Kaduttaako rahanmeno fetissiin?

Anonyymi

Itse juuri laskeskelin että kymmenen viime vuoden aikana rahaa mennyt yli 3000 euroa erään fetisismin takia erilaisiin tekstiileihin, keskimäärin yli 300e vuodessa. Olisihan tuolle järkevämpääkin käyttöä :/ Ja aikalailla hukkaan menee tuo raha kun ei noilla ole jälleenmyyntiarvoa juuri mitään. Tietysti melkoinen osa tuosta summasta on vain postikuluja jotka menee vaikka ostaisi halvalla käytettyjä tuotteita.
Tietysti onhan noista saanut vastineeksi huviakin...

Kaduttaako muita koskaan mahdollinen rahanmeno fetissiin?

19

603

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Melkoinen summa menee vuosittain, mutta ei noin paljoa kuitenkaan. Joskus on hieman harmittanut. Jos likellä olisi Domina studio, hintaa menisi tosi paljon.

    • Anonyymi

      Ei kaduta. Palveluluontoiset fetissini ovat tulleet kymmenien vuosien aikana maksamaan reippaasti enemmän enkä ole koskaan laskenut määrää: Nehän ovat kokemuksia joita ei ruoste raiskaa eivätkä koit syö.
      Yhtään perunaa ei ole jäänyt syömättä noiden kulujen vuoksi!

    • Anonyymi

      Ehkä 30-100 euroa menee kuussa tyttöilyyn. Eipä tuo paljolta tunnu enkä mitään parempaakaan osais ostaa. Itteensä sijoittamista.

      • Anonyymi

        Helposti saa tuon summan menemään korkoihin kuukaudessa, joskus jää muutamaan kymppiin.


    • Mulla menee helposti yli 2000 € vuodessa fetisseihin...

    • Anonyymi

      Oletteko koskaan ajatelleet, että teillä on aikamoinen ongelma ja hakeutuisitte vaikka terapiaan? Miltä tuntuisi elää ilman tuollaisia pakkomielteitä?

      • Ei mulla ainakaan ole mitään ongelmia fetissien suhteen. Nehän ovat elämän suola!


      • Anonyymi

        Njet prablema.


      • Anonyymi

        Ei fetissini ole mikään pakkomielle vaan kahden ikääntyneen ihmisen seksielämää yhteisen intressin ylläpitävä piriste.
        Tilanteen tullen kaupalliset palvelut antavat lisäväriä.


      • Anonyymi

        Oon ymmärtänyt että Einolle helppoa löytää paria, kun on fetissejä. Onnellisia ne jotka on löytäneet jonkun joka hyväksyy ne fetissit.


    • Anonyymi

      Joskus miettiny itekki että mitenhä muilla palaa rahaa vs itselläni, mut kaduttaako niin vahva ei. Itse elelen yksinään, niin tää ei oo pois keltään, mutta toista olisi esim lapsi perheessä.
      Jos pitäs arvioida niin kyllä se tonttu pari vuotee ainakin menee. En käy baareissa/tupakoi, niin tämä on se minun päihde. En ole ollut syömättä mikä on se tärkein ja minua ei ulkomaan matkat kiinnosta.

    • Anonyymi

      Olen nahka /farkku fetisti ja käytin juuri nhkatakkiin 650 eur farkkutakkiin 100 eur ,vähän harmittaa,mutta nautinkin! Yksin eläjän elämään piristystä.

      • Anonyymi

        Tuota juuri ajattelin,että jos fetissi on nahka (tai latex), kyllähän asuihin saa palamaan uskomattomia summia... no,köyhänä kundina nahkahankintani on kirppareilta ja/tai torista, ei tietysti viimeisen päälle,mutta nahalle ominaiset tuoksu ja natina niissäkin ; ) t. M54Hki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota juuri ajattelin,että jos fetissi on nahka (tai latex), kyllähän asuihin saa palamaan uskomattomia summia... no,köyhänä kundina nahkahankintani on kirppareilta ja/tai torista, ei tietysti viimeisen päälle,mutta nahalle ominaiset tuoksu ja natina niissäkin ; ) t. M54Hki

        Löytyisikö H:gistä seuraa nahkavermeiden puitteissa??? M54Hki


    • Vaikka olen hyvätuloinen, on minulla tili tuhlattu alta aikayksikön fetissini takia.
      En ole miehelleni kehdannut kertoa mutta ehkä hän on huomannut sen kertomattakin, komerooni kertyneistä asuista ja varsinkin järkyttävästä korkokenkä vuoresta.

      • Anonyymi

        Vähän kiinnoistaisi tietää...millaisesta vuoresta on kyse. Toki naiselle sellaiset hankinnat on sallittuja. Tämän ketjun alkupuolella myönsin korkoihin menevän kuukaudessa helposti 100€...toisinaan jää reilusti alle. Korkokenkieni laatikot ei pieneen huoneeseen mahdu.


      • Anonyymi

        Tottakai kirjoituksesi laittoi kiinnostumaan ; )
        Millaisia asuja sitten itsellesi hankit,myös korkkarikokoelmasi näkeminen olisi mahtava juttu...
        Jos haluat/uskallat,voisithan kirjoitella suoraankin, niin kauan kuin tuo sähköp. vielä toimii...


    • Anonyymi

      Naisiin menisi nuo summat kymmenkertaisesti, eikä edes riittäisi

      • Anonyymi

        Voin jos on niin harmillisessa asemassa, että joutuu maksamaan naisistaan.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1857
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1553
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1243
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1134
    Aihe