Ei se mitään... Minä kyllä hyväksyn sen, mitä ikinä päätätkään tehdä. En halua että minun vaikutukseni aiheuttaa sinulle mitään pahaa. Se ei ole tarkoitukseni. En halua että rajoitat itseäsi ja tai otat paineita takiani. Minä kyllä hyväksyn kaiken. Tiedän että kestän pahimmankin. Minulle on kyky ottaa asioita harteilleni. Olivatpa ne mitä vain, niin sienen tavoin imen myrkyt itseeni. Olen tottunut murtumaan ja voimaan pahoin. Sen takia ettei kenenkään muun tarvitsisi takiani niin tehdä. Minä otan kyllä vastaan kaiken, sen itselleni suon....
Ajatus yöhön...
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä kenelle tämä on, mutta ei kukaan yksittäinen henkilö ole "tehnyt pahaa".
- Anonyymi
Mikset vaan ota yhteyttä?
- Anonyymi
En voi. Vaikka haluaisinkin, niin en. Hän antoi ymmärtää, että ei. Hyväksyn sen, tänne kirjoittelu ei ole keneltäkään pois...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En voi. Vaikka haluaisinkin, niin en. Hän antoi ymmärtää, että ei. Hyväksyn sen, tänne kirjoittelu ei ole keneltäkään pois...
Oma tilanteeni on sellainen, että nyt ei vaan jaksa. Ensin täytyy saada oman elämän keskeneräinen asia kuntoon ja sen jälkeen voimat varmaan hiljalleen tulevat takaisin. Se ei olisi oikein ketään kohtaan aloittaa mitään tällaisessa tilanteessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oma tilanteeni on sellainen, että nyt ei vaan jaksa. Ensin täytyy saada oman elämän keskeneräinen asia kuntoon ja sen jälkeen voimat varmaan hiljalleen tulevat takaisin. Se ei olisi oikein ketään kohtaan aloittaa mitään tällaisessa tilanteessa.
Askel kerrallaan kohti omia tavoitteitaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoiko hän niin vai voiko kyseessä olla vain väärinymmärrys? Voiko olla vain että kumpikaan teistä ei ole uskaltanut myöntää asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoiko hän niin vai voiko kyseessä olla vain väärinymmärrys? Voiko olla vain että kumpikaan teistä ei ole uskaltanut myöntää asioita.
Niin... hänen reaktionsa ja se mitä siitä seurasi antoi ymmärtää, että ei onnistu. Aktiivisesti yritin saada selkoa ja tilanne "jäi" edellämainittuun tilanteeseen. Hän vaikutti järkyttyneeltä siitä mitä tein ja siksi en halua vahingossakaan enempää pahaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin... hänen reaktionsa ja se mitä siitä seurasi antoi ymmärtää, että ei onnistu. Aktiivisesti yritin saada selkoa ja tilanne "jäi" edellämainittuun tilanteeseen. Hän vaikutti järkyttyneeltä siitä mitä tein ja siksi en halua vahingossakaan enempää pahaa.
Viestit on vain niin helposti tulkittavissa väärin. Kannattaa varmasti selvittää asia vaikka kasvotusten jos mahdollista...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viestit on vain niin helposti tulkittavissa väärin. Kannattaa varmasti selvittää asia vaikka kasvotusten jos mahdollista...
Mahdollista se olisi, mutta kun kokee olevansa ollut liian tunkeileva. Todella vaikea olisi asiaan enää palata. Vastapuolikaan ei ole asiasta mitään sen jälkeen maininnut, niin selvältähän tämä vaikuttaa. Toki voin olla väärässä, mutta yksin ei kahden asioita voi aina hoitaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitä sä sit teit? panit jotain muuta naista? vai mistä ois voinu järkyttyy...
ethän sä voi varmuudella tietää toisen tunteita, jos ette puhu niistä.
itellä vähän vastaavanlainen tilanne sattu.
ihastus ilmoitti panneensa toista ja siitä ainaki ite järkytyin. yrittäny nyt kuollettaa tunteita, mut ei oo helppoo. töissä vielä pitäis pystyy näkee, huoh. kylmä oon ollu, mut ite kerjäs sitä.
huonoin tapa ilmottaa toiselle, et ei kiinnosta ja viel antamalla yksityiskohtii niiden villistä yöstä. paskaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitä sä sit teit? panit jotain muuta naista? vai mistä ois voinu järkyttyy...
ethän sä voi varmuudella tietää toisen tunteita, jos ette puhu niistä.
itellä vähän vastaavanlainen tilanne sattu.
ihastus ilmoitti panneensa toista ja siitä ainaki ite järkytyin. yrittäny nyt kuollettaa tunteita, mut ei oo helppoo. töissä vielä pitäis pystyy näkee, huoh. kylmä oon ollu, mut ite kerjäs sitä.
huonoin tapa ilmottaa toiselle, et ei kiinnosta ja viel antamalla yksityiskohtii niiden villistä yöstä. paskaaLorna Byrne, oletko tutustunut tuotantoon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454980Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481089- 131033
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17987Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75940Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella8897Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2832Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah55742Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27713