Tuulen keskelle jäänyt, ilman suuntaa. Väsynyt ja silti energinen - kuin liekki joka ei tahdo sammua. Olisin tarvinnut sinut vierelleni, ammentamaan pois oman osasi näistä tunteista, että osaisin rauhoittua.
Aamun pimeydessä ajateltua
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka ajattelee noin kauniita ajatuksia aamuvarhaisella?
- Anonyymi
Minä kirjoitin. Mutta sisimmässäni taidan olla jo luovuttanut, etten tule koskaan rakkautta löytämään ja etten enää uskalla rakastua. En tiedä voinko enää päästää ketään lähelleni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kirjoitin. Mutta sisimmässäni taidan olla jo luovuttanut, etten tule koskaan rakkautta löytämään ja etten enää uskalla rakastua. En tiedä voinko enää päästää ketään lähelleni.
Omisin, mutta en uskalla toivoa liikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omisin, mutta en uskalla toivoa liikaa.
Kerroin hänelle aikoinaan tunteistani, mutta en saanut vastausta.
Olkaa ihmiset rehellisiä toisillenne sekä ennen kaikkea itsellenne. Myöntäkää tunteet hankalassakin paikassa. Kun kukaan ei koskaan kerro sinulle rakastavansa tai edes tykkäävänsä, et lopulta tunne itseäsi minkään arvoiseksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroin hänelle aikoinaan tunteistani, mutta en saanut vastausta.
Olkaa ihmiset rehellisiä toisillenne sekä ennen kaikkea itsellenne. Myöntäkää tunteet hankalassakin paikassa. Kun kukaan ei koskaan kerro sinulle rakastavansa tai edes tykkäävänsä, et lopulta tunne itseäsi minkään arvoiseksi.Niin meillä kävi. En saanut sanottua ja sitten kaikki olikin jo ohi. Tai no, ei tunteet. Ne ei lopu koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin meillä kävi. En saanut sanottua ja sitten kaikki olikin jo ohi. Tai no, ei tunteet. Ne ei lopu koskaan.
Sama. Ja minä hölmö odotan elämäni loppuun asti sitä, että hän joskus tuntisi samoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama. Ja minä hölmö odotan elämäni loppuun asti sitä, että hän joskus tuntisi samoin.
Minä tunnen samoin, olen tuntenut koko ajan. Ja yrittänyt keksiä, miten lähestyä. Lähestynytkin, mutta perääntynyt taas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tunnen samoin, olen tuntenut koko ajan. Ja yrittänyt keksiä, miten lähestyä. Lähestynytkin, mutta perääntynyt taas.
Itse en tohdi enää lähestyä. En usko, että edes ystävyyteni on toivottua. Osittain oma moka kyllä. Itsehän yritin mennä eteenpäin, kun toinen on varattu, mutta tunteet jäivät.
- Anonyymi
Huomaa kyllä miten väsynyt ja surullinen olin eilen. Niitä päiviä ei vain voi enää välttää. Eniten minua harmittaa tuottaa pettymys vanhemmilleni. Ei lapsenlapsia, ei häitä, ei edes lupaavaa vävyehdokasta, sitä että voisin esitellä heille elämän rakkauteni. Ikinä ei tiedä miten paljon aikaa on jäljellä, ja kun he ovat menneet,jäljellä on vain minä ja iso tyhjä talo.
- Anonyymi
Kenenkään ei pidä ajatella että tuottaisi pettymyksen vanhemmilleen jollei löydä elämänkumppania ja saa lapsia. Et elä vanhempiasi varten vaan elämäsi on sinun näköinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenenkään ei pidä ajatella että tuottaisi pettymyksen vanhemmilleen jollei löydä elämänkumppania ja saa lapsia. Et elä vanhempiasi varten vaan elämäsi on sinun näköinen.
Elämäni ei ole nykyisellään itseni näköinen. Sehän se siinä onkin. Haluan heidän näkevän minut onnellisena.
- Anonyymi
Alan muistuttamaan joitakin tuntemiani suoraviivaisia ihmisiä. Haluan elämässä konkretiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724394Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003840Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513130
- 402608
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222322- 231976
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151742Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351705