Voidaanko maalittaminen eli kohdennettu ja joukkoistettu häirintä kriminalisoida?

Anonyymi

Voidaanko maalittaminen eli kohdennettu ja joukkoistettu häirintä kriminalisoida?

A-studio 21.05 - 21.45 Yle TV1

Katso ohjelma»

Voidaanko maalittaminen eli kohdennettu ja joukkoistettu häirintä kriminalisoida? Tätä vaativat mm. poliisit, syyttäjät, lakimiehet ja tuomarit. Juontajana Annika Damström. #yleastudio HD

28

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Katsokaa ohjelma kaikki tämän palstan häirikötkin,
      saatatte vastaisuudessa joutua raastupaan kirjoituksistanne.

      • Anonyymi

        Sinä sen kerroit, nyt kaikki rasisteiksi ja idiooteiksi haukkujien puntit tutisemaan, kun haastemiehet kiertävät ovien takana kutsua maalitusoikeuteen, joka pidetään vanhoilla käräjäkivillä elokuussa täyden kuun aikaan.


    • Anonyymi

      Yle on Suomen törkein maalittaja vihapuheenlevittäjä ja valhemedia ja kaikki verorahoilla

      • Anonyymi

        Uusnatsin trollaus.


    • Anonyymi

      Ylen äärivasemmistolaisille on annettu oikeus valehdella suoraan ja vihapuheseen, useita esimerkkejä

      Yle sai kutsua Halla-ahoa rotutohtoriksi
      KOTIMAA Turun Sanomat 5.5.2009 14:35 0

      • Anonyymi

        Mikä siinä meni väärin ? Eikös Haho ole omasta mielestään jonkun sortin "rotutohtori"
        tai "rodunjalostaja" kuten Hitler ja Stalin ?


    • Sehän riippuu ihan siitä keneen se kohdistuu.

    • Anonyymi

      Hyvät maalittajat kysyttyjä, palstan H-44 persujen paras.

    • Maalittaminen, olen tuonut muutaman kerran esille tiettyä tahoa kohtaan.

      • Anonyymi

        Sinähän se parastin selitteliä olet juuri tässä asiassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän se parastin selitteliä olet juuri tässä asiassa.

        Paraskin, persujen suunnalta on jatkuvaa maalittamista, eduskunnassa haluttiin lakiin muutos että maalittaminen olisi avoimempaa.
        Al-Holin tapauksessa on maalittamisen makua Haavistoa kohtaan, välikysymys on naurettava, persut yrittää selittää jatkuvasti jotta Haaviston kuva tulisi mahdollisimman rumaksi.


      • Pertikki kirjoitti:

        Paraskin, persujen suunnalta on jatkuvaa maalittamista, eduskunnassa haluttiin lakiin muutos että maalittaminen olisi avoimempaa.
        Al-Holin tapauksessa on maalittamisen makua Haavistoa kohtaan, välikysymys on naurettava, persut yrittää selittää jatkuvasti jotta Haaviston kuva tulisi mahdollisimman rumaksi.

        Välikysymystä kannattaa kuulemma koko oppositio.


    • Anonyymi

      Vanhukset sotkevat asian
      Lehdet ja yle ovat AINA levittäneet vihapuhetta ja maalittaneet pimittäneet ja valehdelleet

      Tyypillisesti Yle 2019 vaaleissa ei päästänyt Väyrystä esille ja freudenthalrasistinen Yle svenska perussuomalaisia ja tämä tapahtuu verorahoilla

      Maalittaminen feikkimediassa riippuu hiukan asemasta
      Ylen äärivasemmistolaiset ovat varovaisempia Hahon suhteen kuin Purran jota vastaan kyllä Ylen sontaa lentää koska hän ei ole yhtä tunnettu

      https://www.suomenuutiset.fi/tagi/riikka-purra/

    • Anonyymi

      Feikkimedia esim. vaikeni äskeisestä Isis- jihadistien maahantuloharjoituksesta jonka " kaikki " tajusivat paitsi eliittiuskovainen höynäytettävä kansanosa, Halla-aho 10.12. """ Jos lentokentällä näkyy huomenna kummia juttuja ja erilaisia viranomaisia, kyse on vain "biologisiin uhkiin" liittyvästä harjoituksesta. Muistakaa se!

