307

pösöä harkitseva

Hei, kertokaa kaikki mielipiteenne -01 ja uudemmista 307:sta, olen harkinnut jotain vastaavaa. Lähinnä olen miettinyt 1.6 mooottorilla varustettua "perus" mallia. Vaihtoehtona se 2 litranen. Onko noin 125tkm liian paljon ko. mallille, siis 1.6?? Ei nimittäin taida olla enää pahan hintainen auto??!!

23

6012

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harski

Viimeisimmässä Karpon ohjelmassa oli juttu tuosta 307 pösöstä. Oli ollut 17 kertaa korjaamolla vuoden aikana.

• hyvä

Vaikea on vielä kommentoida kestävyyttä, koska olen ajanut vain 10000km. Tähän asti ei ole ollut mitään vikaa, on toiminut loistavasti.

Karpon ohjelmat supihattu miehen yksipuolista valittamista, ei kannata ottaa vakavasti.

• Antti
        hyvä kirjoitti:

Vaikea on vielä kommentoida kestävyyttä, koska olen ajanut vain 10000km. Tähän asti ei ole ollut mitään vikaa, on toiminut loistavasti.

Karpon ohjelmat supihattu miehen yksipuolista valittamista, ei kannata ottaa vakavasti.

Ajettu kohta 50 tkm -02 307 hdi wagon. Kolme kertaa ollut huollossa, jotka oli huoltokirjan mukaisia. Siinäpä se. Ainakin vielä toimii hyvin.

• Nimimerkki
        Antti kirjoitti:

Ajettu kohta 50 tkm -02 307 hdi wagon. Kolme kertaa ollut huollossa, jotka oli huoltokirjan mukaisia. Siinäpä se. Ainakin vielä toimii hyvin.

...

• minä

Eipä siinä ohjelmassa vaan käynyt ilmi että mitä vikoja siinä olis sit ollu. Jos kerran väitetään että autossa on jotain vikaa, niin SEN VOIS myös kertoa MIKÄ VIKA SE SIT ON! Tais olla omistajassa se vika ja vielä semmosessa paikassa ettei sitä pysty korjaamaan.. Toisinsanoen korvien välissä.
        Turha täällä on haukkua pösöjä, auto se on siinä missä muutkin. Tosin hiukan parempi kuin muut.
        Ja sinulle tojotero joka tähän kuitenkin jossain vaiheessa kommentoit omastamielestäsi jotain nerokasta, niin pysy vaan siellä japsipaska palstalla..
        Mulla ei tuu IKINÄ olemaan japsipaskaa.

• voipi
        minä kirjoitti:

Eipä siinä ohjelmassa vaan käynyt ilmi että mitä vikoja siinä olis sit ollu. Jos kerran väitetään että autossa on jotain vikaa, niin SEN VOIS myös kertoa MIKÄ VIKA SE SIT ON! Tais olla omistajassa se vika ja vielä semmosessa paikassa ettei sitä pysty korjaamaan.. Toisinsanoen korvien välissä.
        Turha täällä on haukkua pösöjä, auto se on siinä missä muutkin. Tosin hiukan parempi kuin muut.
        Ja sinulle tojotero joka tähän kuitenkin jossain vaiheessa kommentoit omastamielestäsi jotain nerokasta, niin pysy vaan siellä japsipaska palstalla..
        Mulla ei tuu IKINÄ olemaan japsipaskaa.

iskeä vielä, paras ajaa pösöllä.

• ajanut

metriäkään, saan uuden 307 SW:n keskiviikkona.

• Huolto

Mulla oli 85000 ja 14 erilaista vikaa hdi
        sitten suutuin ja se on paremmassa kodissa nyt.

• lehdestä
        Huolto kirjoitti:

Mulla oli 85000 ja 14 erilaista vikaa hdi
        sitten suutuin ja se on paremmassa kodissa nyt.

