Anna mulle kaikki anteeksi

Anonyymi

Mäkin annan sulle. Rakastan sua. Et vaa tajua sitä. Enkä mä tajua sitä että sä voisit rakastaa mua. Ei meidän tarvi olla loppuelämää yhdessä ellet halua. Eikä meidän tarvii mitään muutakaan, ellet halua. Kuten hyvib tiedät. Mut selvästi meidän pitäis olla vähä toistemme lähellä ja sit vaikka voisit nähdä ettet haluakaan minua ja ja mä jään sit kaipaamaan sua. Tai sit me molemmat huomata et ei ehei ei toimi. Ja jatketaan elämää. Mut meidän pitää nähdä. Olla vaan

24

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikki synnit anteeksi, kaikki synnit ant...

• Anonyymi

Jos nyt jaksan viel tän yhden mäen yli
      onks sen jälkeen uusi mäki?
      onks sen jälkeen vielä mäki?.. "
      - Antti Tuisku, Mä hiihdän-

• Anonyymi

On. Ellet hiihdä järvenjäällä. T. Mie

• Anonyymi

Juuri noin erään miehen kanssa vain sivusta totean ❤️

• Anonyymi

Annan kyllä anteeksi ja haluaisin katsoa voisiko siitä tulla jotain. En usko, että se mies haluaa... Minkä ikäinen olet?

• Anonyymi

Aloitus naiselta miehelle?

• Anonyymi

Tottakai on! Älä nyt hulluja kysele.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai on! Älä nyt hulluja kysele.

Onko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko?

On, on!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On, on!

Miehen kirjoittama on

• Anonyymi

Jos olisit ajattelemani mies, annan anteeksi kaiken ja pyydän myös. Ajattelen myös täysin samoin, haluaisin vain nähdä. h-m.

• Anonyymi

Mikä tuo h-m tarkoittaa ??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä tuo h-m tarkoittaa ??

Hannes & Mauritz

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hannes & Mauritz

Tai siis Hennes 😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai siis Hennes 😘

Siis miehiä molemmat, kuvottavaa....

• Anonyymi
      • Anonyymi

Siis pelotele. Ois ehkä voitu vielä olla ystäviä joskus ois nähty. Mutta tää kaikki jo ihan liikaa. Rauhoitu hyvä ihminen. Ja ei me enää nähdä se juna meni jo.. Kaikki on vain harhaa sekä kuvitelmaa. Ja tämä on sitten se lopullinen viesti sulle. Et enää kuule minusta koskaan jos joku vastaa ja luulet että olen minä niin en ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis pelotele. Ois ehkä voitu vielä olla ystäviä joskus ois nähty. Mutta tää kaikki jo ihan liikaa. Rauhoitu hyvä ihminen. Ja ei me enää nähdä se juna meni jo.. Kaikki on vain harhaa sekä kuvitelmaa. Ja tämä on sitten se lopullinen viesti sulle. Et enää kuule minusta koskaan jos joku vastaa ja luulet että olen minä niin en ole.

En pelotele.

• Anonyymi

Hänelle annettu anteeksi kaikki ilkeydet ja loukkaukset, niin menneet kuin tulevat.

• Anonyymi

Eikö se ole tapana pyytää anteeksi ihan kasvotusten, ellei ole jotain perustavanlaatuista syytä olla uskaltamatta, kuten jotain selkeän väärää käytöstä tai selkeästi osoitettu ettei lähestyminen käy.
      Ja toinenkin oikein saa anteeksi, ai minkä että miten reagoi johonkin asiaan?
      Muutenkin teksti on hieman epätasapainoinen ja häilyvä, onkohan trollin kirjoittama.

• Anonyymi

Miksi anteenpyytäminen ei olisi mahdollista. Aina on, eri juttu mitä sitten.

• Anonyymi

Taidat olla huppelissa kun nuin tunteelliseksi menit 😉

• Anonyymi

Jaaha jaaha, tunnistelija liikenteessä.
        En ole ap.

• Anonyymi

Juu annan kaiken. Saat likaiset pyykit ja astiat ja velat ja maksuhäiriöt ja ulosotot ja pihalla olevat auton raadotkin, vie tuhkatkin pesästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      155
      11938
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      149
      5430
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      43
      4477
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3632
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2738
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1926
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      107
      1646
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      361
      1601
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      102
      1506
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1451
    Aihe