Vähän alkaa siltä vaikuttaa, kun myyntimallisto supistetaan, käytännössä vain Clio, Megane, Captur ja Kadjar jäävät myyntiin. Ja näistä Meganen kauppa on aivan olematonta.
Mikä siinä on, ettei kauppa käy?
Hinnoittelu on aika kohdillaan, moderneja malleja, tilavia ja laatu on hyvä (Esson baarin tietäjiä ei kukaan täyspäinen enää usko).
Hybridi puuttuu, mutta onko se nyt se juttu, jota kansa halajaa?
Renaultin maantuoja heittää pyyhkeen kehään?
64
123
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kai kukaan järkevä halua olla Suomessa renun kanssa tekemisissä, mutta niin kauan kun jokin takapiru maksaa moskan tuonnista, myymisestä, pölötyksestä, niin kyllähän raha myyjille kelpaa ja muille välikäsille. Kansa päättää jatketaanko tätä leikkimistä, toistaiseksi on löytynyt riittävästi hölmöläisiä, jotta maahantuonti on jatkunut.
- Anonyymi
Nissan Qashqai on Rellu Kadjarin halpismalli. Sitä kuitenkin myydään hölmöläisten Suomessa jonkun verran.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nissan Qashqai on Rellu Kadjarin halpismalli. Sitä kuitenkin myydään hölmöläisten Suomessa jonkun verran.
Nissan oli ennen hyvä merkki ja auto, ei ole enää, mistä mahtanee johtua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nissan oli ennen hyvä merkki ja auto, ei ole enää, mistä mahtanee johtua?
Nissan oli yksi nopeimmin ruostuva auto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nissan oli ennen hyvä merkki ja auto, ei ole enää, mistä mahtanee johtua?
Niin oli, vasta Renu sai Nissanit ruostumaan 2000-luvun alussa. 80- ja 90- lukujen Nissanit olivat peltien puolesta lähes ikuisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin oli, vasta Renu sai Nissanit ruostumaan 2000-luvun alussa. 80- ja 90- lukujen Nissanit olivat peltien puolesta lähes ikuisia.
et näköjään paljon tiedä sen ajan nissaneista datsuneista .tekniikka toimi ja kaikki toimi mutta kori ruostu alta pois !! ja ei voinu kun ihmetellä?!moni muukin auto alko ruostumaan 2000 luvun alussa kun tuli vesiohenteiset maalit ,ruostesuojausta ei tehty enään. niinku ennen. tai ei tehty ollenkaan?!! vois tutkia ja gooooklettaa asioita ja ottaa selvää jos ei ole omaa tietämystä!välillä tuntuu ettei nykyautoilia tiedä mitään autolla ajamisesta .vaikka on kaikki turvavermeet autossa.mutta tiedän että vauhti on se joka tappaa fysiikan lakeja ei voi muuttaa ufot! vaikka olis mitä avustimia.en tiedä olenko väärässä olen ajanut noin 4 milj.kilometriä eläissäni.kaikennäköisillä värkeillä .ja ihmettelen nyt hulluutani mitä tein .nuorenpana.onneks ei tapahtunt mitään pahempaa. on se vaan niin että siperia opettaa!!
- Anonyymi
Mehän sovittiin, että kirjoitat vain negatiivisia aloituksia. Et saa palkkiota näistä kommenteista.
- Anonyymi
Kun maine on huono, ei kukaan osta uutena, vaikka auto olisi mainettaan parempi.
Tuosta huonosta maineesta kun seuraa se, että jälleenmyyntiarvo on alhainen, ellei olematon, kun kukaan ei halua ostaa sitä.- Anonyymi
Onhan se jännää, että Volkkarin maine on teräksisen kova. Miksi tsi- murheet, dsg-murheet tai dieselhuijaus plus kummalliset sähköviat eivät vaikuta mihinkään???
Renussa ei ole miesmuistiin ollut kone- tai laatikko-ongelmia. Sähköviat myös samaa tasoa kuin muissakin viimeiset 10 vuotta.
Volkkarin ja konsernin ongelmat ovat katastrofitasoa, mutta kansa luottaa. Miksi?
Jos Renun raidetangopäästä tulee hylky katsurilta, niin auto on paska, vaikka matka jatkuu ja korjaus halpa.
Jos Golfin jakopää hajoaa, kuten takavuosina, auto on edelleen hyvä ja laadukas, jos dsg: n korjaus maksaa 2500 euroa, ei se haittaa, hyvä auto.
