Maksu seksistä

Anonyymi

Kuinka moni mies maksaa nykyään seksistä naisen kaa? Ja mikä hinta?
Haluaisin vasn tietää........

15

742

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä. Hinta: Mitä näit nyt on... elätin koko perheen (muija 3 lasta itseni lisäksi), maksan asuntolainaa...

      • Anonyymi

        Sama täällä, joitain satojatuhansia on menny tähän mennessä.


    • En ole koskaan maksanut rahallisesti. Joskus nuorempana tarjos vaikka juotavat niin ties että saa pesää.
      Nykyään maksaisin jos saisi jotain sellaista mitä ei niin vaan osu kohdalle. Joku tummaihoinen kaunotar , joku kiinteä roppainen isotissinen ja/tai perseinen nainen. Joku nuorempi nainen (ei sakkolihaa)
      vanhemmasta tavarasta en maksais. Pitäis saada ihan ilmasiksi. Tässä pitäisi toimia niin että annan toiselle nautinnon ja itse nautin myös. Kummatkin olisi tyytyväisiä. Kuka yleensä vanhempaa tavaraa myy kun nuorempaakin on saatavana rahalla?!

    • Olen ollut useamman kerran vaihdantatalouden tunnusmerkit täyttävässä suhteessa aivan tavallisiin Suomalaisiin naisiin. Suhteet ovat olleet eksklusiivisia ja pitkäaikaisia. Ono ollut muun muassa fysioterapeutti ja lastentarhan opettaja. Yhdistävä tekijä on ollut yksinhuoltajuus ja pienituloisuus. Järkevän miehen kanssa tehty vaihtokauppa takaa säännöllisen hyvän seksin ja tuo vähän lisää arkeen. Maksu jossain 50-100 välillä kerta. Jos jotain naista kiinnostaa niin sivuston sähköpostiin saa kirjoitella. Siinä on 2 alaviivaa.

      • Kiinnostaa...... Hieronta ja pano kerran viikkoon..... 50-90€kerta maksu mulla


      • HalukasN86 kirjoitti:

        Kiinnostaa...... Hieronta ja pano kerran viikkoon..... 50-90€kerta maksu mulla

        Laita postia...


      • HalukasN86
        herra__hki kirjoitti:

        Laita postia...

        Laitoin mailia hotmail.con mailista.


    • Anonyymi

      Totuushan on kuitenkin se, että jokainen yhdyntä maksaa, mikään ei ole ilmaista. Vaikka moni ei sitä tunnusta, niin budjetista sen näkee hyvin selvästi mihin rahat menee.

    • En koskaan ole maksanut, eikä asia edes ole kiinnostanut. Huorakaduilla on tullut käytyä Amsterdamissa monesti siis vuosittain useamman kerran, mutta ei koskaan asiakkaana. Ihan hieno katsoa, mutta ajatus mennä paineen ei vaan herätä mitään intoa.

      Tarvittavan seksin on aina saanut ihan vaan yhteisestä kemiasta, joskin on kyllä pitänyt välillä olla puutteessakin.

      Varmaan joku tuollainen YYA sopimus jonkun luotettavan YH äidin kanssa taloudellisella intressillä voisi olla sellainen mikä menisi läpi, mutta ei sinnekään tarvetta.

      • Jep, jos joku luotettava YH tarvitsee sopimusta niin viestiä tulemaan ja katsotaan.


      • Anonyymi
        herra__hki kirjoitti:

        Jep, jos joku luotettava YH tarvitsee sopimusta niin viestiä tulemaan ja katsotaan.

        Onko pakko olla yh, jos vaan kaipais yhtä tai kahta ”vakioasiakasta” .? Lisäseksi ja varsinkin lisätienestit kelpais


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko pakko olla yh, jos vaan kaipais yhtä tai kahta ”vakioasiakasta” .? Lisäseksi ja varsinkin lisätienestit kelpais

        Varmaankin oli vaan kaivettu "esimerkinomaisesti' tuo YH siihen. Itsekin siihen viittasin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko pakko olla yh, jos vaan kaipais yhtä tai kahta ”vakioasiakasta” .? Lisäseksi ja varsinkin lisätienestit kelpais

        Itse etsin naista jolla on sen verran työelämää, että bordellin pyöritys ei ole pääelinkeino. Laita postia, siinä on 2 alaviivaa.


    • Anonyymi

      Missäpäin maata halukas N on....

    • Anonyymi

      "Kuinka moni mies maksaa nykyään seksistä naisen kaa? "

      Tuohon tuskin kukaan tietää vastausta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe