulee siitä huolimatta vaikka en edes kirjautunut.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvii keskustella. Rikosilmoitus vaan polisille. Mitä useampi tekee rikosilmoituksen se auttaa kaikkia. Ei ainankaan saa uusia uhreja enenpää.Sähköinen rikosilmoitus vain rohkeasti eikä jää kotiin nuolemaan haavojaan.Älkää nyt niitä vanhuksia niin kauheesti haukkukaa ne ovat hyvin taitvia puhuja. Minullekin sanottiin puhelun päätteeksi minä olen Ville Peltonen jos sinua alkaa askarruttaa joku asia tai haluat peruutta niin soita vain heti hänelle. Numerot ei ole käytössä sähköpostit ei lähde. Mitään yhteyksiä ei saanut.Lähetin tavalliaen vistin siihen numeroon millä he kiittelivät osallistmistani 48t haarukkaan meni. Laskua tulee siitä huolimatta vaikka en edes kirjautunut.

Peruin s postilla 48h sisällä siihen ei vastattu vaan laskuja alkoi tulemaan tuplana.. en saanut edes kirjautumis tunnuksia.. uhkasin rikos ilmoituksella ja selvensin asiaa jolloin tilaukseni peruttiin ja laskut poistettiin..

• Kuinka tyhmä saa olla, että menee ostamaan lottoja puhelimitse(?) Puhelinmyyjät myy alusvaatteitakin nykyään, niin ei tarvitse itse käydä kaupasta ostamassa... Epäilen, että heidän toimintansa on huijausta, tässä viesti keskustelussa paistaa läpi se, ettei ostajien ÄO ole 20 korkeampi ja kun ei itse ymmärrä mitä tekee, mistä on kyse tai osaa käyttää nykypäivän laitteita, niin juostaan heti poliisi setien ja -tätien luokse..

Onnea asioiden selvittämiseen, näillä ulkomaisilla pelifirmoilla on luvat muualla ja näissä tapauksissa Suomen rikospoliisi ei asialle mahda mitään, kun firman toimintaa ei virallisesti ole Suomessa.

PS. maksakaa laskunne ja itkekää myöhemmin, oppikaa kantapään kautta, jollette muuten opi.

• Heh heh. Tuo on joku niistä myyjistä. Heh heh älkää maksako ainankaan jos ette ole kijautuneet tai olette peruuttanut sen 48tunnin sisällä . Älkää maksako.Toi kirjoittaja on joku niistä myyjistä. Kukaan muu ei kirjoita tollai ketä se ei koske. Taisi kaupat ajaa karille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttäviä Paljastuksia Nikon TV-sarjasta

Tänään se sitten alkaa, sarja nikosta ja katiskasta. Ennakkotietojen mukaan sisältö paljon ikävämpää kuin luulin. Niko käyttänyt huumeita jo 13 vuotia
      Kotimaiset julkkisjuorut
      135
      4240
    2. Kuka maksaa ei-turvallisesta maasta tulevan pakkokatanteenin..

..eivät kai veronmaksajat Kelan ansiosidonnaisella päivärahalla? Vastuuton mokailija maksakoon mokiensa kulut itse! Se on Ruotsin risteilyltä tai Balk
      Maailman menoa
      144
      4226
    3. Henna ja Tauski jälleen yhdessä onnellisina

Kihlatkin hankittu. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/503fdd42-5bef-4519-ae07-de01ca6aa9ba
      Viihde ja kulttuuri
      24
      2399
    4. Suomi olisi itse tarvinnut kehitysapua

suomen koronatalous ja sannan lahjarahat italiaan on kestämätön setti. Suomen julkinen ajetaan alas, teitä ei kunnosteta, omaa taloutta ei elvytetä..
      Maailman menoa
      197
      2192
    5. Heti alkoivat "asiantuntijat" sössöttämään

ettei hallituksella ole oikeus pistää ihmisiä pakkokaranteeniin https://yle.fi/uutiset/3-11487500
      Maailman menoa
      191
      1232