Selittäkää tämä, kiitos! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se jännää, että Volkkarin maine on teräksisen kova. Miksi tsi- murheet, dsg-murheet tai dieselhuijaus plus kummalliset sähköviat eivät vaikuta mihinkään???
Renussa ei ole miesmuistiin ollut kone- tai laatikko-ongelmia. Sähköviat myös samaa tasoa kuin muissakin viimeiset 10 vuotta.
Volkkarin ja konsernin ongelmat ovat katastrofitasoa, mutta kansa luottaa. Miksi?
Jos Renun raidetangopäästä tulee hylky katsurilta, niin auto on paska, vaikka matka jatkuu ja korjaus halpa.
Jos Golfin jakopää hajoaa, kuten takavuosina, auto on edelleen hyvä ja laadukas, jos dsg: n korjaus maksaa 2500 euroa, ei se haittaa, hyvä auto.
Selittäkää tämä, kiitos!En keksi muuta kuin että brändin vaikutus ihmiseen on käsittämättömän vahva ja pitkäaikainen.
Taisi olla 80-luvulla kun volkkarin tuotteet oli viimeksi ihan hyvällä tasolla, vai oliko 90-luvulla vielä valon pilkahduksia? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En keksi muuta kuin että brändin vaikutus ihmiseen on käsittämättömän vahva ja pitkäaikainen.
Taisi olla 80-luvulla kun volkkarin tuotteet oli viimeksi ihan hyvällä tasolla, vai oliko 90-luvulla vielä valon pilkahduksia?Skoda on nykyään huipputuote. Paljon parempi kuin viime vuosisadalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En keksi muuta kuin että brändin vaikutus ihmiseen on käsittämättömän vahva ja pitkäaikainen.
Taisi olla 80-luvulla kun volkkarin tuotteet oli viimeksi ihan hyvällä tasolla, vai oliko 90-luvulla vielä valon pilkahduksia?Kyllähän nuo 80-luvun Volkkaritkin olivat aivan hirveitä Ladoja verrattuna esim. sen ajan japanilaisiin autoihin. Köyhästi varusteltuja ja karuja kuin itäautot.
Volkkaristit muistavat varmasti kateissa olevat tyhjäkäynnit ja kaasariongelmat, oikuttelevat starttimoottorit, hajoavat virtalukonpohjat, oikuttelevat lämppärin moottorit, temppuilevat ovenkahvat ja viheltävät vaihdelaatikot.
En kyllä ymmärrä milloin Volkkari olisi ollut laadukas??
No ehkä 90-luvulla alitehoiset perus-Ventot ja kolmos-Golffit olivat vielä suht kestäviä käyttöautoja. Tosin nekin olivat lopulta aika kovia ruostumaan
Ja 1,9 litrainen jakajapumpullinen dieselhän oli ikiliikkuja, sitä ei voi kieltää.
Sen jälkeen mentiin taas laadussa metsään että rytinä kävi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se jännää, että Volkkarin maine on teräksisen kova. Miksi tsi- murheet, dsg-murheet tai dieselhuijaus plus kummalliset sähköviat eivät vaikuta mihinkään???
Renussa ei ole miesmuistiin ollut kone- tai laatikko-ongelmia. Sähköviat myös samaa tasoa kuin muissakin viimeiset 10 vuotta.
Volkkarin ja konsernin ongelmat ovat katastrofitasoa, mutta kansa luottaa. Miksi?
Jos Renun raidetangopäästä tulee hylky katsurilta, niin auto on paska, vaikka matka jatkuu ja korjaus halpa.
Jos Golfin jakopää hajoaa, kuten takavuosina, auto on edelleen hyvä ja laadukas, jos dsg: n korjaus maksaa 2500 euroa, ei se haittaa, hyvä auto.
Selittäkää tämä, kiitos!Niin, brändi ei muutu hetkessä. VW:n brändi varmasti kärsi noista kymmenen vuoden takaisista, muttei silti pudonnut pohjalle. Saksalaisuuskin auttaa, ihmiset uskoo saksalaiseen yleisesti.
Mutta niin vain korealaiset ja Skoda on onnistuneet nousemaan arvostetuiksi ja niitä ennen japsit, että kyllä se vaan mahdollista on nostaa brändiarvoa. Ranuilta ei onnistu, kun eivät koskaan kyenneet pidempiaikaisesti ja säännöllisesti tekemään laatua. Jos siellä seassa aina joskus joku hyväkin malli on, niin ei kanna pitkälle, kun kansalla on huonoja kokemuksia 50 vuoden ajalta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän nuo 80-luvun Volkkaritkin olivat aivan hirveitä Ladoja verrattuna esim. sen ajan japanilaisiin autoihin. Köyhästi varusteltuja ja karuja kuin itäautot.
