Ajattelin esittäytyä

Muutamiin viesteihin olenkin jo ottanut kantaa.

Olen aikuinen nainen, mitä se sitten tarkoittaakaan, kukin päätelköön jos kirjoittelumme saa siivet, ja ilman siipiäkin.
Jos minulta kysytään jotain, lupaan vastata kaunistelematta, ja jos minä kysyn..odotan samaa.

18

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      tiiäks valtakunnan se käyttjä
      oon jutellu senkaa
      en tiää täält muilt kenel ois oma profiili

    • Anonyymi

      Yks trollimiehen hahmoista olet ja niin saakutin huomionkipee ettei tosikaan

      • Nyt olet väärässä.


      • Anonyymi
        Sitruunabasilica kirjoitti:

        Nyt olet väärässä.

        Wau! Heti uskon kun palstanyytti näin sanoo


    • Anonyymi

      Ehkä menen nukkumaan, tietenkään en ajatellut mitään ihmeellistä tähän iltaan

      • Tiedätkö, minäkin menen nukkumaan yksin.
        Hyvää yöä.


      • Anonyymi
        Sitruunabasilica kirjoitti:

        Tiedätkö, minäkin menen nukkumaan yksin.
        Hyvää yöä.

        Hih Hih uuvvelle hyvvee yöt🍋🍌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hih Hih uuvvelle hyvvee yöt🍋🍌

        Samoin sulle 💤


      • Anonyymi
        Sitruunabasilica kirjoitti:

        Tiedätkö, minäkin menen nukkumaan yksin.
        Hyvää yöä.

        Kauniita unia. 😘


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kauniita unia. 😘

        Hyvää iltapäivää.


    • On tässä tullut palautetta, kuten odotinkin.
      Se kuuluu elämän menoon, haluaisin tähdentää etten aio olla provosoiva, joten en vastaa sen suuntaisiin viesteihin.
      Vielä yksi asia, tuskin kirjoittelen muille osioille kuin tähän Järki/tunteet.
      Minulla on muutakin elämää, silti odotan jos jollain on jotain sanottavaa.

      • Anonyymi

        Oletko nainen vai mies?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko nainen vai mies?

        Jos kiinnostaa, lue aloitukseni.


    • Anonyymi

      Hmmm, hauska tutustua, kuka oletkaan. Kirjoitit olevasi aikuinen nainen, mutta yhtä lailla voit olla aikuinen maskuliini tai siltä väliltä.
      Asioihin kantaa ottavana saat arvostukseni jonka tulet ansaitsemaan omana itsenäsi, toivottavasti.
      Hauska tappa!

      • Niinpä..Hmmm..

        Voinhan olla vaikka kummitus, mistäs sitä tietää, mutta katsellaan miten minun kannanottoni sujuvat.
        Luulen ja tiedän ettei ainakaan kovin johdonmukaisesti ;)


      • Anonyymi
        Sitruunabasilica kirjoitti:

        Niinpä..Hmmm..

        Voinhan olla vaikka kummitus, mistäs sitä tietää, mutta katsellaan miten minun kannanottoni sujuvat.
        Luulen ja tiedän ettei ainakaan kovin johdonmukaisesti ;)

        Nimimerkkiäsi en miellä kummituksen piikkiin. Mutta kannanottosi ovat mitkä puhuttaa, ja joiden täytyy puhuttaa sukupuolesi mittarilla. Olet siis myytti-malli-ihanne:)
        Johdonmukaisuus, no jaa, peruste missä virkapukukin.

        -tappa_


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      59
      877
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      594
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      36
      554
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      527
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      106
      520
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      465
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe