Alipainoon?

Tää varmaan kuullostaa sairaalta, mut haluun olla 5-10kg alipainonen? Miten pääsisin siihen? Oon 12-vuotias ja normipainonen. Oon jättäny aterioita(aamupalan, välipalan ja usein iltapalan) välistä, sillon kun syön nii syön vaan mahollisimman vähän ja lisänny hiukan liikuntaa.

19

271

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi haluat olla alipainoinen?

Nälkiinnyttämällä itseäsi vaarannat kehityksesi ja kasvusi. Esimerkiksi pituuskasvusi saattaa loppua ja murrosikä myöhästyä.

• En ees tiiä miks haluun olla alipainonen, mut haluun kuitenkin olla.

• Outoihminen kirjoitti:

En ees tiiä miks haluun olla alipainonen, mut haluun kuitenkin olla.

Sanoisin, että sinun kannattaisi keskustella jonkun ammattiauttajan kanssa, kuten vaikka koulusi terveydenhoitajan. Vanhempasi tuskin pystyvät auttamaan, elleivät ole hoitoalalla.

Keskustele terkkarin kanssa tuntemuksistasi ja ajatuksistasi, älä painostasi.

• Anonyymi
        Outoihminen kirjoitti:

Mäki haluun :D et oo ainoo :D

• Outoihminen kirjoitti:

Eikö sinulle ole opetettu, että aina ei voi - eikä edes kannata - saada sitä, mitä haluaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä haluun kans!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkea voi haluta, mutta kaikkea ei voi saada.

• Anonyymi

Ei kannata antaa pirulle pikkusormea, tai se vie koko käden. Tuo kuulostaa siltä, että sulla on alkava syömikshäiriö. Hae apua ennenkuin on liian myöhäistä. Ennenmminkin kannattaa pyrkiä kasvattamaan lihasmassaa, kuin laihduttaa itsensä kepiksi.

• Ei kannata laihduttaa. Se on lapsille vaarallista.

• Voisinko nyt vaan saada niitä vinkkejä? En tartte tietoo siitä et mulle saattaa olla tulossa syömishäiriö, koska ei mulla syömishäiriöö voi olla.

• Anonyymi

Et saa niitä ohjeita ainakaan täältä. Tuo on ensimmäinen merkki alkavasta syömishäiriöstä, mikäli ihminen haluaa olla alipainoinen, ilman mitään järjellistä syytä. Lisäksi vielä kiellät sen, että "Ei mulla ole mitään ongelmaa". Hae oikeasti apua, tuo ei ole mikään leikin asia.

• Joo ei todellakaan voi olla, vaikka syöt mahdollisimman vähän ja haluat olla alipainoinen tiedostamatta ongelmaa.

• Selkeästi tarvitset sitä tietoa, kerran kiellät koko asian.

Alipainoisuuden tavoittelu ei ole tervettä. Jos oikeasti ryhdyt tavoittelemaan sitä, niin silloin sinulla ON syömishäiriö, eikä se enää ole tulossa.

• Anonyymi

Täällä ei saa jakaa sos median yhteystietoja tms niin ei voi jutella instassakaan diressä bonesviewer

• Anonyymi

Laita @Outoihminen viesti uudelleen kun se ilmeisesti on poistettu :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmisellä näyttää olevan jo valmiiksi ongelmia, älkää vitun urpot yllyttäkö tyhmyyyksiin.

• Anonyymi kirjoitti:

Mun vanhemmat ei anna ladata someja, joten ei voida jutella ig:ssä, mut jos sulle käy nii voidaan jutella sähköpostissa.

• Anonyymi
        Outoihminen kirjoitti:

Mun vanhemmat ei anna ladata someja, joten ei voida jutella ig:ssä, mut jos sulle käy nii voidaan jutella sähköpostissa.

Käy kyllä :)

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      229
      9134
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      148
      3330
    3. Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja

Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve
      Kommunismi
      3
      2750
    4. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      170
      2232
    5. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      103
      1881
    6. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      174
      1806
    7. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      181
      1686
    8. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      139
      1351
    9. SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918

kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,
      Maailman menoa
      59
      1344
    10. Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa

Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..
      Ikävä
      115
      1104
    Aihe