Nokia pettää aina

Anonyymi

Älkää ostako Nokian renkaita, Nokian takuut ei pidä koskaan. Niitten renkailla pitäisi olla 5v runko- ja materiaalitakuu mutta aina löytyy selitys että takuu ei ole voimassa. Kokemusta on. Ja muutenkin muitten rengasmerkkien rungot kestää ajaa renkaat enemmän loppuun mutta Nokialaisista hajoaa rungot.

14

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vianorin takuu että saa uuden tilalle kun hajoaa ei toiminut. Selitys että olin ajanut tyhjällä renkaalla ei korvata näkemiin.
      Olin juuri lähtöhetkellä säätänyt joka renkaan paineen kokeilumielessä 2,4bar ja n 16km kohdalla alkoi jyrinä ja auto pysähdyksiin ja rengas täysin tyhjä mennen ns vanteen reunalla. Vein renkaan vianor liikkeeseen ja vianorilta tuli viesti . Viimeiset renkaat oli ne nokiat omiin ja lasten autoihin kun rengaskoneilla teen ja ostan renkaat harrastus mielessä jo vuosia autoihin. 205/55/16 tuli kalliiksi nokialle /vianorille. Ne uudet renkaat oli autossa alla olleet uudet kesärenkaat.
      Ikuinen viha nokia renkaita kohtaan nyt ja Vianorille.

      • Anonyymi

        Oliko venttiilivika??
        Opettele myös kirjoittamaan luettavaa tekstiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko venttiilivika??
        Opettele myös kirjoittamaan luettavaa tekstiä.

        Ei ollut venttiilivika kun senkin tarkistin huolella. Osaan työt ja vien etsinnät.

        Sori en osaa kirjoittaa osaan vain tehdä oikeita töitä.

        Ps töissä vain n 20minATK koneella joka pv.

        Pss. kirjoita tekstini uudelleen korjattuna niin voin oppia kenties jotain,kiitos.

        PSSS. Muista hyvät tavat kenties vanhemman ihmisen seurassakin.

        Ei näihin suoli 24 ihan jaksa paneutua antamaan kaikkea kun vastassa on 50% kusipäitä....


      • Anonyymi

        Vanhat rupiset vanteet ja ilma katosi sen takia tai muuta vikaa. Ei tyhjällä renkaalla saa ajaa, se menee rikki. Autoissahan on painehälytimet, joten ihan oikein liikkeen tulkinta meni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhat rupiset vanteet ja ilma katosi sen takia tai muuta vikaa. Ei tyhjällä renkaalla saa ajaa, se menee rikki. Autoissahan on painehälytimet, joten ihan oikein liikkeen tulkinta meni.

        Mistä tiedät vanteiden kunnon?
        Onko vanhoissa autoissa rupisissa vanteissa painehälyttimet?
        Tyhjällä renkaalla ei aja kukaan.
        Liikkeen tulkinta kuulostaa väärältä eli nokiaa ei pidä ostaa ja takuu on valehtelua.
        Olisiko parasta ensin sinun ajaa autokortti ihan itsellekin.


    • Anonyymi

      Minulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmia Nokian renkaiden kanssa. Aina toimineet ihan hyvin alusta loppuun.

      • Anonyymi

        Minulla ovat kovaäänisiä ja liukkaita vanhemmiten mutta enää ei ole nokia renkaita autoissamme sen lupaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ovat kovaäänisiä ja liukkaita vanhemmiten mutta enää ei ole nokia renkaita autoissamme sen lupaan.

        Luulisi noin surkeitten renkaitten myynnin loppuvan ja firman menevän konkkaan nopeasti, sen verran kalliitakin ovat renkaat. Vai onkohan ne kuitenkin ihan päteviä, jopa hyviä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ovat kovaäänisiä ja liukkaita vanhemmiten mutta enää ei ole nokia renkaita autoissamme sen lupaan.

        Kaikki renkaat ovat vanhoina liukkaita, koska:

        a) kulutuspinta häviää ja renkaista tulee hiihtoliiton malleja
        b) kumiseos kovettuu, ja pito muuttuu luistoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki renkaat ovat vanhoina liukkaita, koska:

        a) kulutuspinta häviää ja renkaista tulee hiihtoliiton malleja
        b) kumiseos kovettuu, ja pito muuttuu luistoksi.

        Mutta mikä tärkeintä suomalaisen sielunmaailmassa, kotimaista tuotetta ja osaamista pitää haukkua ja väheksyä oli faktat mitä tahansa. Muutto parempiin maihin auttaisi, mutta ei taida uskallus ja osaaminen riittää vai Suolen juttuihin?


    • Anonyymi

      Oma kokemukseni on nokian renkaista seuraavaa: Pikkuauoto, kilometrejä 5000:n korvilla vuodessa. Talvirenkaina ollut hakkapeliittoja, kestäneet aika hyvin, paitsi viimeistä edelliset joista mekein puolet nastoista irtoilivat ja katkesivat kolmen talven ajoilla eli alle kymmenen tuhannen ajossa, pinta kyllä riitti. Nyt on edelleen hakkapeliitat alla ja ovat pysyneet hyvinä. Mutta nokian gereen hakka kesärenkaat olivat alla viime kesään asti ja noin 3 tai neljä kesää ja eikä kilometrejä paljoakaan yli kymmenentuhannen. Viime kesänä aloin ihmetellä ajossa tuntuvaa tärinää ja ajoin korjaamolle että jos tasapainotuksissa on heittoa. No heiton syy kyllä selvisi, jokaisen renkaan pinnalla kuhmuja eli kudokset alkaneet pettää, pintaa olisi ollut vielä jäljellä ainakin puolet ja asentajaa ei ihmetyttänyt ollenkaan, sanoi näissä tällaista vikaa esiintyneen huomattavan paljonkin. Sen verran sieppasi että kokeeksi sitten kiinalaiset huokeat alle eikä ainakaan puolen kesän ajossa mitään ihmeellistä vastaan tullut, ohjaus ehkä hiukan toisenlainen. Ja vielä sen verran että ilmanpaineista olen koettanut huolta pitää.

      • Anonyymi

        On tainnut olla reilusti yli 10 vuotiaat nuo kesäkumit ja paljin kiville ajetut, ei muuten noin voi yksinkertaisesti käydä.


    • Anonyymi

      Mulla on nyt olleet nokian hakkapeliitta R kitkat 5 talvea ajettu kolmesta renkaasta on mennyt kudokset rikki pintaa on vielä yli 6mm. Eipä olisi pitänyt nokialaisia ostaa.Näitä edelliset nokialaiset oli 90 luvun alussa hakkapelitta 10 renkaat todella surkeat oli, silloin päätin ettei nokialaisia enää, eipä ole laatu yhtään parantunut. Noiden 3. tilalle olen ostanut michelinin x-ice3 renkaita. Ketuttaa vaan kun misukoilla olisin ajanut yli 3x määrän kilometrejä. kuten edellisillä michelin x-ice2 renkailla, ajoin ne kesällä 2014 loppuun eikä mitään ongelmia koko aikana.

    • Anonyymi

      Vielä jotenkin luotan Nokian talviosaamiseen, mutta niiden kesiksiä en osta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      274
      2780
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      211
      1789
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1492
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1241
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1176
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      237
      1086
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1022
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      963
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      77
      865
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      750
    Aihe