Muutamiin viesteihin olenkin jo ottanut kantaa.
Olen aikuinen nainen, mitä se sitten tarkoittaakaan, kukin päätelköön jos kirjoittelumme saa siivet, ja ilman siipiäkin.
Jos minulta kysytään jotain, lupaan vastata kaunistelematta, ja jos minä kysyn..odotan samaa.
Ajattelin esittäytyä
18
127
Vastaukset 18
- Anonyymi
tiiäks valtakunnan se käyttjä
oon jutellu senkaa
en tiää täält muilt kenel ois oma profiili - Anonyymi
Yks trollimiehen hahmoista olet ja niin saakutin huomionkipee ettei tosikaan
- Anonyymi
Sitruunabasilica kirjoitti:
Nyt olet väärässä.
Wau! Heti uskon kun palstanyytti näin sanoo
- Anonyymi
Ehkä menen nukkumaan, tietenkään en ajatellut mitään ihmeellistä tähän iltaan
- Anonyymi
Tiedätkö, minäkin menen nukkumaan yksin.
Hyvää yöä.Hih Hih uuvvelle hyvvee yöt🍋🍌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hih Hih uuvvelle hyvvee yöt🍋🍌
Samoin sulle 💤
- Anonyymi
Tiedätkö, minäkin menen nukkumaan yksin.
Hyvää yöä.Kauniita unia. 😘
On tässä tullut palautetta, kuten odotinkin.
Se kuuluu elämän menoon, haluaisin tähdentää etten aio olla provosoiva, joten en vastaa sen suuntaisiin viesteihin.
Vielä yksi asia, tuskin kirjoittelen muille osioille kuin tähän Järki/tunteet.
Minulla on muutakin elämää, silti odotan jos jollain on jotain sanottavaa.- Anonyymi
Oletko nainen vai mies?
- Anonyymi
Hmmm, hauska tutustua, kuka oletkaan. Kirjoitit olevasi aikuinen nainen, mutta yhtä lailla voit olla aikuinen maskuliini tai siltä väliltä.
Asioihin kantaa ottavana saat arvostukseni jonka tulet ansaitsemaan omana itsenäsi, toivottavasti.
Hauska tappa!Niinpä..Hmmm..
Voinhan olla vaikka kummitus, mistäs sitä tietää, mutta katsellaan miten minun kannanottoni sujuvat.
Luulen ja tiedän ettei ainakaan kovin johdonmukaisesti ;)- Anonyymi
Niinpä..Hmmm..
Voinhan olla vaikka kummitus, mistäs sitä tietää, mutta katsellaan miten minun kannanottoni sujuvat.
Luulen ja tiedän ettei ainakaan kovin johdonmukaisesti ;)Nimimerkkiäsi en miellä kummituksen piikkiin. Mutta kannanottosi ovat mitkä puhuttaa, ja joiden täytyy puhuttaa sukupuolesi mittarilla. Olet siis myytti-malli-ihanne:)
Johdonmukaisuus, no jaa, peruste missä virkapukukin.
-tappa_
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1961533
Palstamiittinkiä taas ajattelen
Niin.. oli tuossa elokuussa Randen kanssa juttua palstamiitistä ensi kesälle. Ajatuksena oli miitti Jyväskylässä, joka181800- 51730
Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm53709Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s36684Työttömille tulossa pakollinen ilmaistyö sanoo kokoomusministeri
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/078a91b0-4bdf-4a7b-9c3b-f3cf2bdd3dae Kokoomus, persut ja kepu laittavat työttömät380656- 30531
- 18525
Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte19516Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti - Rajua röykytystä nyrkkeilymatsista "Ettei naisten botoksi..."
Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti nyrkkeilevät toisiaan vastaan Immu Fight Nightissa. Naiset ovat saaneet osakseen k48511