Menetän kymmeniä vuosia käytössä olleen spostiosoitteen, koska viimeiseen laajakaistasopimukseen oli piilotettu lause: Sähköpostiosoite on maksuton lisäpalvelu. Myyjä marketin käytävällä ei maininnut sopimusta tehdessä että tällainen sopimusmuutos on tehty ja se tarkoittaa sitä että menetän osoitteen kun irtisanon sopimuksen! Tämä on todella merkittävä asia!!! Olen aiemmin vaihtanut laajakaistaoperaattoreita monesti, mutta osoite säilynyt!
Telia huijaa ja kiristää
5
103
Vastaukset
- Anonyymi
Käytät palveluita jotka on kytketty operaattorin kanssa tekemääsi sopimukseen.. Mikä siinä nyt on niin ihmeellistä että jos sopimus päättyy niin palvelutkin katkeavat?
Odotatko ihan oikeasti että puhelin/laajakaistaoperaattori tarjoaa sinulle jatkossakin maksuttoman sähköpostilootan vaikka sinulla ei ole minkäänlaista voimassa olevaa palvelusopimusta heidän kanssa? - Anonyymi
Jos koet tulleeksi huijatuksi tai joutuneeksi kiristyksen uhriksi, niin tee ihmeessä rikosilmoitus.
- Anonyymi
Heh, ns. yleissähköpostiosoitteet (gmail, yahoo, Hotmail jne.) toimivat operaattoririippumattomasti. Mutta operaattorin oma ylläpitämä vain maksaville asiakkaille tarkoitettu emailosoite ei tietenkään ole enää saatavilla operaattorivaihdon jälkeen. Tai sitten vain kuvittelet ja päättelet virheellisesti, että rakas gmail-osoitteesi katoaa tuon lauseen takia.
- Anonyymi
Se vähän riippuu. Minulla taisi olla viitisen vuotta Saunalahden sähköposti ilmaiseksi Elisalta, kunnes viime kesänä ilmoittivat sen muuttuvan maksulliseksi. Asiakkaana toki olin edelleen, ja pystyin irtisanomaan kyseisen sähköpostisopimuksen hallintasivujen kautta. Voi olla että hallintasivuille pääsisi edelleen, vaikka ei ole enää mitään voimassa olevia sopimuksia Elisan kanssa.
Harmi että pilasivat Saunalahden. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se vähän riippuu. Minulla taisi olla viitisen vuotta Saunalahden sähköposti ilmaiseksi Elisalta, kunnes viime kesänä ilmoittivat sen muuttuvan maksulliseksi. Asiakkaana toki olin edelleen, ja pystyin irtisanomaan kyseisen sähköpostisopimuksen hallintasivujen kautta. Voi olla että hallintasivuille pääsisi edelleen, vaikka ei ole enää mitään voimassa olevia sopimuksia Elisan kanssa.
Harmi että pilasivat Saunalahden.Niin se on. isot ja ahneet syö pienet ja sitten määrää hinnat.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873776
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m861689Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281442- 1641327
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut231108Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2011081Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?921038- 351031
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk124979Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell156809