Volkkaristit muistavat varmasti kateissa olevat tyhjäkäynnit ja kaasariongelmat, oikuttelevat starttimoottorit, hajoavat virtalukonpohjat, oikuttelevat lämppärin moottorit, temppuilevat ovenkahvat ja viheltävät vaihdelaatikot.
En kyllä ymmärrä milloin Volkkari olisi ollut laadukas??
No ehkä 90-luvulla alitehoiset perus-Ventot ja kolmos-Golffit olivat vielä suht kestäviä käyttöautoja. Tosin nekin olivat lopulta aika kovia ruostumaan
Ja 1,9 litrainen jakajapumpullinen dieselhän oli ikiliikkuja, sitä ei voi kieltää.
Sen jälkeen mentiin taas laadussa metsään että rytinä kävi.Läpi 2000-luvun Vagin eri merkit on olleet parhaita kestämään ruostetta sekä teknisesti edistyksellisiä mm. kulutuksen ja tehojen suhteen. Kestävyys ollut hieman ailahtelevaista, mutta keskimäärin silti ranskisten edellä.
- Anonyymi
No tosiasiassa Renault on kasvattanut myyntiä tänä vuonna. Myynti on vähentynyt mm Tojota ja VW. Tuskinpa heittää pyyhettä kehään, ei ole montakaan merkkiä, joiden myynti kasvanut.
- Anonyymi
Renault -Nissan - Mitsubishi on kyllä aika iso autonvalmistaja. Talisman kävis kyllä mulle hyvinkin.
- Anonyymi
raha on tiukilla maahantuojila myydään sitä mitä kansa ostaa !! ei sen kumempaa .
- Anonyymi
Joo, kansa tahtoo hybridejä ja sähköautoja, Renault ei niitä näköjään saa myyntiin toisin kuin Toyota, jonka hybridejä menisi kaupaksi enemmänkin.
Eikä moni takuulla luota noihin pieniin turboihin joita Renault tuntuu jatkuvasti tarjoavan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, kansa tahtoo hybridejä ja sähköautoja, Renault ei niitä näköjään saa myyntiin toisin kuin Toyota, jonka hybridejä menisi kaupaksi enemmänkin.
Eikä moni takuulla luota noihin pieniin turboihin joita Renault tuntuu jatkuvasti tarjoavan.Olis jo aikoihin ollut aihetta maahantuojan heittää pyyhe kehiin ja nakata viellä housutkin perässä. Mutta kun nämä loossi veljet ovat päättäneet jonkin salajuonen vuoksi jatkaa roska renujen ulostamista, niin tulos on nyt tässä, romuttamot, autonetit täynnä ruostumatonta, hyvät ajo-ominaisuudet omaavaa mekanea, muuta renu härveliä. Ei ollut meillä Lada aikana vastaavaa ja Ladan romut kelpasivat takaisin Venäjälle, niitä kannatti viellä vanhanakin hitsata ja korjata, lujaa laatua. Lada oli myös korjattavissa yleisillä työkaluilla toisin kuin renu, joka pikkuvian tai huollon vuoksi jäi korjaamatta, kun ei ollut tarpeeksi sivistyneitä työkaluja, voi piru mitä tekeleitä ne renut, ikuisesti vihassa niitä kohtaan olen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, kansa tahtoo hybridejä ja sähköautoja, Renault ei niitä näköjään saa myyntiin toisin kuin Toyota, jonka hybridejä menisi kaupaksi enemmänkin.
Eikä moni takuulla luota noihin pieniin turboihin joita Renault tuntuu jatkuvasti tarjoavan.Enemmän myydään muut kuin hybridiä ja sähköä, Toyotan myyntiosuus on vain karvaan yli 10%, eli on hieman liioiteltua sanoa "että kaikki halua"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olis jo aikoihin ollut aihetta maahantuojan heittää pyyhe kehiin ja nakata viellä housutkin perässä. Mutta kun nämä loossi veljet ovat päättäneet jonkin salajuonen vuoksi jatkaa roska renujen ulostamista, niin tulos on nyt tässä, romuttamot, autonetit täynnä ruostumatonta, hyvät ajo-ominaisuudet omaavaa mekanea, muuta renu härveliä. Ei ollut meillä Lada aikana vastaavaa ja Ladan romut kelpasivat takaisin Venäjälle, niitä kannatti viellä vanhanakin hitsata ja korjata, lujaa laatua. Lada oli myös korjattavissa yleisillä työkaluilla toisin kuin renu, joka pikkuvian tai huollon vuoksi jäi korjaamatta, kun ei ollut tarpeeksi sivistyneitä työkaluja, voi piru mitä tekeleitä ne renut, ikuisesti vihassa niitä kohtaan olen.
Tyhmäkäyntiä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enemmän myydään muut kuin hybridiä ja sähköä, Toyotan myyntiosuus on vain karvaan yli 10%, eli on hieman liioiteltua sanoa "että kaikki halua"
Ei kai kaikki halua, mutta kun perinteisissä bensaversioissa ei Rellulla ole niissäkään oikein kilpailukykyistä myyntimallia.
Megane kokoluokassaan ahdas auto ja vain pienitehpisena tarjolla. Kadjar samoin. Clio on uusi mutta muistuttaa vanhaa, ei sitä moni oikein pidä vaihtoehtona. Millä sitä kauppaa tehdään kun hybrideistä ei ole edes huhua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai kaikki halua, mutta kun perinteisissä bensaversioissa ei Rellulla ole niissäkään oikein kilpailukykyistä myyntimallia.
Megane kokoluokassaan ahdas auto ja vain pienitehpisena tarjolla. Kadjar samoin. Clio on uusi mutta muistuttaa vanhaa, ei sitä moni oikein pidä vaihtoehtona. Millä sitä kauppaa tehdään kun hybrideistä ei ole edes huhua.Renulla ei ole mitään kiinnostavaa ja kilpailukykyistä mallia. Ja Volkkarilla ja Tojolla taas pilvin pimein.
Renun laatuongelmat on yhä suuret, vaikka renu-uskovaiset toista veisaavat. Sähköt ei toimi kosteilla keleillä, alustan osat vaihtoon vuosittain ja ruostuminen ei taatusti ole loppunut. Ja turbokoneet ja kaksoiskyntä laatikko on riskiratkaisuja. Tuskin millään muulla merkillä on yhtä suuri riski jäädä tien päälle.
Kun merkin ratkaisut ovat kummallisia, ei normihuolto osaa tehdä paljon mitään vaan aina kalliiseen merkihuoltoon jossa on erikoisvehkeet. Miksi näin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Renulla ei ole mitään kiinnostavaa ja kilpailukykyistä mallia. Ja Volkkarilla ja Tojolla taas pilvin pimein.
Renun laatuongelmat on yhä suuret, vaikka renu-uskovaiset toista veisaavat. Sähköt ei toimi kosteilla keleillä, alustan osat vaihtoon vuosittain ja ruostuminen ei taatusti ole loppunut. Ja turbokoneet ja kaksoiskyntä laatikko on riskiratkaisuja. Tuskin millään muulla merkillä on yhtä suuri riski jäädä tien päälle.
Kun merkin ratkaisut ovat kummallisia, ei normihuolto osaa tehdä paljon mitään vaan aina kalliiseen merkihuoltoon jossa on erikoisvehkeet. Miksi näin?Eräänlaista tyhmäkäyntiä tämäkin, vailla todellisuuspohjaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olis jo aikoihin ollut aihetta maahantuojan heittää pyyhe kehiin ja nakata viellä housutkin perässä. Mutta kun nämä loossi veljet ovat päättäneet jonkin salajuonen vuoksi jatkaa roska renujen ulostamista, niin tulos on nyt tässä, romuttamot, autonetit täynnä ruostumatonta, hyvät ajo-ominaisuudet omaavaa mekanea, muuta renu härveliä. Ei ollut meillä Lada aikana vastaavaa ja Ladan romut kelpasivat takaisin Venäjälle, niitä kannatti viellä vanhanakin hitsata ja korjata, lujaa laatua. Lada oli myös korjattavissa yleisillä työkaluilla toisin kuin renu, joka pikkuvian tai huollon vuoksi jäi korjaamatta, kun ei ollut tarpeeksi sivistyneitä työkaluja, voi piru mitä tekeleitä ne renut, ikuisesti vihassa niitä kohtaan olen.
Köyhällä ja tyhmällä on köyhän ja tyhmän murheet. Kun työkalut ovat yhtä kuin vasara ja jakoavain ja korjaustaito sama kuin amiksesta poispotkitulla, ei niillä muuta korjatakaan kuin sitä ainoaa autontapaista, johon oli varaa, eli Ladaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, kansa tahtoo hybridejä ja sähköautoja, Renault ei niitä näköjään saa myyntiin toisin kuin Toyota, jonka hybridejä menisi kaupaksi enemmänkin.