      Hassu yhteensattuma tuo harjoitus, kun viime viikolla liikkui epävirallisissa kanavissa tietoja, että juuri keskiviikkona odoteltaisiin tilauskonetta Erbilistä."""

    • Anonyymi

      Maalittaminen otetaan käyttöön kun sivistyneet keinot loppuu.

      Sivistyneet puolueet ei siihen syyllisty.

      • Anonyymi

        Eivät?


      • Anonyymi

        Ai ei vai ,juurihan tuo Orpo ja Mykkänen maalitti RInnettä ja törkeästi ,sanoivat kumpikin Rinnettä valehtelijaksi ,eipä paljon pahemmin voi maalittaa.Sitäkö joillakin on oikeus maalittaa mitä/ja ketä haluavat ja toiset eivät saa esittää mitään kritiikkiä.


    • Anonyymi

      "Tärähtäneitäkin" äänestetään, jopa Brysseliin pääsevät.
      Mitä se kertoo osasta suomalaisia ?

      • Anonyymi

        Alkoholiongelmaisia on kaikissa puolueissa ja on aina ollut.

        Valtio viinaa myy.


    • Anonyymi

      Rikoksiim osallitumisesta toteaisin eliitin edessä pokkuroiville alistetuille vanhuksille palstalla että eliittiä vastaan taistelleet kuten Janitskin yleensä tuomitaan mutta

      eliittiä ei

      Eli verovirkailijaa js passipoliisia ei voi lahjoa
      Tässämielessä ei ole korruptiota

      Mutta eliitillä on Suomen korruptiossa voimakas toisiaan suojeleva hyvävelikerho kuten kepu- kaikkonen korruptiorikollinen ministerinä

      Kepu on muutenkin korruption ytimessä kekkoskauden röyhkeytensä takia, joten puolueen katoamista tuskin moni suree

    • Anonyymi

      Putinpersut onko persut luisumassa Putinin syliin pohtii Timo Haapala, näin on toteaa Timo ja jatkaa, liian näkyvästi venäjämielisiä.

      • Anonyymi

        Timo Haapala eräänlainen maalittaja. Sillä on aina joku/jotkut tähtäimessä.
        Nytkin Haapala sai aikaan paljon sotkua ja harmia Haavistolle,
        mikä oli tarkoituksensakin tietysti.
        Vielä ei ole selvinnyt oliko Haapalan juttu "paljon porua, vähän villoja",
        mutta tulipa tahrattua taas jonkun maine.


    • Anonyymi

      Maalittaminen pahenee. Rikoslain alaista siitä ei saatu, miksiköhän ?
      Laissa on kuitenkin muita keinoja jo olemassa ?

      • Anonyymi

        Muistanko oikein, että persut vastustivat maalituksen kriminalisoimista.
        Heillehän olisi tullut satoja syytteitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistanko oikein, että persut vastustivat maalituksen kriminalisoimista.
        Heillehän olisi tullut satoja syytteitä.

        Persut ovat oppineet Putinin koulussa hyvin disinformaation levittämisen.
        Valehtelun ja vääristelyn.
        Se alkaa olla persujen pääteema, natsien sotapropaganda, vastustajan mustamaalaus,
        mutta koska persut huomaavat, ettei nyt ole sota, vaan pitäisi Suomea taloutta hoitaa
        ja kaikkia muitakin kansanedustuslaitokselle ja hallitukselle kuuluvia tehtäviä,
        tosin viimeksi mainittu ei tule koskaan koskemaan PS-puoluetta.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      173
      1676
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      107
      969
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      85
      809
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      653
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      190
      450
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe