oli sitten tässä.
Olen kyllästynyt olemaan se aktiivisempi osapuoli.
Sorry, mutta se
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No voi hitto, kato ku mä en just nyt jaksa tehdä mitään. Sit heittäydyt marttyyriksi, ja ollaan vaan et "kun mää ja mää"!
- Anonyymi
Nettiin kirjoittaminen kenestäkään aktiivista tee.Ja kenelle edes keuhkoot. Pistäpä nimiä peliin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nettiin kirjoittaminen kenestäkään aktiivista tee.Ja kenelle edes keuhkoot. Pistäpä nimiä peliin?
Tulee mielen Neon2 laulu: ei polku tää vie mihinkään, nyt sen nään, kun vihdoin silmät aukaisen...
Sopii yllättävän hyvin, eikö?
Mitä muuten hait tällä aloituksella takaa?
En kyllä huomaa aktivisuuttasi muualla kuin tällä palstalla, olisko livenä asiaa, mitäh?
- Anonyymi
Kulutat voimia tähän nähdäkseni liikaa. Muista levätä välillä, juoda paljon vettä. Laita kylmä kääre otsalle aina silloin, kun heikottaa. Toipumisaika on valitettavan pitkä. Doc Martin
- Anonyymi
Jos tämä toinen osapuoli ei halua olla elämässäsi. Jos hänellä on jo se mitä hän tarvitsee. Silloin voi antaa olla.
Ja jatkaa eteenpäin. Turha itseään on kiusata asialla.
Tien haarassa minä odotan
jotain uutta ja kaunista,
jotain puhtoisen kiiltävää.
Odotan jotain mitä ei koskaan ole tulossa,
jotain jolle ei ole osoitetta, ei päämäärää.
Riisun takkini, alan hermostua,
tunnen, että minut on petetty,
jätetty ja määrätty tänne odottajaksi.
Tien varressa on liikennemerkki,
olen kai jonkinlaisella pysäkillä
tai sitten tuo on minun stop-merkkini.
Sitten se iskee minun tajuntaani
STOP! - Anonyymi
Kun mun elämä on vaan tätä et teen mitä minäkin päivänä jaksan.
Käsioperaatio tulossa,toimii vaan oikea käsi. On vähän invalidiolo. - Anonyymi
Tekee vain mieli sanoa . Olisit nyt tyytyväinen kun eroon pääsit. Nauti elämästäsi se on paljon helpompaa ilman minua. Miksi et tajua sitä. Sulle on tarjoilla paljon Parempaa. Ymmärrä se.
- Anonyymi
Ja tää oli muka sulle vai?! 1000 muutakin joille saattaa sopia!
- Anonyymi
Ei ole parempaa miestä kuin hän. Sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tää oli muka sulle vai?! 1000 muutakin joille saattaa sopia!
Oli tai ei totta se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli tai ei totta se on.
Ja eihän täällä mikään kellekään ole. Nimettömänä kaikki huutelee minne sattuu.
- Anonyymi
Tee parannus ja rupeee pitään yhteyttä. Naiset tykkää , kun mies on aktiivinen eli soittelee ja lähettelee syrämmen kuvii....
- Anonyymi
Saat anteeksi. Mene rauhaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h654242- 674241
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1092905Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv582796Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212029Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151679- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1091353- 1801281