Eikä moni takuulla luota noihin pieniin turboihin joita Renault tuntuu jatkuvasti tarjoavan.Clioon perustuva Renault Zoe on ollut jo monta vuotta peräkkäin Euroopan ostetuin täyssähköauto.
Jokainen nyt tietää miksi Suomessa ei sähköautot myy, kun jo pienenkin luokan sähkikset maksaa enemmän kuin isot katumaasturit.
- Anonyymi
Kun suomalainen saa päähänsä jotain, niin se ei käänny helposti, vaikka asiat muuttuisi kuinka. Paras esimerkki on esim. Toyotan viattomuus, joka on mennyttä aikaa ja ovat nykyään täysiä romuja jotka ruostuvat, ovat epämukavia, meluavia ja takaisinkutsuja riittää ja tietenkin yläpito on luokassaan aina kalleinta.
Renault on nykyautoista vähiten ruostuva, vikoja ei ole ja on hiljainen ja mukava.- Anonyymi
Eipä taida olla sitä todistetta, että vähävikainen ja vähän ruostuva. Pitäisi olla luotettava suomalainen tutkimus, joku muussa maassa tehty ei Suomessa päde ollenkaan.
Itse tunnen useampia autojen kanssa paljon tekemisissä olleita ja olevia, ja kaikki ovat samaa mieltä: Renaultissa on paljon vikoja erityisesti kaikki sähkölaitteet ovat heikkoja ja auto on rakenteeltaan heppoinen ja ruosteherkkä. Kaikki he myös ovat kehottaneet, että älä edes harkitse ranskalaista merkkiä ellet halua ongelmia.
Eipä kumma jos ei mene kaupaksi ja maahantuoja vetäytyy pikkuhiljaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä taida olla sitä todistetta, että vähävikainen ja vähän ruostuva. Pitäisi olla luotettava suomalainen tutkimus, joku muussa maassa tehty ei Suomessa päde ollenkaan.
Itse tunnen useampia autojen kanssa paljon tekemisissä olleita ja olevia, ja kaikki ovat samaa mieltä: Renaultissa on paljon vikoja erityisesti kaikki sähkölaitteet ovat heikkoja ja auto on rakenteeltaan heppoinen ja ruosteherkkä. Kaikki he myös ovat kehottaneet, että älä edes harkitse ranskalaista merkkiä ellet halua ongelmia.
Eipä kumma jos ei mene kaupaksi ja maahantuoja vetäytyy pikkuhiljaa.Lisää tyhmäkäyntiä. Kovin hanakasti se "essom paarin miäs" pitää kiinni perinne-ennakkoluuloistaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisää tyhmäkäyntiä. Kovin hanakasti se "essom paarin miäs" pitää kiinni perinne-ennakkoluuloistaan.
No onko sitte kaikki suomalaiset essonbaarimiehiä kun Rellu ei käy kaupaksi? Kyllä niissä väitteissä on vinha perä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onko sitte kaikki suomalaiset essonbaarimiehiä kun Rellu ei käy kaupaksi? Kyllä niissä väitteissä on vinha perä.
Ja kun esson baareja ei enään ole.
Relluja näkee lähinnä eronneilla naisilla ja nuoremmilla miehillä ekana tai toisena autona.
Kummallakaan ryhmällä ei ole mitään kokemusta ja ymmärrystä autojen laadusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kun esson baareja ei enään ole.
Relluja näkee lähinnä eronneilla naisilla ja nuoremmilla miehillä ekana tai toisena autona.
Kummallakaan ryhmällä ei ole mitään kokemusta ja ymmärrystä autojen laadusta.2000,-luvulla laadussa on yhä kauheammat erot. Japsit on edelleen viattomia autoja, ranskalaiset ja vw-groupin merkit aivan luokattomia. Joku 15-20 tai jopa 30 vuotta sitte ei ollut näin valtavia eroja.
Kukaan vähän edes laadusta tietävä ei vilkaise Renua vaikka halvalla saisi, sama kyllä Volkkarin ja muitten ranskisten kanssa. Ja kun ostaa japsin sillä ajaa sellaiset 200 000km pelkillä öljynvaihdoilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2000,-luvulla laadussa on yhä kauheammat erot. Japsit on edelleen viattomia autoja, ranskalaiset ja vw-groupin merkit aivan luokattomia. Joku 15-20 tai jopa 30 vuotta sitte ei ollut näin valtavia eroja.