Peugeot tiivistää yhteistyötä alihankkijoiden kanssa, laadun paramtaminen tärkein syy.
        koskien tietysti aikaa eteenpäin tähän asti on tehty mitä on tehty. 2007 takaraja uudet mallit pitäs olla parempia. Laadusta bonusta alihankkijoille ym.

• Pösö

Osta 307 1,4 -01 3d 56tkm. hp13000€

• 2.0 Hdi

Mittarissa vajaat 40 000 ja n.vuosi käytössä ,vikoja tähän meneessä luvattoman paljon.Autoni 307 hdi
      Autoa on käytetty niin monesti korjuulla ,etten tosissa edes muista monestikko olen käyttänyt,mutta ei varmaan 10 kerrasta kauas heitä.
      Auto on tosi hyvä ajaa ,mutta pitäisihän sen sitä kestää tehäkkin???
      Mutta näkyyhän täällä sellaisiakin olevan joilla ei ole mitään ollut vikana, joten onhan autoni voinut olla ranskanpoikien maanantairakennelma :)
      Mutta ei kiitos! pösölle kun tästä eroon.

• Antti

Mitähän vikoja ne on ollut, kun itsellä on toi 307 niin voisiko ne ennaltaehkäistä tai tarkistaa onko omassa autossa samaa vikaa,

• Wanha GTI
        Antti kirjoitti:

Mitähän vikoja ne on ollut, kun itsellä on toi 307 niin voisiko ne ennaltaehkäistä tai tarkistaa onko omassa autossa samaa vikaa,

Vilkun viiksi vaihdettu, kuskinpuoleinen penkinlämmitin, termostaatti. Nämä takuuna eli ei kustannuksia. Auto on 2 vuotta ja 1kk vanha eli takuu päättyi juuri.
        Aikaisemmin kokemuksia vanhoista käytetyistä Pösöistä 3 kpl 205, 1 kpl 306, 2 kpl 206 eikä ole ollut kummempia murheita.
        307 SW ei ole vakuuttanut laadullaan. Auto on muuten näppärä ja hyvä ajettava, eikä kulutuskaan ole paha 7.5 l/100km talvisin maskinsuoja päällä. Saas nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

• Hartsa
        Wanha GTI kirjoitti:

Vilkun viiksi vaihdettu, kuskinpuoleinen penkinlämmitin, termostaatti. Nämä takuuna eli ei kustannuksia. Auto on 2 vuotta ja 1kk vanha eli takuu päättyi juuri.
        Aikaisemmin kokemuksia vanhoista käytetyistä Pösöistä 3 kpl 205, 1 kpl 306, 2 kpl 206 eikä ole ollut kummempia murheita.
        307 SW ei ole vakuuttanut laadullaan. Auto on muuten näppärä ja hyvä ajettava, eikä kulutuskaan ole paha 7.5 l/100km talvisin maskinsuoja päällä. Saas nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

Tässä kokemuksia 307 farkusta vm. 2003, jolla ajettu 38.000 km. Korjattu takuuseen vilkun viiksi, kuskinpuolen istuinlämmitys, etujarrulevyt 2 kertaa ja etujarrupalat kerran. Lisäksi uutena koetaulun takana oleva ilmakanava resonoi runkoon, joka myös korjattiin takuuseen. Yleensäkin ilmoittamiini vikoihin on suhtauduttu asiallisesti ja korjauksissa ei ole ollut ongelmia. 307 wagon on tiloiltaan asiallinen ja hyvä ajettava. Pösö voisi parantaa laadunvalvontaansa, jotta harmittavat pikkuviat eivät turhaan huonontaisi muutoin hyvää kokonaisuutta.

