Olisi kiva tutustua pariskuntaan tai porukkaan. Voisi rakentaa luotettavan kaveri henkisen porukan. Luotto kun pelaa niin seksikin pelaa paremmin. Nainen uskaltaa heittäytyä nautinnon armoille. Esim. Tampereen seutu kävisi tai Lahden lähialueet.
Voitasi yhdessä tehdä vaikka Tallinnan matkoja tai vuokrata mökin missä voitais viettää kunnonnon kesäloma viikonloppua.
Nainen + 2-3m
30
1178
Vastaukset
- Anonyymi
Olen miettinyt kanssa vanhempaa miestä kaveriksi,jos ok,synkkaa ja kemiat toimii, tutustuttaa myös pikkuhiljaa ujoon/kainoon ja vähän ’vanhanaikaisen ajatusmaailman’ omaavaan pulleaan 45v vaimooni... Mutta vaikka meillä ilmeisesti ajatuskulku saman suuntainen,tuo pikkuhiljaa tutustuminen vaikeaa/mahdotonta, kun sinä Lahdessa ja minä(me) Helsingissä...
T.ukkomies54Helsinkitimothex kirjoitti:
Täällä olis Nurmijärveltä 57-v. mies. Olis kiva tutustua.
Olemme Järvenpäästä ota yhteyttä.
- Anonyymi
Eli yli kuukaus menny,eikä vanhempaa sinkkua Hesalaismiestä... t.um54
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli yli kuukaus menny,eikä vanhempaa sinkkua Hesalaismiestä... t.um54
No eipä ei...🙁
- Anonyymi
Meitä kiinnostais tutustua ja päästä ryhmässä touhuamaan ollaan Tampereelta .
- Anonyymi
Ketkäs on Tampereelta? Ootteko mies ja nainen?
M45-Tre - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M45-TreOllaan tautisia persesuolen velttouksia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaan tautisia persesuolen velttouksia
Nettikiusaaja
Anonyymi kirjoitti:
M45-TreOlemme Järvenpäästä ja käymme usein Tampereella ja yövymme omena hotellissa
Yöt voisi viihdyttää 38v vaimoani.
Petit ovat riittävän leveät kolmelle.- Anonyymi
Mika46 kirjoitti:
Olemme Järvenpäästä ja käymme usein Tampereella ja yövymme omena hotellissa
Yöt voisi viihdyttää 38v vaimoani.
Petit ovat riittävän leveät kolmelle.Koskahan teillä mahtaisi olla seuraava Tampereen reissu tiedossa? ;)
M45-Tre Ollaan mieheni kanssa tulossa tampereelle 17.1 2020-20.1 2020 .
Ollaan kaksistaan perrjantai ilta ja yö ja sunnuntai ja maanantain välinen yö..
Olisi kiva saada mies mukaan leikkeihin.Ollaan mieheni kanssa tulossa tampereelle 17.1 2020-20.1 2020 .
Ollaan kaksistaan perrjantai ilta ja yö ja sunnuntai ja maanantain välinen yö..
Olisi kiva saada mies mukaan leikkeihin.
Satakunnan alueella olis parille kundia... nimimerkki ja tämän firman meili aloitetaan sieltä.
Espoossa olis yks pari 42v/39v kiinnostuneita
- Anonyymi
Omituista kiimaa sairauksiin.
No, jokos pojulta lensi? - Anonyymi
Kylläpä te puhutte kurjasti toisillenme.
Vanha rouva ei pidä tuollaisesta.
Ryhdistäytykää pojat! Kyllä se päivä joskus paistaa teillekin..... - Anonyymi
Postiosoite väärä. Tuli takaisin.
Kolmistaa Minua kiinnostaisi päästä kolmanneksi kimppaseksin olen 56v. mies asun Salossa miten saan teihin yhteyttä vai laitatteko viestin
- Anonyymi
Et muuten antanut tuota osoitetta.
Aikaa mennyt, joten antaa olla. kjef kirjoitti:
Kolmistaa Minua kiinnostaisi päästä kolmanneksi kimppaseksin olen 56v. mies asun Salossa miten saan teihin yhteyttä vai laitatteko viestin
Tämän sivuston posti toimii vielä pari viikkoa
- Anonyymi
kjef kirjoitti:
Siten että snorklaat mätänemis pisteessä olevaan persesuoleen
- Anonyymi
Täällä olis 36 pariskunta jos kiinnostaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä olis 36 pariskunta jos kiinnostaa
Kiinnostaa, mistäpäin?
Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1151886SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2321206En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä331198Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.36895Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v6851- 48843
Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33794It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9782+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais236761Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen29733