Kukaan vähän edes laadusta tietävä ei vilkaise Renua vaikka halvalla saisi, sama kyllä Volkkarin ja muitten ranskisten kanssa. Ja kun ostaa japsin sillä ajaa sellaiset 200 000km pelkillä öljynvaihdoilla.Toyota ei ole ollut enää viatn, mutta ruostuminen ja melu on pahentunut siitä entisestäkin ajasta jolloin se on mätänemisen nopeusennätysmerkki.
Renault on oikeasti laatu auto nykyään, hilainen, mukava eikä ruostu, Viatkin selätetty jo siinä vaiheessa kun Toyotalla ne nyrjähti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota ei ole ollut enää viatn, mutta ruostuminen ja melu on pahentunut siitä entisestäkin ajasta jolloin se on mätänemisen nopeusennätysmerkki.
Renault on oikeasti laatu auto nykyään, hilainen, mukava eikä ruostu, Viatkin selätetty jo siinä vaiheessa kun Toyotalla ne nyrjähti.Ei kukaan ole väittänyt etteikö renu olisi laatuauto, laatu vain on renulaatua eli kuttaperkka de luxe, hienoa ja erittäin sivistynyttä eli kauniisti jälleen ilmaistuna selko Suomella = suoraan PERSEESTÄ, olkaa hyvät. Kiitoksia, kiitoksia ja nyt kadulle huitomaan ja renuamaan, niin laatu vain paranee entisestään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onko sitte kaikki suomalaiset essonbaarimiehiä kun Rellu ei käy kaupaksi? Kyllä niissä väitteissä on vinha perä.
Tyhmäkäyntiä. Ei ole!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan ole väittänyt etteikö renu olisi laatuauto, laatu vain on renulaatua eli kuttaperkka de luxe, hienoa ja erittäin sivistynyttä eli kauniisti jälleen ilmaistuna selko Suomella = suoraan PERSEESTÄ, olkaa hyvät. Kiitoksia, kiitoksia ja nyt kadulle huitomaan ja renuamaan, niin laatu vain paranee entisestään.
Lisää Yrjö -pojan tyhmäkäyntiä, Yrjö-pojan V8 kalkuttaa kolmella pytyllä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota ei ole ollut enää viatn, mutta ruostuminen ja melu on pahentunut siitä entisestäkin ajasta jolloin se on mätänemisen nopeusennätysmerkki.
Renault on oikeasti laatu auto nykyään, hilainen, mukava eikä ruostu, Viatkin selätetty jo siinä vaiheessa kun Toyotalla ne nyrjähti.Paljon autoa kohtuurahalla=käytetty Renault
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2000,-luvulla laadussa on yhä kauheammat erot. Japsit on edelleen viattomia autoja, ranskalaiset ja vw-groupin merkit aivan luokattomia. Joku 15-20 tai jopa 30 vuotta sitte ei ollut näin valtavia eroja.
Kukaan vähän edes laadusta tietävä ei vilkaise Renua vaikka halvalla saisi, sama kyllä Volkkarin ja muitten ranskisten kanssa. Ja kun ostaa japsin sillä ajaa sellaiset 200 000km pelkillä öljynvaihdoilla.Nissan on nykyään ranskis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nissan on nykyään ranskis.
Ja Mitsu kanssa eli hyvästi laatu tässäkin, onneksi on Toyota, Suzuki, Mazda, Honda ja Subaru, ylivertaisia automerkkejä laatua arvostaville.
Nissan on tosiaan ranskalaiskuraa, pieniä ja särkyviä turboja, kaksoiskytkinpommeja ,heikot sähköt, paska eurooppalainen muotoilu ja eurooppalaisia eli ranskalaisia kummallisuuksia koko merkki täynnä. Kyllä on ikävä vanhoja aikoja kun oli Sunnyt, Cherryt ja Bluebirdit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Mitsu kanssa eli hyvästi laatu tässäkin, onneksi on Toyota, Suzuki, Mazda, Honda ja Subaru, ylivertaisia automerkkejä laatua arvostaville.
Nissan on tosiaan ranskalaiskuraa, pieniä ja särkyviä turboja, kaksoiskytkinpommeja ,heikot sähköt, paska eurooppalainen muotoilu ja eurooppalaisia eli ranskalaisia kummallisuuksia koko merkki täynnä. Kyllä on ikävä vanhoja aikoja kun oli Sunnyt, Cherryt ja Bluebirdit.Nyt kun puhut pienistä ja särkyvistä turboista niin tekisi mieleni kysyä, mitä sitten ovat Suzukin 1,0-1,4 litraset boosterjetit?
