Lukekaa tämä

Anonyymi

Toivottavasti jaksatte lukea tämän Ylen jutun ja myös kommentit sen lopusta!

Onko mitään järkeä käydä näitä monesti hyödyttömiä keskusteluja täällä?

Kyllä, olen itse syyllistynyt samaan. Vaan olisiko aika miettiä tarkoin, mihin tulisi kristityn aikansa käyttää?

Mutta tässä se juttu: https://yle.fi/uutiset/3-11114523

16

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Todellinen rauha traumoista ei tule pakenemalla ja suojautumalla koskettavilta sanoilta. Jos suvivirsi tai enkeli taivaan saa ihmisen pois tolaltaan, niin se todistaa, ettei ihminen ole vakaumuksensa kanssa tasapainossa. Jos ihminen luopuu uskostaan jostain syystä, ei siitä pifdä tehdä koko elämän kestävää sotaretkeä vaan se pitäisi käsitellä niin, ettei mitkään laulut hermostuttaisi vaan tulisivat yhdentekeviksi voi kuunnella tai olla kuulematta.

      • Kristinuskonharhaisella sensijaan on velvollisuus käännyttää koko luomakunta oman epäjumalansa palvelijoiksi?

        Tasapuolisuuden nimissä meillä järkevillä tulee olla oikeus osoittaa jumalharha vahingolliseksi ja ei-toivotuksi ilmiöksi.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Kristinuskonharhaisella sensijaan on velvollisuus käännyttää koko luomakunta oman epäjumalansa palvelijoiksi?

        Tasapuolisuuden nimissä meillä järkevillä tulee olla oikeus osoittaa jumalharha vahingolliseksi ja ei-toivotuksi ilmiöksi.

        "Tasapuolisuuden nimissä meillä järkevillä tulee olla oikeus osoittaa jumalharha vahingolliseksi ja ei-toivotuksi ilmiöksi."

        Nyt siihen on tilaisuus, odottelen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Tasapuolisuuden nimissä meillä järkevillä tulee olla oikeus osoittaa jumalharha vahingolliseksi ja ei-toivotuksi ilmiöksi."

        Nyt siihen on tilaisuus, odottelen.

        Eikö se käynyt selväksi Ylen artikkelista?

        Kristinuskonharhaiset keuhkoavat ISIS-palaajista vastoin epäpyhän läpyskänsä rakkauskäskyä.

        Ilmeisesti ei tarvitse muistuttaa noitien polttamisesta, ristiretkistä, inkvisitiosta, jalkapuista kirkkomaalla jne?

        Ei kai kukaan muista 30-vuotista sotaa tai anglikaanien ja katolisten mittelöitä, jotka jatkuivat P-Irlannissa viime vuosituhannen lopulle?

        Edelleen kannattaa muistaa, että muhammadanisminharhaisten harjoittama terrori on kokonaan uskonnollisen motivaation liikkeellepanemaa.

        Tässä vain pikkuisen alkua, lisää löydät helposti.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Eikö se käynyt selväksi Ylen artikkelista?

        Kristinuskonharhaiset keuhkoavat ISIS-palaajista vastoin epäpyhän läpyskänsä rakkauskäskyä.

        Ilmeisesti ei tarvitse muistuttaa noitien polttamisesta, ristiretkistä, inkvisitiosta, jalkapuista kirkkomaalla jne?

        Ei kai kukaan muista 30-vuotista sotaa tai anglikaanien ja katolisten mittelöitä, jotka jatkuivat P-Irlannissa viime vuosituhannen lopulle?

        Edelleen kannattaa muistaa, että muhammadanisminharhaisten harjoittama terrori on kokonaan uskonnollisen motivaation liikkeellepanemaa.

        Tässä vain pikkuisen alkua, lisää löydät helposti.

        "Kristinuskonharhaiset keuhkoavat ISIS-palaajista vastoin epäpyhän läpyskänsä rakkauskäskyä."

        Siinä on kyse kansallisesta turvallisuudesta ja Suomen laista, millä tavalla ja perusteella otettaisi vastaan palautuvia Isis äitejä. He ovat jo peruuttelemassa haluamistaan palata, jos ovat koskaan halunneetkaan palata muun syyn takia pysyäkseen hengissä kun tiedossa on myös naisten toiminta lähi menneisyydessä.

        Kirkon piiriin on otettu mamuja ja he ovat itse vapaaehtoisesti tulleet, mikä on ihan oikein ja mikä on parempi suoja islamilaisuudenvalloitusta vastaan, kun saada ihmiset ymmärtämään mistä on kummassakin osapuolessa kyse. Ota selvää mitä Imaamit opettavat pitkin Eurooppaa.

        Odotin vastausta Raamatun Jumalan harhaisuudesta, mutta lähditkin syyttämään Jumalaa ihmisten tekosista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Kristinuskonharhaiset keuhkoavat ISIS-palaajista vastoin epäpyhän läpyskänsä rakkauskäskyä."

        Siinä on kyse kansallisesta turvallisuudesta ja Suomen laista, millä tavalla ja perusteella otettaisi vastaan palautuvia Isis äitejä. He ovat jo peruuttelemassa haluamistaan palata, jos ovat koskaan halunneetkaan palata muun syyn takia pysyäkseen hengissä kun tiedossa on myös naisten toiminta lähi menneisyydessä.

        Kirkon piiriin on otettu mamuja ja he ovat itse vapaaehtoisesti tulleet, mikä on ihan oikein ja mikä on parempi suoja islamilaisuudenvalloitusta vastaan, kun saada ihmiset ymmärtämään mistä on kummassakin osapuolessa kyse. Ota selvää mitä Imaamit opettavat pitkin Eurooppaa.

        Odotin vastausta Raamatun Jumalan harhaisuudesta, mutta lähditkin syyttämään Jumalaa ihmisten tekosista.

        Raamatussa KÄSKETÄÄN tappamaan noidat ja vääräuskoiset!

        Luther käski polttamaan synagogat!

        Uskonharha on pahuudella aateloitua sivistymättömyyttä.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Raamatussa KÄSKETÄÄN tappamaan noidat ja vääräuskoiset!

        Luther käski polttamaan synagogat!

        Uskonharha on pahuudella aateloitua sivistymättömyyttä.

        "Raamatussa KÄSKETÄÄN tappamaan noidat ja vääräuskoiset!"

        Noidathan onkin paholaisen apureita ja johdattavat ihmisiä pois Jumalan luota. Vanhan testamentin aikana niin tehtiinkin kun valtaan tuli Jumalaa pelkäävä kuningas Israelissa. Mitä itse tekisit jos olisit Jumala ja joku asettamasi kuningas menisi kysymään noidilta ja tietäjähengiltä, tuleeko hän terveeksi. Mitä varten ei halunnut kysyä sinulta, joka olet kaiken luonut ja hänet kuninkaaksi määrännyt?

        Ensimmäinen Israelin kuningas Saul teki niin ja hänen kuninkuutensa päättyi sen takia. Mitä itse olisit tehnyt kaikkivaltiaana taivaan ja maan luojana?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Raamatussa KÄSKETÄÄN tappamaan noidat ja vääräuskoiset!"

        Noidathan onkin paholaisen apureita ja johdattavat ihmisiä pois Jumalan luota. Vanhan testamentin aikana niin tehtiinkin kun valtaan tuli Jumalaa pelkäävä kuningas Israelissa. Mitä itse tekisit jos olisit Jumala ja joku asettamasi kuningas menisi kysymään noidilta ja tietäjähengiltä, tuleeko hän terveeksi. Mitä varten ei halunnut kysyä sinulta, joka olet kaiken luonut ja hänet kuninkaaksi määrännyt?

        Ensimmäinen Israelin kuningas Saul teki niin ja hänen kuninkuutensa päättyi sen takia. Mitä itse olisit tehnyt kaikkivaltiaana taivaan ja maan luojana?

        Kaikkivaltiaana, armollisena maailmojen luojana olisin tietenkin osoittanut uskonharhaiselle kaikkivaltiuteni korjaamalla hänen tilansa.

        Havainnet helposti, että esittämäsi ongelma asettaa epäjumalasi ja noidat samaan kyvyttömien mielikuvitusolentojen luokkaan, jota taikauskoiset palvovat!

        Sori, olen tavallaan pahoillani häpeästäsi, mutta onneksesi osoitit typeryytesi anonyymina uskosi ja epäjumalasi edustajana. Näinollen jålkeläisesi eivät ehken joudu häpeämään sinua kolmeen polveen asti.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Kaikkivaltiaana, armollisena maailmojen luojana olisin tietenkin osoittanut uskonharhaiselle kaikkivaltiuteni korjaamalla hänen tilansa.

        Havainnet helposti, että esittämäsi ongelma asettaa epäjumalasi ja noidat samaan kyvyttömien mielikuvitusolentojen luokkaan, jota taikauskoiset palvovat!

        Sori, olen tavallaan pahoillani häpeästäsi, mutta onneksesi osoitit typeryytesi anonyymina uskosi ja epäjumalasi edustajana. Näinollen jålkeläisesi eivät ehken joudu häpeämään sinua kolmeen polveen asti.

        "Kaikkivaltiaana, armollisena maailmojen luojana olisin tietenkin osoittanut uskonharhaiselle kaikkivaltiuteni korjaamalla hänen tilansa."

        Eihän siinä olisi mitään järkeä jos 1500 vuotta rakennetaan meidän pelastusta ja mennäänkin Jumalana tekemään kaikki itse ja kaikki pelastuisivat. En ehdota sinua seuraavaksi jumalaksi, kun et ymmärrä Raamatusta tuon enempää.

        Voit pitää sitä satukirjana ja paimentolaisten juttuina, mutta se paljastaa vain tietämättömyytesi ja lukemattomuutesi pitämällä maailman historian ainutlaattuisinta kirjaa pellenä, vaikka se opettaa syvintä moraalia maan päällä.

        En häpeä evankeliumia.


    • Anonyymi

      ääriuskovat harrastavat terrorismia kristityt mm..räjäytteli jenkeissä aborttiklinikoita ja tappo lääkäreitä attentaateissaan ja nämä muunuskoiset ihan samalla lailla siis isisit sun muut

    • Anonyymi

      Kristuksen toisen tulemuksen merkit vahvistuvat Suomessakin päivä päivältä. Kohti tuhoaan kulkevat ihmiset koittavat kaikin voimin irtautua Luojastaan ja tulevat aina vain röyhkeämmiksi näissä toimissaan. Vaikka hyvin tietävät, että siunaus joka Suomen kansalla on ollut vuosisatoja, on seurausta kristinuskosta, sen sanomasta ja toteuttamisesta mm. lainsäädännössä.

      Siinähän menette kohti tuhoanne syyttätä sormi ojossa kohti toisia.

      Voisin kopioida 1000 linkkiä siitä, mitä kristinuskoon sitoutumattomille perheille ja heidän pasilleen on tapahtunut ja tapahtuu edelleen. En todellakaan vaihtaisi osaani, joka oli syntyminen ja kasvaminen uskossa Kristukseen.

      Sääli vaan, että peittääkseen syyllisyyttään maailman lapset eivät halua kulla totuutta itsestään ja omista tekemisistään.

      Kirjoittelevatko muslimit uskostaan tällaista propagandaa, kuinka uskonto tuhosi heidät? Entä muut uskonnot?

      • Anonyymi

        Taitaa olla vähän paha olla ,olet syntinen uskot helvettiin ja olet uhrannut elämäsi muiden hölmönä olemiseen

        olosi on varmaan samanlainen kuin vanhalla kommunistilla joka katsoi neuvostoliiton kaatumista kyynel silmäkulmassa

        Sellaista elämä on et voi syyttää kuin itseäsi mutta elämä jatkuu (sinullakin)ja kuolet joskus niin kuin esi-isäsikin sinua ennen ja maailama jatkaa kulkuaan niin kuin tähänkin asti


      • Anonyymi

        "Kohti tuhoaan kulkevat ihmiset koittavat kaikin voimin irtautua Luojastaan ja tulevat aina vain röyhkeämmiksi näissä toimissaan."
        "Siinähän menette kohti tuhoanne syyttätä sormi ojossa kohti toisia. "
        "Voisin kopioida 1000 linkkiä siitä, mitä kristinuskoon sitoutumattomille perheille ja heidän pasilleen on tapahtunut ja tapahtuu edelleen."
        "Sääli vaan, että peittääkseen syyllisyyttään maailman lapset eivät halua kulla totuutta itsestään ja omista tekemisistään. "


        Sinä se olet saanut lähes kaikki esimerkit, miten ei pidä koskaan asiaa lähestyä. Syyttämällä, soimaamalla ja itsensä paremmaksi nostamalla sinä vaitolainen nostat varmasti "evankelioitavan" karvat pystyyn ja et saa aikaiseksi muuta kuin vihaa.
        Kuten artikkelissakin uskonto ja usko sekoitetaan keskenään. Ovat vieraan silmissä, niin samanlaiset, vaikka ovat vastakohdat toisilleen. Rakkaus (Jeesus) ei syytä, vaan armahtaa.
        Anna sinäkin Jeesuksen koskettaa, siinä uskonto muuttuu uskoksi ja omat tekemiset Jeesuksen töiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kohti tuhoaan kulkevat ihmiset koittavat kaikin voimin irtautua Luojastaan ja tulevat aina vain röyhkeämmiksi näissä toimissaan."
        "Siinähän menette kohti tuhoanne syyttätä sormi ojossa kohti toisia. "
        "Voisin kopioida 1000 linkkiä siitä, mitä kristinuskoon sitoutumattomille perheille ja heidän pasilleen on tapahtunut ja tapahtuu edelleen."
        "Sääli vaan, että peittääkseen syyllisyyttään maailman lapset eivät halua kulla totuutta itsestään ja omista tekemisistään. "


        Sinä se olet saanut lähes kaikki esimerkit, miten ei pidä koskaan asiaa lähestyä. Syyttämällä, soimaamalla ja itsensä paremmaksi nostamalla sinä vaitolainen nostat varmasti "evankelioitavan" karvat pystyyn ja et saa aikaiseksi muuta kuin vihaa.
        Kuten artikkelissakin uskonto ja usko sekoitetaan keskenään. Ovat vieraan silmissä, niin samanlaiset, vaikka ovat vastakohdat toisilleen. Rakkaus (Jeesus) ei syytä, vaan armahtaa.
        Anna sinäkin Jeesuksen koskettaa, siinä uskonto muuttuu uskoksi ja omat tekemiset Jeesuksen töiksi.

        Kerran kaikki kumartaa ja se on varma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran kaikki kumartaa ja se on varma.

        Mitähän nyt tarkoitit tai ajattelit siis? Ettäkö sinä olet nyt oikeassa uskossa ja nautit sitten kun kaikki vääräuskoiset joutuvat kumartamaan? Sinä vaan silloin tyytyväisenä hykertelet kun olit niin viisas, että ymmärsit uskoa oikein kun muut uskoivat kummalakin puolellasi väärin?

        Vai mitä tarkoitit tuolla "kerran kaikki kumartaa ja se on varma"?


    • Anonyymi

      se on perkele..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      94
      1145
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe