Hamaan loppuun asti..
Sinua odottelen
26
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vähän semmoinen olo ettei tarvi kauaa odotella sitä minun loppua.
- Anonyymi
Älähän nyt :(
- Anonyymi
Miksi odottaa kun voit toimia! Rohkeat palkitaan!
- Anonyymi
kuin myös
- Anonyymi
Tuskin ootat.
- Anonyymi
Minä myös odotan sinua loppuelämäni...Rakas.
- Anonyymi
Kuin myös ❤️☺️
- Anonyymi
Kaikki vaa ootteloo mut kukkaa ei tie mittää. Arvaatte kui kauan saatte ootella.
- Anonyymi
Haiman loppumiseen asti.
- Anonyymi
Entä kun haima on ollut poissa pelistä jo vuosikymmeniä, mutta rakkaus elää ja voi hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä kun haima on ollut poissa pelistä jo vuosikymmeniä, mutta rakkaus elää ja voi hyvin.
Se on sillon jo kovanluokan rakkautta 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on sillon jo kovanluokan rakkautta 😁
Näin sen täytyy olla.
- Anonyymi
Onko haiman loppu lähellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko haiman loppu lähellä?
Ei ole. Älä huoli.
- Anonyymi
Myöskään en hylkää sinua jos sinä minua.
- Anonyymi
Luulen että olet jo osa minua,en voisi sua hylätä.
- Anonyymi
Katkerat ihmiset kiusaavat odottelijoita. Kun ovat itse hätähousuja ja pilanneet mahkunsa niin haluavat samaa muille. Haluavat tartuttaa omat syntinsä toisiin. Pyrkivät luomaan epätoivoa jonka seurauksena itse luopuivat rakkaudesta ja valitsivat helpon tien. Minä ainakin haluan kuulla naiselta:"Olen odottanut sinua koko ikäni" ja olla ihan maailman paras aviomies. Pitää aina välillä kysyä vaimoltaan:"Olenko ollut sinusta hyvä aviomies tämän viikon?" Se on ainakin hyvä käytäntö minusta. Ja vaimo kun on rehellinen kertoo jos en ole ollut.
- Anonyymi
Jokainen uskoo mihin haluaa ,noi mielipiteet voit pitää ittelläsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen uskoo mihin haluaa ,noi mielipiteet voit pitää ittelläsi.
Aloita sinä pitämällä mielipiteesi itselläsi. Johda esimerkillä. Turpakiinni siis 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloita sinä pitämällä mielipiteesi itselläsi. Johda esimerkillä. Turpakiinni siis 👍
Jojoon.
- Anonyymi
Miksi vain odotella, kun voisi elää elämäänsä?
- Anonyymi
Älä odota vaan ota häneen yhteyttä! Elä unelmaasi hänen kanssaan vielä kun voit! Elämä on elämistä varten. Rohkeat elävät ja heikot haaveilevat. Kumpi sinä olet???
- Anonyymi
Kun on tyhjä sisäisesti ei pysty tai ei osaa ajatella noin.
- Anonyymi
Minä odotan aina vain yhtä miestä, turhaan. 😕
- Anonyymi
Jees
- Anonyymi
Tässä odotetaan sinua kun Kauniiden ja rohkeiden grande finalea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455080Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481289Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101209- 131143
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171027Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3925Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah59795Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27773