Entä Hondan 1,0 Vtecit tai Toyotan 1,2 T?? :)
Taitaa Mazda olla ainoa japsi -ja merkki yleensäkkin, joka vielä itsepintaisesti pysyy vaparikoneissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kun puhut pienistä ja särkyvistä turboista niin tekisi mieleni kysyä, mitä sitten ovat Suzukin 1,0-1,4 litraset boosterjetit?
Entä Hondan 1,0 Vtecit tai Toyotan 1,2 T?? :)
Taitaa Mazda olla ainoa japsi -ja merkki yleensäkkin, joka vielä itsepintaisesti pysyy vaparikoneissa.Ne on niitä markkinoiden vaatimuksia, oikeissa autoilumaissa ei noita myydä mopokoneilla. Vähitellen huomataan nuo pikkuturbopommit ihan turhiksi ja palataan vapariin ja hybridin ja sitten sähköön lopulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Mitsu kanssa eli hyvästi laatu tässäkin, onneksi on Toyota, Suzuki, Mazda, Honda ja Subaru, ylivertaisia automerkkejä laatua arvostaville.
Nissan on tosiaan ranskalaiskuraa, pieniä ja särkyviä turboja, kaksoiskytkinpommeja ,heikot sähköt, paska eurooppalainen muotoilu ja eurooppalaisia eli ranskalaisia kummallisuuksia koko merkki täynnä. Kyllä on ikävä vanhoja aikoja kun oli Sunnyt, Cherryt ja Bluebirdit.Tyhmäkäyntiä. Japsit on täynnä kummallisuuksia mutta kun riisikippo on essom paarim miähen normi....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmäkäyntiä. Japsit on täynnä kummallisuuksia mutta kun riisikippo on essom paarim miähen normi....
Toyota on vain kaikessa edellä, ei ihme jos Reilun myynti ei vedä, ajastaan jälkernjäänyttä tekniikkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota on vain kaikessa edellä, ei ihme jos Reilun myynti ei vedä, ajastaan jälkernjäänyttä tekniikkaa.
Tojota on kaikesta jäljessä! FAKTA TIETO!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota on vain kaikessa edellä, ei ihme jos Reilun myynti ei vedä, ajastaan jälkernjäänyttä tekniikkaa.
Toyota on kyllä aika uskomaton, uusinta mutta samalla luotettavinta tekniikkaa. Miten ne japsit pystyykin kaikkeen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nissan on nykyään ranskis.
Eli laatu, muotoilu, tekniikka, luotettavuus, ruostumattomuus, ajo-ominaisuudet, turvallisuus jne. parantuneet?
- Anonyymi
Suomalainen maahantuoja ei tuo kenenkään suuren valmistajan kaikkia malleja maahan.
- Anonyymi
Ilmeisesti ne täyspäiset ei siis osta autoja.
- Anonyymi
Oli hauskaa lukea Mersun myyntijohtajan vastauksia ranskis-yhteistyöhön, esim kehutut Uudenkaupungin "mersut" voisi lausua Megane. Pakupuolella joku ranskis mesehuulilla haisee hätähuudolta ja jumankauta nahkaan puettu Navara oli viimeinen tikki. On varmaan kivaa saada uusia asiakkaita pikkuautoilijoista, mutta Mersun perinteinen tukijalka eli laatuautot horjuu.
- Anonyymi
Joo, Mersu ei enää ole sama kuin ennen, menivät ostamaan Renun tekniikkaa ja senhän tietää mitä seuraa.
Ranskassa ei koskaan ole kyetty tekemään mitään kestävää ja laadukasta ja valtiojohtoinen Renault on ollut oikein malliesimerkki siitä kun poliitikot päättävät kuten Ladan kohdalla Neukkulassa. Eli puolivillaisia ratkaisuja ja pitäytyminen vanhassa tekniikassa ilman uusia innovaatioita. Sitten tyhmempiä kyllä kosiskellaan uusilla muodoilla, mutta tekniikkaa ei kehitetä, mikä vaikuttaa pahalta.
Japsit ja saksalaiset ja jopa korealaiset ovat ottaneet kovan etumatkan ranskalaisiin. Jotenkin säälittävää, ettei Renault kykene saamaan markkinoille tämän hetken kysytyintä autoa eli hybridiä. Sillä sitä onnetonta myyntiä voisi Suomessakin nostaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, Mersu ei enää ole sama kuin ennen, menivät ostamaan Renun tekniikkaa ja senhän tietää mitä seuraa.