• Vikoja hdi
        Antti kirjoitti:

turbonletku, etupyörienlaakerit, polttimoita, käsijarru, vilkunviiksi, äänimerkki, keskuslukitus, sähkövikoja 2x, penkinlämmitin, jarruvaierien pidikkeet (poikki)

• minä
        Vikoja hdi kirjoitti:

turbonletku, etupyörienlaakerit, polttimoita, käsijarru, vilkunviiksi, äänimerkki, keskuslukitus, sähkövikoja 2x, penkinlämmitin, jarruvaierien pidikkeet (poikki)

Häivy Provo!
        Paskapuhetta kaikki tuo!

Ainakin tuo turbon "letku" miksi sinä sitä kutsut, vaihdettiin KAIKKIIN Hdi Pösöihin takuuna, normaalin huollon yhteydessä, eli ei aiheuttanut kenellekään mitään ylimääräistä vaivaa, ja eiköhän joka autoon joudu vaihtamaan polttimoita...vai?

• Ex-tojo

17 000 km takana 2004 mallisella 307 1.6 Wagonilla, takuuna laitettu etujarruihin kitinänvaimennuslevyt ja vaihdettu jarruvalon lasi keskellä sekä korjattu takaoven tiiviste. Takuu kattaa 2 vuotta ja huoltosopimus vielä lisää, maksoi ostettaessa 10 €/kk/60 000 km, sen piikkiin on vaihdettu pari polttimoa ja vuosihuolto. Ei muita ongelmia. Isompi sisä-ja tavaratiloiltaan kuin 407 SW, erittäin hyvä ja lämmin talviauto, pärjää maaseudulla ja kaupungissa. Sorateillä suorastaan nautinto ajaa, kun on niin napakasti näpeissä. Ainoa moite tulee liian kovista, saksalaistyyppisistä etupenkeistä. Takana onneksi ranskalaisen pehmeät ja mukavat pallit!

• Uudelta

307:lta.

• HEMMO

itselläni on kolmas HDI
      306 vm. 2000 wagonilla ajoin 105 tkm
      307 vm. 2002 wagonilla 95 tkm
      ja nykyisellä 2004 kesällä ostetulla
      wagonilla ajettu nyt 36 000 km

eipä ole tarvinnut korjaamolla käydä, että silleen ja lopettakaa p-jauhaminen, varsinkin ne jotka eivät ole koskaan ajaneet pesosella saatika omistaneet.

• Boxer -04

Nyt se tuli ja ajettu jo 150 km eikä vielä vikoja. No se oli pilaa noille p:n jauhajille.
      Oli mukava katsella kuuta lasikaton läpi illalla, on se hieno peli.

• omatunto

itsellä 307 1.6 XR 5-ov vm-03. Ajettu on 28 tkm, eikä ollut mitään ongelmia. Tuttu osti viime vuonna vastaavan 307 vm-01, ja ajettu reilu 90 tkm. Nyt on pikkaisen huono omatunto, kun itse suosittelin häntä ostamaan kyseisen auton, kun kysyi mielipidettä. Autossa on ollut melko paljon vikoja(auto ollut korjaamolla ainakin 3 kertaa) Itse ainakin opin sen, ettei koskaan kannata olla antamassa mielipiteitä, jos joku meinaa vaihto-autoa ostaa, jossa ei ole takuu voimassa. Vois kokemuksen perusteella ajatella, että kanattais jättää noi ensimmäisen mallivuoden 307:t rauhaan, ellei mukana ole todella asiantuntijaa, joka voisi varmistaa että kaikki pelaa. Tutun autossa viat ollut lähinnä sähköpuolella, joten vikoja on ollut vaikea ennakoida.

• hyvin menee

Ostin vuonna 2003 uuden 307 Hdi:n, mittarissa nyt 120 000 km ja on pelannut aivan loistavasti! Todellakaan ei mitään pahaa sanottavaa! erinomainen ajaa,mukava ja tilava. Yhtään mitään vikoja ei ole ollut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      160
      2108
    2. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      310
      1793
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1587
    4. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      81
      1254
    5. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1220
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1170
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1091
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1027
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      986
    10. Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea

Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei
      Maatila ja metsä
      24
      972
    Aihe