Olen tässä miettinyt erityisesti yhden opettajani käytöstä. Hän on kyllä hyvä ja hauska opettaja. Mutta mietityttää onko jotkut asiat mitä hän tekee hyväksyttyjä. Huomasin joskus kun hän oli puhelimella niin että näin puhelimen. Sieltä vilahti kuva luokanvalvojastani rintaliivit päällä. Minusta tuntuu että opettaja huomasi että näin kuvan ja hän ja luokanvalvojani oli nolostuneen oloisia seurassani pari päivää. Onko opettajien väliset suhteet sallittuja ? Myöskin tämä sama opettaja ja moni muukin vittuilee rinkkuluokkalaiselleni joka on samassa matematiikan ryhmässä kanssani. Hän on ulkomaalaistaustainen. Jos muut siirtää pulpetteja se on ok. Mutta jos hän siirtää niin ei ole. Ja kerran yksi opettaja sanoi että ” Laittakaa se ovi kiinni ettei mikään *oppilaan nimi* pääse tänne ” ja muuta vastaavaa. Ja tämä opettaja jolla on suhde luokanvalvojani kanssa niin oppitunnit on monesti sellaista että puhutaan omasta henkilökohtaisesta elämästä. Tai mitä hän ja muut opettajat ovat tehneet vapaa-ajalla. Näytetty kännivideoita ja puhuttu kuinka kännissä ovat olleet yms. Se on hauskaa kuunneltavaa, mutta silti olisi kiva opiskella asioita. Monta kertaa joku asia on jäänyt välistä tai myöhemmälle kun puhumme jostain ihan muista asioista. Hän myös kiroilee paljon tunneilla. Se ei mua haittaa, eikä mielestäni muitakaan. Mutta onko ok jos opettaja kiroilee aika paljon ?
Äikäntunneilla emme oikeastaan opiskele. Ehkä se on uusi opetussuunnitelma että tunneilla vain pelataan pallopelejä ja tehdään pieniä esityksiä. Mutta emme tee paljoa mihinkään kielioppiin liittyviä asioita. Kun sijainen tulee me teemme tehtäviä ja opiskelemme. Mietityttää niiden oppilaiden puolesta jotka menee lukioon, että miten he siellä pärjää kun yläasteella ei oikein äidinkieltä opiskeltu. Olen miettinyt että pitäisikö tuosta valittaa jonnekkin. Vai onko tuo sitten joku uusi juttu.
Onko nämä asiat opettajalta sallittu ?
2
77
Vastaukset
- Anonyymi
No, valita. Siellähän on moni lestaope suhteessa toisen lestaopen kanssa. Onpa niitäkin pareja, että toinen on reksi ja toinen alainen eli ope. Hyi kauheeta! Ajattele, mitä ne tekee vapaa-ajalla?! No, sitä! Perisyntiä! Ai, kauheeta! Ja joku lestaope juo yhden kaljan. Voi jestas!
- Anonyymi
Opettajalla on suhde toisen opettajan kanssa. Mieti nyt vähän! Eikö jokainen saa olla suhteessa kenen kanssa haluaa? Nainen naisen kanssa, mies miehen kanssa, mies naisen kanssa ja mitä muun sukupuolisia näitä nyt onkaan. Ja sinä kysyt, saako opettaja olla suhteessa toisen opettajan kanssa. Miltä planeetalta sinä tulet kysymyksinesi?
Minä tunnen hyvin monta opettajapariskuntaa, ovat oikein vihitty avioliittoon, lapsiakin on, asuvat ja elävät yhdessä, nukkuvat samassa sängyssä, nauttivat jopa alkoholia yhdessä ja erikseen, saattavat olla humalassakin vapaa-ajallaan. Eivätkö nämä ole tavallisia ihmisiä?
Mutta millä oikeudella sinä kurkit opettajan puhelinta? Se mielestäni ei ole sopivaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019