Muutamiin viesteihin olenkin jo ottanut kantaa.
Olen aikuinen nainen, mitä se sitten tarkoittaakaan, kukin päätelköön jos kirjoittelumme saa siivet, ja ilman siipiäkin.
Jos minulta kysytään jotain, lupaan vastata kaunistelematta, ja jos minä kysyn..odotan samaa.
Ajattelin esittäytyä
18
119
Vastaukset
- Anonyymi
tiiäks valtakunnan se käyttjä
oon jutellu senkaa
en tiää täält muilt kenel ois oma profiili - Anonyymi
Yks trollimiehen hahmoista olet ja niin saakutin huomionkipee ettei tosikaan
- Anonyymi
Sitruunabasilica kirjoitti:
Nyt olet väärässä.
Wau! Heti uskon kun palstanyytti näin sanoo
- Anonyymi
Ehkä menen nukkumaan, tietenkään en ajatellut mitään ihmeellistä tähän iltaan
- Anonyymi
Tiedätkö, minäkin menen nukkumaan yksin.
Hyvää yöä.Hih Hih uuvvelle hyvvee yöt🍋🍌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hih Hih uuvvelle hyvvee yöt🍋🍌
Samoin sulle 💤
- Anonyymi
Tiedätkö, minäkin menen nukkumaan yksin.
Hyvää yöä.Kauniita unia. 😘
On tässä tullut palautetta, kuten odotinkin.
Se kuuluu elämän menoon, haluaisin tähdentää etten aio olla provosoiva, joten en vastaa sen suuntaisiin viesteihin.
Vielä yksi asia, tuskin kirjoittelen muille osioille kuin tähän Järki/tunteet.
Minulla on muutakin elämää, silti odotan jos jollain on jotain sanottavaa.- Anonyymi
Oletko nainen vai mies?
- Anonyymi
Hmmm, hauska tutustua, kuka oletkaan. Kirjoitit olevasi aikuinen nainen, mutta yhtä lailla voit olla aikuinen maskuliini tai siltä väliltä.
Asioihin kantaa ottavana saat arvostukseni jonka tulet ansaitsemaan omana itsenäsi, toivottavasti.
Hauska tappa!Niinpä..Hmmm..
Voinhan olla vaikka kummitus, mistäs sitä tietää, mutta katsellaan miten minun kannanottoni sujuvat.
Luulen ja tiedän ettei ainakaan kovin johdonmukaisesti ;)- Anonyymi
Niinpä..Hmmm..
Voinhan olla vaikka kummitus, mistäs sitä tietää, mutta katsellaan miten minun kannanottoni sujuvat.
Luulen ja tiedän ettei ainakaan kovin johdonmukaisesti ;)Nimimerkkiäsi en miellä kummituksen piikkiin. Mutta kannanottosi ovat mitkä puhuttaa, ja joiden täytyy puhuttaa sukupuolesi mittarilla. Olet siis myytti-malli-ihanne:)
Johdonmukaisuus, no jaa, peruste missä virkapukukin.
-tappa_
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632142Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51795Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2361288En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71960Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87935Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21865Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?112772Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39730- 19706
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93689