Huomenta rakas,
Jos nää aijot vielä jottain laittaa lissää, niin voisikko nää tehä sen saman tien.?
En oo yhtää varma kestääkö mun luuri, mutta eihän sitä tiiä ennenku kokkeilee.
Kyllä mää sen tiiän, että vähä ihimeissään olikki, että miks mää meni tollatavalla sulle panemaan. Mutta ymmärräthän nää, että mää ohitinki sut nätisti oikialta ja oon vastuussa siittä,.joten paappa nyt sitä lissäystä ja jos ehit vielä ajatellakki mua, niin pääsis vähä niiku tuulettammaan. Tämmöne tuulettammaa vai ei-homma ei oo mistää kotosi.
Teeppä sitte kuitenki nii, miten sun sydän oikiasti sannoo,
joohan : )
Mitä sun sydän ihan oikiasti sannoo?
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Se sanoho, ristuhusnotta pottaha täsä tarvitaha syrän kakalle.
- Anonyymi
Mun sydän sanoo että menee näin niin menee näin, kai sen täytyy mennä näin..
- Anonyymi
Sydän sanoo erittäin selvästi kyllä. Mutta samalla järki on erittäin vahvasti sillä kannalla, että en voisi koskaan täysin sinuun enää luottaa. Ja mielestäni on täysin perustellusti sinun vuoro ottaa nyt yhteyttä, ei minun. Näin se menee ja piste.
- Anonyymi
Exille ei kiitos.
- Anonyymi
...Ja sen verran vielä jatkan tätä epämukavaa vääntöö, että sulle mennee perille seki, että.. emmää loukkaannut siittä, jos se viesti sitte alakaaki näin:
Hei,
Valitettavasti...ja sitä rattaa ja lopussa seisoo Yt ja Sinä, niinku oot pannu. Mutta tiiatpähä ainaki mitä nää merkittet ainaki mulle! - Anonyymi
Trolli uudistaa repertuaariaan murteen kehittämällä, kuule poro keskellä tietä älijöttämässä on järkevämpi näky kuin aikuinen mies länkyttämässä kakkaa ja eipä se kato mittään kun yksi ketju ammuttu alas niin uutta putkeen ja pastilli suuhun niin on taas raikas olo
- Anonyymi
Paneppa vaa itte se viesti. Ootko hitaasti syttyvä?
- Anonyymi
Sydän sanoo jotain ihan muuta, kuin järki.
Pitää tod.näk. sanoa sinulle, että se oli sitten tässä.
Et vastaa, kun soitan.
Sorry, mut kellot soi liikaa. - Anonyymi
Tehkää yöitä älkääkä ajatelko stanan tunarit
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724384Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003830Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363509- 513110
- 402598
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182519Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222312- 231966
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151732Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?341691