Mäkin annan sulle. Rakastan sua. Et vaa tajua sitä. Enkä mä tajua sitä että sä voisit rakastaa mua. Ei meidän tarvi olla loppuelämää yhdessä ellet halua. Eikä meidän tarvii mitään muutakaan, ellet halua. Kuten hyvib tiedät. Mut selvästi meidän pitäis olla vähä toistemme lähellä ja sit vaikka voisit nähdä ettet haluakaan minua ja ja mä jään sit kaipaamaan sua. Tai sit me molemmat huomata et ei ehei ei toimi. Ja jatketaan elämää. Mut meidän pitää nähdä. Olla vaan
Anna mulle kaikki anteeksi
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki synnit anteeksi, kaikki synnit ant...
- Anonyymi
Jos nyt jaksan viel tän yhden mäen yli
onks sen jälkeen uusi mäki?
onks sen jälkeen vielä mäki?.. "
- Antti Tuisku, Mä hiihdän-- Anonyymi
On. Ellet hiihdä järvenjäällä. T. Mie
- Anonyymi
Juuri noin erään miehen kanssa vain sivusta totean ❤️
- Anonyymi
Annan kyllä anteeksi ja haluaisin katsoa voisiko siitä tulla jotain. En usko, että se mies haluaa... Minkä ikäinen olet?
- Anonyymi
Aloitus naiselta miehelle?
- Anonyymi
Tottakai on! Älä nyt hulluja kysele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai on! Älä nyt hulluja kysele.
Onko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko?
On, on!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On, on!
Miehen kirjoittama on
- Anonyymi
Jos olisit ajattelemani mies, annan anteeksi kaiken ja pyydän myös. Ajattelen myös täysin samoin, haluaisin vain nähdä. h-m.
- Anonyymi
Mikä tuo h-m tarkoittaa ??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tuo h-m tarkoittaa ??
Hannes & Mauritz
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hannes & Mauritz
Tai siis Hennes 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai siis Hennes 😘
Siis miehiä molemmat, kuvottavaa....
- Anonyymi
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000001110523.html LUE!!! Äläkä kiusaa ja pelottelee minua täällä.
- Anonyymi
Siis pelotele. Ois ehkä voitu vielä olla ystäviä joskus ois nähty. Mutta tää kaikki jo ihan liikaa. Rauhoitu hyvä ihminen. Ja ei me enää nähdä se juna meni jo.. Kaikki on vain harhaa sekä kuvitelmaa. Ja tämä on sitten se lopullinen viesti sulle. Et enää kuule minusta koskaan jos joku vastaa ja luulet että olen minä niin en ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis pelotele. Ois ehkä voitu vielä olla ystäviä joskus ois nähty. Mutta tää kaikki jo ihan liikaa. Rauhoitu hyvä ihminen. Ja ei me enää nähdä se juna meni jo.. Kaikki on vain harhaa sekä kuvitelmaa. Ja tämä on sitten se lopullinen viesti sulle. Et enää kuule minusta koskaan jos joku vastaa ja luulet että olen minä niin en ole.
En pelotele.
- Anonyymi
Hänelle annettu anteeksi kaikki ilkeydet ja loukkaukset, niin menneet kuin tulevat.
- Anonyymi
Eikö se ole tapana pyytää anteeksi ihan kasvotusten, ellei ole jotain perustavanlaatuista syytä olla uskaltamatta, kuten jotain selkeän väärää käytöstä tai selkeästi osoitettu ettei lähestyminen käy.
Ja toinenkin oikein saa anteeksi, ai minkä että miten reagoi johonkin asiaan?
Muutenkin teksti on hieman epätasapainoinen ja häilyvä, onkohan trollin kirjoittama.- Anonyymi
Miksi anteenpyytäminen ei olisi mahdollista. Aina on, eri juttu mitä sitten.
- Anonyymi
Taidat olla huppelissa kun nuin tunteelliseksi menit 😉
- Anonyymi
Jaaha jaaha, tunnistelija liikenteessä.
En ole ap.
- Anonyymi
Juu annan kaiken. Saat likaiset pyykit ja astiat ja velat ja maksuhäiriöt ja ulosotot ja pihalla olevat auton raadotkin, vie tuhkatkin pesästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15511938
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1495430Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p434477Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323632Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392738Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071646Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3611601Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1021506Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361451