Taitaapa siinä olla emäntä!
S se kyllä sotki lahjakkaasti asiat
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
mestarikokki arvostelemassa muita omien suurkeitosten äärellä.
- Anonyymi
Ettei vaan pääkokki katsonut peiliin, mutta ei tajunnut mitä sieltä näkyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettei vaan pääkokki katsonut peiliin, mutta ei tajunnut mitä sieltä näkyy.
Jos olivat luomumunia saattoivat hyvinkin olla hedelmöittyneitä. T ap
- Anonyymi
No pistetäänpä nämä gps- paikantimien stoori jakeluun, niin eiköhän keitokset kuumene. Kun EI PRK OSATA LOPETTAA! OLETTEKO IHAN OIKEITA IDIOOTTEJA pakko kysyä?
- Anonyymi
Taitaa sinulla olla liian suuret luulot gps laitteistasi. Tekoäly sinulta vielä puuttuu, sillä sitä näyttää olevan mörrykän mielestä puute.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa sinulla olla liian suuret luulot gps laitteistasi. Tekoäly sinulta vielä puuttuu, sillä sitä näyttää olevan mörrykän mielestä puute.
Me emme puhu samasta asiasta. Minä TIEDÄN asiani. Ja piste.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me emme puhu samasta asiasta. Minä TIEDÄN asiani. Ja piste.
Ajatteletko GPS-paikantamisen olevan jostakin ihmisestä ihan laillista puuhaa? Että sellaisten avulle seuraa ja vielä uhkaa julkaisevansa tietoa, siinä on varma tuomio sitten tulossa. Onnea matkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äly täälläkin loppunut, jotta tekoälylle olisi täällä korvessa tarvetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajatteletko GPS-paikantamisen olevan jostakin ihmisestä ihan laillista puuhaa? Että sellaisten avulle seuraa ja vielä uhkaa julkaisevansa tietoa, siinä on varma tuomio sitten tulossa. Onnea matkaan.
Niinpä niin jo on aikakin. Tulla se tuomio, syylliselle. Älä yritä esittää tyhmempää kuin olet. Mutta jos asia halutaan hoitaa fiksusti, siihenkin on mahdollisuus.
- Anonyymi
Nyt erehdyt
- Anonyymi
Hmm. Toteutatko kostoyllätysvittuilua taas puskista? Odotat jotain mukavaa hetkeä, kahvittelua tms. Sitten täysin yllättäen alat tykittää sen heikkouksiin. Jatkat kunnes itkee. Naurat. Poistut, olet kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Vain mikäli se tulee ja matelee sun edessä, käsitätkö syyseurausyhteyden ja vielä luulet, että saat anteeksi?!- Anonyymi
Näyttääpä asiat olevan sekaisin.
- Anonyymi
Kenelle kirjoitit? Aloittajalle? Vai minulle jonka kädenjälki on tuo "hmmm"? En harrasta narsistien temppuja. Puhun suoraan ja asiaa. En ole tehnyt mitään , josta pitäisi saada anteeksianto. En yhtään mitään. En siis käsitä minkäänlaista syyseurasyhteyttä tässä kohtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle kirjoitit? Aloittajalle? Vai minulle jonka kädenjälki on tuo "hmmm"? En harrasta narsistien temppuja. Puhun suoraan ja asiaa. En ole tehnyt mitään , josta pitäisi saada anteeksianto. En yhtään mitään. En siis käsitä minkäänlaista syyseurasyhteyttä tässä kohtaa.
Omaa juttuas jatkoit aloittaja ja tuostakaan ei ota hullukaan selvää, eikä tarvi ollakaan niin vertainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omaa juttuas jatkoit aloittaja ja tuostakaan ei ota hullukaan selvää, eikä tarvi ollakaan niin vertainen
Aloittaja sotkee itse asiat kirjoittelemalla palstalle. Ole hyvä ja poistu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811426
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1121345Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.181130- 211026
Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras13929Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114888Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46878- 18816
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65777- 40677