Nurmekseen asumaan

Anonyymi

Mikä on asiallinen vuokran taso, nurmes ja tietekin vain keskusta, tai porokylä.

Kannattaako nurmekseen ylipäätään muuttaa ?

25

911

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näillä todella halvoilla asunnon hinnoilla mikä Nurmeksessa on ei ehkä kannata vuokrata asuntoa, vaikka vuokra on muutamissa satasissa kuukaudessa, vaan ostaa isosta valikoimasta mieleisensä. Rauhallista ja kaunista asuinympäristöä arvostavalle Nurmeksen taajama on hyvä valinta.

    • Anonyymi

      Taidat olla epätoivoinen kiinteistön myyjä, kysyt ensin ja sitten itse vastaat että on parempi ostaa, no ei todellakaan Nurmeksesta kannata ihan huvikseen ostella asuntoja, ne ovat halpoja ja vielä halpenevat kun ostajat todella vähissä, kuka se nyt ostaa kun täällä ei todella ole kellekään enää työpaikkoja tarjolla, kuivuva kylä. Eläkeläiset asuu niin kauan kun hengissä pysyvät, asunto Nurmeksessa on todella huono sijoitus jos ei ole pakko pakko pakko asua.

    • Anonyymi

      Sanoosin, että vaikkapa kaksiota, 500 ekee kk on ihan maksimi täällä

      Tervetuloa, nurmeksessa on halpaa asua.

    • Anonyymi

      Veneen alla on halpaa, jos on tutun vene niin jopa ilmaista.

      • Anonyymi

        Suosittelet venettä, jos joku tänne haluaa ???


    • Anonyymi

      Voihan se ajatella isomman kylän asukas, että ostaa edullisesti huvilaksi palvelujen keskeltä keskustasta vaikka talon, niin ei ainakaan paskakaivojen kanssa tarvitse huokailla ja vesikin tulee kraanasta.

    • Anonyymi

      Huvila ? Nurmeksesta ? Parempi onkin varmuuden vuoksi ostaa Nurmeksesta huvila vähintään kilometrin päästä rannasta, sanovat jotkut yrittäneet että ei kuulemma suosita ranta rakentelua, ja sitten se paskakaivo ongelma.

    • Anonyymi

      Aika hyvin taitaa Nurmeksessa hinta ja taso kohdata. Ja näin ei kysynnän ja tarjonnan laki monessakaan paikassa kohdata nykyään tässä maassa..
      Sitä kautta ainakin Nurmekseen muuttamista voin kovain suositella, vaikka en itse siellä nyt asukaan.

    • Anonyymi

      400-500 ekee on ok. Jos syrjemmältä, voi melkeen itse sanoa, että mitä viitsii maksaa...

      Itse makselen puu-nurmeksen kaksiostani 500 ekee kk mut tämä onkin sievä asunto :)

      ja ei, en päästä tänne miehiä. Yleensä.

      • Anonyymi

        Ihan puolet liikaa maksat ottaen huomioon Nurmeksen asuinpaikkana, kaikki on hyvin kaukana.


    • Anonyymi

      Nurmeshan on keskipiste, Kuopioon, Joensuuhun, Iisalmeen, Kajaaniin on noin 120-130 km.

    • Anonyymi

      Tee elämäsi suurin virhe ja muuta Nurmekseen!.

    • Anonyymi

      Hieno ja upea rauhallinen paikka asua tämä nurmes🙏🙇

    • Anonyymi

      Hyvärilässä rohkeat pyytävät pienestä kaksiosta 600 eken vuokraa... näyttää ilmoitus olleen kohta vuoden esillä... heh 😂 Tyhjä ei paljon tuota.

      Sanoisin, että yli 10 euroa neliö on liikaa nurmeksessa. Aivan liikaa.

      Jos on hilloa, niin vuokraan verrattuna ostaminen kannattaa. Täällä nimittäin ei asunnot maksa juuri mitään! Mutta ne ei myöskään ole sijoituksia, joiden arvo nousisi 😁

      Itse muutin tänne Helsingistä, ja olen viihtynyt mainiosti. Ostin keskustasta (heh siis jos täällä on sellaista) ison kaksion, toki remonttikuntoisen, mutta remontteerasin itse, alle 30 000 ekellä

    • Anonyymi

      Niin, ja entinen asuntoni kalliossa, 59 neliön kaksio meni vuokralle, hintaan 1300 ekee.

    • Anonyymi

      Maksoin Kalloin kämpästä 300 000 ekeä, nyt laina lyhenee vuokratuotolla kivasti ja jää vielä vähän ylikin! 😀

    • Anonyymi

      Siitähän perilliset sitten pääsee riitelemään, ellei älyä myydä pois vielä järissään ollessa ja ruveta nauttimaan itse elämästä kiinteistön myyntituloilla.

    • Anonyymi

      Nusessa lepposaa asua ja elää.

    • Anonyymi

      Nurmes ei ole kovin vetovoimainen.

    • Anonyymi

      Elä ikinä Tee sitä virhettä.

    • Anonyymi

      Nurmeksessa on tiettyä viehätystä, ei tämä hullumpi paikka ole!

    • Anonyymi

      Nurmes on mukava paikka, kaikki herkut on! Kesällä mukava pöristellä veneellä vaikka kolille. Sähköfillarilla voi käydä suihkii lenkkejä upeissa maastoissa. Illalla voi mennä vaikka penan pupiin tai poron uuteen baariin. Kirjasto on ensiluokkainen ja hyvä.

      Haluan kuitenkin nostaa esille ison ongelman, ei ole uimahallia! 🤬

    • Anonyymi

      Nurmes on kalkyloinut asian niin, että pielisessa voi polskia. Talvella toki haastavaa.

    • Anonyymi

      Tykkään, muutin nuseen 3v sitten. Tällä on ihmisen hyvä olla.

    • Anonyymi

      Nurmes huono paika ! Ei olla lidl! Me tarvitan lidl nurmeksen!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      420
      2916
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      98
      2237
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      336
      1874
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1873
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1707
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1197
    7. 157
      1196
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      95
      1130
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1032
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      917
    Aihe