sun parransänki. Jotenkin se piirtyi verkkokalvolle ja toi hymyn huulille. Niin seksikäs:)
En ole ennen pitänyt sänkeä mitenkään seksikkäänä, enkä välitä parroista muutenkaan. En ole mitenkään ulkonäkösuuntautunut ihminen, pidän siitä että jokainen näyttää ihan vaan omalta itseltään, arpineen ja säröineen. Mutta sun sänki vei kyllä jalat alta. Kaunis oot muutenkin. Kiva, että sain pienen hetken sua katsella lupaa kysymättä :) Jotain taikaa siinä hetkessä oli mulle.
Ensimmäisenä aamulla herätessä tuli mieleen
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Parranajosta on tullut melkein kirous kun kaksi kertaa päivässä pitäisi ajaa, muuten on aamuajon jälkeen illalla taas sänki naamassa. :/
- Anonyymi
Kutittaa mukavasti reisien välissä ;)
- Anonyymi
Se sopii sulle. Älä turhaan aja liikaa, jätä illaksi :)
- Anonyymi
joko muuten ajoit 2 kertaa tänään .. ? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joko muuten ajoit 2 kertaa tänään .. ? :)
Huomasin, ettei huulipunaa kannata laittaa ennenkuin haivenet on ajettu. Muutoin se suttaantuu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kutittaa mukavasti reisien välissä ;)
Kannattaa ajaa lyhyemmäksi sieltä, jos se kutittelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomasin, ettei huulipunaa kannata laittaa ennenkuin haivenet on ajettu. Muutoin se suttaantuu!
sitä kannattaa tähdätä huuliin, eikä ympäri naamaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se sopii sulle. Älä turhaan aja liikaa, jätä illaksi :)
Oot S t:j
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sitä kannattaa tähdätä huuliin, eikä ympäri naamaa
Se leviää ympäri naamaa kun ajaa huulikarvoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot S t:j
Aloittaja ei oo S.
- Anonyymi
Siinä kun polkumme ristesi niin se tuntui jotenkin hyvin luonnolliselta ja lämpimältä lähestyä sinua ja ihmettelen mikä se ihana tuntemus oli.
Sänki pitäisi taas ajaa :) ja olen toi eilisen 16:22, muut oli jotain välihuutelijoita.- Anonyymi
Luin tän sun viestin jo paljon aiemmin ja tunnistin tuon ihanan tuntemuksen mistä kirjoitat. Lämmin henkäys odottamatta. Lähdin äkkiä pois täältä (netistä), ettei taika katoa. Mutta ei se niin helpolla katoa, se lämmittää mua :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luin tän sun viestin jo paljon aiemmin ja tunnistin tuon ihanan tuntemuksen mistä kirjoitat. Lämmin henkäys odottamatta. Lähdin äkkiä pois täältä (netistä), ettei taika katoa. Mutta ei se niin helpolla katoa, se lämmittää mua :)
Niin se lämmittää edelleen omaakin sydänalaani yhä vaan ja ajatuksenikin on ihmeellisissä sfääreissä, tää tunne on mulle uutta. Ja en kirjoita tänne kuin kaipaavia viestejä ja melko harvoin, antaa taian kantaa kun itse en sitä tule kuin vahvistamaan. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1212243Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n582187Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501865EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt81417Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan801408- 941377
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191161Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311150Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men621133- 691000