Alipainoon?

Tää varmaan kuullostaa sairaalta, mut haluun olla 5-10kg alipainonen? Miten pääsisin siihen? Oon 12-vuotias ja normipainonen. Oon jättäny aterioita(aamupalan, välipalan ja usein iltapalan) välistä, sillon kun syön nii syön vaan mahollisimman vähän ja lisänny hiukan liikuntaa.

19

50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi haluat olla alipainoinen?

      Nälkiinnyttämällä itseäsi vaarannat kehityksesi ja kasvusi. Esimerkiksi pituuskasvusi saattaa loppua ja murrosikä myöhästyä.

      • En ees tiiä miks haluun olla alipainonen, mut haluun kuitenkin olla.


      • Outoihminen kirjoitti:

        En ees tiiä miks haluun olla alipainonen, mut haluun kuitenkin olla.

        Sanoisin, että sinun kannattaisi keskustella jonkun ammattiauttajan kanssa, kuten vaikka koulusi terveydenhoitajan. Vanhempasi tuskin pystyvät auttamaan, elleivät ole hoitoalalla.

        Keskustele terkkarin kanssa tuntemuksistasi ja ajatuksistasi, älä painostasi.


      • Anonyymi
        Outoihminen kirjoitti:

        En ees tiiä miks haluun olla alipainonen, mut haluun kuitenkin olla.

        Mäki haluun :D et oo ainoo :D


      • Outoihminen kirjoitti:

        En ees tiiä miks haluun olla alipainonen, mut haluun kuitenkin olla.

        Eikö sinulle ole opetettu, että aina ei voi - eikä edes kannata - saada sitä, mitä haluaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäki haluun :D et oo ainoo :D

        Mä haluun kans!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäki haluun :D et oo ainoo :D

        Kaikkea voi haluta, mutta kaikkea ei voi saada.


    • Anonyymi

      Ei kannata antaa pirulle pikkusormea, tai se vie koko käden. Tuo kuulostaa siltä, että sulla on alkava syömikshäiriö. Hae apua ennenkuin on liian myöhäistä. Ennenmminkin kannattaa pyrkiä kasvattamaan lihasmassaa, kuin laihduttaa itsensä kepiksi.

    • Ei kannata laihduttaa. Se on lapsille vaarallista.

    • Voisinko nyt vaan saada niitä vinkkejä? En tartte tietoo siitä et mulle saattaa olla tulossa syömishäiriö, koska ei mulla syömishäiriöö voi olla.

      • Anonyymi

        Et saa niitä ohjeita ainakaan täältä. Tuo on ensimmäinen merkki alkavasta syömishäiriöstä, mikäli ihminen haluaa olla alipainoinen, ilman mitään järjellistä syytä. Lisäksi vielä kiellät sen, että "Ei mulla ole mitään ongelmaa". Hae oikeasti apua, tuo ei ole mikään leikin asia.


      • Joo ei todellakaan voi olla, vaikka syöt mahdollisimman vähän ja haluat olla alipainoinen tiedostamatta ongelmaa.


      • Selkeästi tarvitset sitä tietoa, kerran kiellät koko asian.

        Alipainoisuuden tavoittelu ei ole tervettä. Jos oikeasti ryhdyt tavoittelemaan sitä, niin silloin sinulla ON syömishäiriö, eikä se enää ole tulossa.


    • Anonyymi

      Täällä ei saa jakaa sos median yhteystietoja tms niin ei voi jutella instassakaan diressä bonesviewer

      • Anonyymi

        Laita @Outoihminen viesti uudelleen kun se ilmeisesti on poistettu :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita @Outoihminen viesti uudelleen kun se ilmeisesti on poistettu :(

        Ihmisellä näyttää olevan jo valmiiksi ongelmia, älkää vitun urpot yllyttäkö tyhmyyyksiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laita @Outoihminen viesti uudelleen kun se ilmeisesti on poistettu :(

        Mun vanhemmat ei anna ladata someja, joten ei voida jutella ig:ssä, mut jos sulle käy nii voidaan jutella sähköpostissa.


      • Anonyymi
        Outoihminen kirjoitti:

        Mun vanhemmat ei anna ladata someja, joten ei voida jutella ig:ssä, mut jos sulle käy nii voidaan jutella sähköpostissa.

        Käy kyllä :)


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5810
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3687
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1948
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1782
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1232
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1187
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      957
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      51
      951
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe