hyvänä pitäisin ja tuntisit sen. Levottomia ajatuksia todella, kun ajattelee pidemmälle vähääkään. En saa sinua mielestäni millään, enkä tahdokaan. Toisaalta.
Naiselle, sille, joka on mulle tärkeä
Kunpa saisin sinut syliini
18
61
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä erään laulun sanoin:
Sä sanoit sen hiljaa, kuin kuiskaus maan
koskettanut ois oudolla voimallaan
teit lauseista purjeen ja katseesta veen
tuuli nousee kun tuun syliis sun...- Anonyymi
Laura Voutilainen- Kaksi karttaa, paras levy mikä Lauralta on ikinä ilmestynyt. Kaikki kappaleet tuolla levyllä kestää aikaa, ja kuuntelua.
https://www.youtube.com/watch?v=lvcnTcewZ5U
Terveiset eräälle komealle M miehelle, jonka liitän tuohon levyyn. Kuuntelin paljon Lauran levyä tuolloin, kun tapailimme. Ihana mies, ihana silloin niin nuori minä : )
- Anonyymi
Vetovoimaa, sen jälkeen kun sen tajusi, on ollut vaikeaa peitellä.
- Anonyymi
Ihansasti kirjoitettu. Tsemppiä projektiin!
- Anonyymi
Ihanasti sanottu!
- Anonyymi
Sitä kaipaan, yhteyttä ja hyvää oloa, joka hänen kanssaan oli. ❤
- Anonyymi
Mikä oli mielestäsi parasta siinä yhteydessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä oli mielestäsi parasta siinä yhteydessä?
Tuntui kuin olisi vohdoin ollut jossain, jonne kuului. Sydän oli kotona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntui kuin olisi vohdoin ollut jossain, jonne kuului. Sydän oli kotona.
Vihdoin, jopa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihdoin, jopa.
Milloin tuntemus lakkasi? Näettekö usein?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin tuntemus lakkasi? Näettekö usein?
Ei se varmaan olisi lakannutkaan, jos näkisimme.
- Anonyymi
huoh miten kaunista
- Anonyymi
Ihanasti sanottu ❤️
- Anonyymi
Mindfullnessiä vaan kehiin, ja pian on ihan zen 😄🧘♂️
- Anonyymi
❤️❤️ Oletko kertonut hänelle että on tärkeä sinulle? Näin joulun alla suosittelen kertomaan mikäli et ole vielä. Ihana viesti tuollaisenaan sulattaisi ❤️❤️
- Anonyymi
Olen. Mutta en läheskään kaikkea sitä, kuinka valtavan tärkeä. Joka suhteessa.
- Anonyymi
’Rakastan sinua niin paljon, että minun on lähes pakko koskettaa sinua.’”
- Anonyymi
Noin minäkin sanon hänestä. Juuri noin sen rakkauden koen. Pakottava halu koskea ja päästä lähelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163255Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622962Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o732793Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä342676Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582188- 491769
- 831718
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise131711Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181709- 571599