Viimeisenä olet mielessä kun nukahdan.
Miksi tapasinmme, jos ei päädytä yhteen.
Miten saan sinut pois ajatuksistani.
Elämä sujuu ihan hyvin ilman sinua, pidän itseni kiireisenä.
Etten ehdi ajatella. Heti kun on hetki aikaa rauhoittua, pomppaat mieleeni.
En ymmärrä miksi tuntuu siltä et tuntisin sinut jo todella hyvin, vaikka tuskin tunnemme. Mitä ihmettä tässä oikein tapahtuu. Olen ihan jumissa sinuun vaikka sille ei ole mitään järkevää syytä. Olen varmaan tulossa hulluksi -Jos en jo ole tullut.
Miksi herään aina sinua ajatellen
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Samoja ajatuksia eräästä miehestä.. enhän minä edes tunne häntä kunnolla ja silti. Kaikki alkoi hänen katseestaan, ihastuin.. sitten tuli jäykkyys ja pikku paniikki ja toinenkin näyttää siltä, että ei ihan itsensä ole. Katsoo paljon, välttää katsetta, katsoo taas.. toivottaa vaivihkaa iltoja ja ”nähdään”.. minut se sekoittaa ja minusta aikuisesta ihmisestä on tullut idiootti.. enkä tajua miksi häntä mietin näin paljon.
Tsemppiä kohtalotoverille :)- Anonyymi
Välillä tuntuu ihan teiniltä vaikka aikuinen olenkin. Hyvällä tavalla kuitenkin.
- Anonyymi
Täällä myös eräästä naisesta
- Anonyymi
Itsellä jo yli 7vuotta ollut noin. Eikä loppua näy. Ajattele näkemättä olen kaivanut sitä ihmistä.
- Anonyymi
Kyllä minulla ainakin ihan hyvä syy on. Se on se ilta hänen kanssaan. Tuntuu kuin hän olisi kuulunut siihen. Pidin häntä kuin hän olisi minun ja hän antautui syleilyyni. Se tuntui paremmalta kuin mikään mitä olen elämässäni kokenut, enkä luovu siitä muistosta ikinä, vaikka kaikki muu menisi meillä pieleen.
Samalla koen siitä syyllisyyttä, vaikkei muuta tehtykään. Tämä vahvistaa uskomukseni, ettei suudelmassa tai yhdynnässäkään voi päästä samalle intiimiyden asteelle, jos henkilö vierellä on väärä. Rakastan sitä naista.- Anonyymi
Minulla oli juuri samanlainen kokemus miehen kanssa. Hän otti minut lähelleen ja oli kuin siinä olisi ollut minun paikkani. Hän kietoi kätensä ympärilleni juuri noin kuin kuvailit, kuin olisin ollut hänen omansa. Mitään muuta ei tapahtunut, ja silti ajatus on sekaisin ja kierrätän vain sitä kokemusta ja muistoa mielessäni. Töihin hautaudun myös, niin päivät kuluu.
- Anonyymi
Ei se ihme ole jos kieriskelet minua miettien koska olenhan karismaattine komistus kuten useat todenneet. T jarppa Svuo Sarastaa
- Anonyymi
Taidat olla aika lailla itseäsi täynnä.
- Anonyymi
Minkä sille voi, kun toinen tuntuu niin hyvältä?
- Anonyymi
Niinpä ... aika pelottavaa miten nopeasti toinen ihminen voi täyttää koko pään ja hallita jokaista valveillaoloajan ajatusta.
Kuinka kestän tämä illan ja huomisen, kun tiedän etten voi jutella kanssasi :( - Anonyymi
Sinä valitat täällä ikävääsi. Mutta hän voi olla kuolemansairas ja yrittää luopua elämästä. Tiedät vasta kun hän on poistunut keskuudestamme.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse834597Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1103820Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1733612Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.552046Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1291104
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 57963
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27882