Tässä omani:
Viime vuonna töissä jouduin työpaikkakiusaaminen kohteeksi ja olin aivan romuna. Siinä tilanteessa ei olis terveys voinut vähempää kiinnostaa. Lihosin pahemmin kuin koskaan. Varsinkin limua ja kaljaa meni reilusti.
Vaihdoin työpaikkaa ja aloin toipua henkisesti. Sitten oli aika vetää kroppa ylös ojan pohjalta. Ensin pudotin nopeassa tahdissa ne viime vuonna kertyneet 7 kiloa nesteturvotusta. Sen jälkeen paino ei ole laskenut eikä tarvikkaan. Kuntoni kohoaa ja lihakset vahvistuvat. En tarvitse enää hissiä vaan kirmaan 5 kerrosta portaita kuin nuori varsa.
Päivärutiini oli ennen se että töiden jälkeen koiran kusetus ja sitten epäterveellistä välipalaa. Myöhemmin tunti tai pari ulkona koiran ulkona niin että koira nuuskii pusikoita ja minä löntystelen vieressä. Illalla lisää ruokaa ja makeaa totta kai.
Nykyään en ensimmäiseksi töiden jälkeen syö vaan ensimmäiseksi liikun! Koira on saanut tottua siihen että kävellessä mennään eikä meinata. Hyvää se sillekin tekee. Sekin sietää vähän laihtua. Kävelen niin nopeasti kuin jalat liikkuvat ja lihaksissa ja keuhkoissa tuntuu kunnolla. Sen jälkeen syön vihanneksia ja vähärasvaista proteiinia. Ennen olin kaupassa eineshyllyn edessä. Nykyään kerään ostoskorini vihannesosastolla. Vihannesten lisäksi menee maitotuotteita ja munia. Vihannesdippi on suosikkini. Treenaan lihaksia monta kertaa viikossa.
Ulkonäkö on muuttunut. Se huomaavat tuttavat sen kiinteytymisen. Suurin muutos on sisällä. Enää en kärsi selkävaivoista. Treenatut selkälihakset ikään kuin vetivät rangan suoraksi. Enää niska joskus vaivaa mutta siihen auttaa kuminauhatreeni niskalle. Kipulääkkeitä ja lihasrelaksantteja en enää tarvitse. Energiaa minulla on enemmän kuin vuosiin. Ei tunnu kaamosmasennus kun vetää räntäsateessa posket hehkuen. Olen tämän syksyn elänyt elämäni kevättä.
Onnistumistarinoita
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kiinnitä huomiota uskottaviin yksityiskohtiin, kun sepustelet näitä tarinoitasi. Teet tätä varmaan muuallakin ja kaikkialla ei olla näin ymmärtäväisiä kuin täällä. Tässä muodossaan ne herättävät vain myötähäpeää ja sääliä sinua kohtaan.
- Anonyymi
Nyt en kyllä ymmärtänyt yhtään. Että mikä tuossa oli epäuskottavaa ja että mikä ihme tuossa voi ketään ärsyttää? Olen kyllä huomannut että tämä palsta on täynnä katkeria ihmisiä haukkumassa toisiaan ilman syytä. Ja yritäpä olla positiivinen niin itseään vihaavat valittajat tulevat heti sössöttämään.
No minäpä olen nyt terve ja onnellinen että en osaa surkimusten ininästä edes ärsyyntyä. Pyysin onnistumistarinoita ja heti ensimmäisessä kommentissa joku elämässään ja painon hallinnassaan epäonnistunut tulee oksentamaan pahaa oloaan. No toivottavasti helpotti. - Anonyymi
onpas sulla paha olla elämäsi kanssa, mistäs tuo johtuu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862