S se kyllä sotki lahjakkaasti asiat

Anonyymi

Taitaapa siinä olla emäntä!

15

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

mestarikokki arvostelemassa muita omien suurkeitosten äärellä.

• Anonyymi

Ettei vaan pääkokki katsonut peiliin, mutta ei tajunnut mitä sieltä näkyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ettei vaan pääkokki katsonut peiliin, mutta ei tajunnut mitä sieltä näkyy.

Jos olivat luomumunia saattoivat hyvinkin olla hedelmöittyneitä. T ap

• Anonyymi

No pistetäänpä nämä gps- paikantimien stoori jakeluun, niin eiköhän keitokset kuumene. Kun EI PRK OSATA LOPETTAA! OLETTEKO IHAN OIKEITA IDIOOTTEJA pakko kysyä?

• Anonyymi

Taitaa sinulla olla liian suuret luulot gps laitteistasi. Tekoäly sinulta vielä puuttuu, sillä sitä näyttää olevan mörrykän mielestä puute.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa sinulla olla liian suuret luulot gps laitteistasi. Tekoäly sinulta vielä puuttuu, sillä sitä näyttää olevan mörrykän mielestä puute.

Me emme puhu samasta asiasta. Minä TIEDÄN asiani. Ja piste.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me emme puhu samasta asiasta. Minä TIEDÄN asiani. Ja piste.

Ajatteletko GPS-paikantamisen olevan jostakin ihmisestä ihan laillista puuhaa? Että sellaisten avulle seuraa ja vielä uhkaa julkaisevansa tietoa, siinä on varma tuomio sitten tulossa. Onnea matkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äly täälläkin loppunut, jotta tekoälylle olisi täällä korvessa tarvetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajatteletko GPS-paikantamisen olevan jostakin ihmisestä ihan laillista puuhaa? Että sellaisten avulle seuraa ja vielä uhkaa julkaisevansa tietoa, siinä on varma tuomio sitten tulossa. Onnea matkaan.

Niinpä niin jo on aikakin. Tulla se tuomio, syylliselle. Älä yritä esittää tyhmempää kuin olet. Mutta jos asia halutaan hoitaa fiksusti, siihenkin on mahdollisuus.

• Anonyymi

Nyt erehdyt

• Anonyymi

Hmm. Toteutatko kostoyllätysvittuilua taas puskista? Odotat jotain mukavaa hetkeä, kahvittelua tms. Sitten täysin yllättäen alat tykittää sen heikkouksiin. Jatkat kunnes itkee. Naurat. Poistut, olet kuin mitään ei olisi tapahtunut.
      Vain mikäli se tulee ja matelee sun edessä, käsitätkö syyseurausyhteyden ja vielä luulet, että saat anteeksi?!

• Anonyymi

Näyttääpä asiat olevan sekaisin.

• Anonyymi

Kenelle kirjoitit? Aloittajalle? Vai minulle jonka kädenjälki on tuo "hmmm"? En harrasta narsistien temppuja. Puhun suoraan ja asiaa. En ole tehnyt mitään , josta pitäisi saada anteeksianto. En yhtään mitään. En siis käsitä minkäänlaista syyseurasyhteyttä tässä kohtaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenelle kirjoitit? Aloittajalle? Vai minulle jonka kädenjälki on tuo "hmmm"? En harrasta narsistien temppuja. Puhun suoraan ja asiaa. En ole tehnyt mitään , josta pitäisi saada anteeksianto. En yhtään mitään. En siis käsitä minkäänlaista syyseurasyhteyttä tässä kohtaa.

Omaa juttuas jatkoit aloittaja ja tuostakaan ei ota hullukaan selvää, eikä tarvi ollakaan niin vertainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omaa juttuas jatkoit aloittaja ja tuostakaan ei ota hullukaan selvää, eikä tarvi ollakaan niin vertainen

Aloittaja sotkee itse asiat kirjoittelemalla palstalle. Ole hyvä ja poistu!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      81
      1426
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      112
      1345
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      18
      1130
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      21
      1026
    5. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      13
      929
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      114
      888
    7. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      46
      878
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      18
      816
    9. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      65
      777
    10. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      40
      677
    Aihe