Luin sun viestejä

Anonyymi

Niinpä olen säästänyt kaikki, olipa fiksu teko mennä niitä lukemaan tai saati säästää niitä. Onko sun nyt ollut helpompi olla?

19

574

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On ollut helpompi olla, mutta miksi et kysy suoraan?

• Anonyymi

kenen?

• Anonyymi

Muisti on lyhyt, tärkeistä asioista kannattaa säilyttää jotain, hyvä niin.

• Anonyymi

Itsekin olen säästänyt kaikki häneltä ja joskus ikävissäni niitä selailen... enää ei tule viestejä yhtä useasti kuin vuosi takaperin. Viestit häneltä olivat päivieni pelastus.

• Anonyymi

Ei ole helpompi olla. Mitä tunteita viestini sinussa herättivät?

• Anonyymi

Mitäpä luulet, jos ikävä palstalle kirjoittaa?

• Anonyymi

Ei ole ollut helpompi olla..

• Anonyymi

Minäkin luen joskus vanhoja viestejä ja mietin, miten hauskaa on ollut. Sellaistenkin, kenen kanssa olen edelleen tekemisissä.

• Anonyymi

Tosiaan hauskaa on ollut. Älä huoli kopioin ne laitoin omaan puhelimeen. Voit aina pyytää tarkistamaan mun puhelimen jotta näkee olenko niin tehnyt. Viimeksi kun väitit otti puhelimen povariin ja lähti pihalle tarkistamaan. Kertoiko ettei päässyt kun tarvitsee sormeni jos haluaa aukaista. Olisipa nähnyt ilmeen kun älysi että osaankin suojautua. Te elätte salaa joka ei pysy salassa. Toki lähteä saa mutta tietää mitä siitä seuraa. Saan kai minäkin olla yhtä kiero kuten tekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosiaan hauskaa on ollut. Älä huoli kopioin ne laitoin omaan puhelimeen. Voit aina pyytää tarkistamaan mun puhelimen jotta näkee olenko niin tehnyt. Viimeksi kun väitit otti puhelimen povariin ja lähti pihalle tarkistamaan. Kertoiko ettei päässyt kun tarvitsee sormeni jos haluaa aukaista. Olisipa nähnyt ilmeen kun älysi että osaankin suojautua. Te elätte salaa joka ei pysy salassa. Toki lähteä saa mutta tietää mitä siitä seuraa. Saan kai minäkin olla yhtä kiero kuten tekin.

Voisit sinä sillä peukollasi tarttua vaikka lääkepurkkiin, sillä niin jännä kuin tämäkin epistola on, niin aeka surullista, ettei trollit elä ja hengitä ellei ole koko ajan joku sepostus menossa. Ehkä joku kaksikymmentä plus tai alle kusee hunajaa kun lukee tällaista, mutta totuus on kumminkin se, ettei keski-ikäisessä sedässä ja sen nettitodellisuudessa ole mitään kiinnostavaa

• Anonyymi

Olen myös häneltä saamiani viestejä välillä lueskellut. Saa aina hymyn kasvoille. Samapa tuo lukeeko niitä vai ei yhtä kova ikävä kuitenkin.

• Anonyymi

tabletti on se paikka johon talletan sun viestisi ja kirjoitan kaikki historiassa..

Onhan se totta että vainoaja saa uhrin jaloilleen ja valppaaksi. Mutta ei hätää, tallessa on monta sataa keskustelua, vai voisimmeko puhua tuhansista..

• Anonyymi

Deleteä vaan vanhoille viesteille ja uutta kohti.

• Anonyymi

Voiko olla tärkeämpää ja halvekauvampaa tapaa toimia!

• Anonyymi

Mistä syystä helpompi olo?
      Noin niinkuin

• Anonyymi

Mieti tämän biisin myötä, se kertoo paljon,,,

https://www.youtube.com/watch?v=gvZzK9raMEQ

• Anonyymi

Oon vaistonnut sen. Miksiköhän säästelet niitä? Välillä tulee epäilys aikeistasi, onko niitä ollenkaan. Kirjoittelet kauniita sanoja vain pitääksesi minut täällä, et oikeassa elämässä.
        Yritän olla kiitollinen elämästäni nyt. Yritän kehittyä tunteakseni itseni onnellisemmaksi.
        Unelmoin myös läheisyydestä tulevaisuudessa.

• Anonyymi

Kumpa sitä ois itsekin säästynyt edes jotain . Olisi sentään joku muisto mutta ei kaikki mikä muistutti piti heittää roskiin .Liian tuskallista.

• Anonyymi

Onneksi saa palautettua poistetut WhatsApp viestit.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5000
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1570
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1129
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1063
    5. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      987
    6. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      75
      950
    7. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      8
      947
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      852
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      56
      751
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      713
    Aihe