Ranskassa ei koskaan ole kyetty tekemään mitään kestävää ja laadukasta ja valtiojohtoinen Renault on ollut oikein malliesimerkki siitä kun poliitikot päättävät kuten Ladan kohdalla Neukkulassa. Eli puolivillaisia ratkaisuja ja pitäytyminen vanhassa tekniikassa ilman uusia innovaatioita. Sitten tyhmempiä kyllä kosiskellaan uusilla muodoilla, mutta tekniikkaa ei kehitetä, mikä vaikuttaa pahalta.
Japsit ja saksalaiset ja jopa korealaiset ovat ottaneet kovan etumatkan ranskalaisiin. Jotenkin säälittävää, ettei Renault kykene saamaan markkinoille tämän hetken kysytyintä autoa eli hybridiä. Sillä sitä onnetonta myyntiä voisi Suomessakin nostaa.Voi sinua höpö poikaa taas kerran, että sä jaksat nolata itseäsi päivästä toiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, Mersu ei enää ole sama kuin ennen, menivät ostamaan Renun tekniikkaa ja senhän tietää mitä seuraa.
Ranskassa ei koskaan ole kyetty tekemään mitään kestävää ja laadukasta ja valtiojohtoinen Renault on ollut oikein malliesimerkki siitä kun poliitikot päättävät kuten Ladan kohdalla Neukkulassa. Eli puolivillaisia ratkaisuja ja pitäytyminen vanhassa tekniikassa ilman uusia innovaatioita. Sitten tyhmempiä kyllä kosiskellaan uusilla muodoilla, mutta tekniikkaa ei kehitetä, mikä vaikuttaa pahalta.
Japsit ja saksalaiset ja jopa korealaiset ovat ottaneet kovan etumatkan ranskalaisiin. Jotenkin säälittävää, ettei Renault kykene saamaan markkinoille tämän hetken kysytyintä autoa eli hybridiä. Sillä sitä onnetonta myyntiä voisi Suomessakin nostaa.Hybridihype loppuu pian, sähköautot jyrää ja siinä Rellu on vahvoilla ja Nissan kanssa. Missä ne Toyotan sähköautot, montako mallia myynnissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hybridihype loppuu pian, sähköautot jyrää ja siinä Rellu on vahvoilla ja Nissan kanssa. Missä ne Toyotan sähköautot, montako mallia myynnissä?
Ole huoleti, kyllä maailman eturivivalmistajalta niitä tulee kasapaäin sitten kun niitä joskus tarvitaan. Ranskalaisten sähköosaaminen ei nyt ole koskaan ollut luotettavimmasta päästä kun historiaa pitkällä matkalla on seurattu. Sutta ja sekundaa on tehty enemmän mitä markkinoille on mahtunut. Eikä se ykkössähkäri Arevakaan oikein luotamusta herätä vaikka ei sitä mistään hosumisesta voi syyttää, ei toki. Renaultin maine autona ei päätä huumaa. Siellä perän pitäjän paikalla on ollut tukevasti jo vuosia, oikeastaan miesmuistin verran. Suunta ei oikeastaan voi olla muuta kuin ylöspäin. Sitä odotellessa mennään Toyotalla ja nautitaan luotettavuudesta, mielenrauhasta ja hyvästä jälleenmyyntiarvosta vaihdon hetkellä. Toki Renault`kin on hyvä pullossa, XO ainakin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole huoleti, kyllä maailman eturivivalmistajalta niitä tulee kasapaäin sitten kun niitä joskus tarvitaan. Ranskalaisten sähköosaaminen ei nyt ole koskaan ollut luotettavimmasta päästä kun historiaa pitkällä matkalla on seurattu. Sutta ja sekundaa on tehty enemmän mitä markkinoille on mahtunut. Eikä se ykkössähkäri Arevakaan oikein luotamusta herätä vaikka ei sitä mistään hosumisesta voi syyttää, ei toki. Renaultin maine autona ei päätä huumaa. Siellä perän pitäjän paikalla on ollut tukevasti jo vuosia, oikeastaan miesmuistin verran. Suunta ei oikeastaan voi olla muuta kuin ylöspäin. Sitä odotellessa mennään Toyotalla ja nautitaan luotettavuudesta, mielenrauhasta ja hyvästä jälleenmyyntiarvosta vaihdon hetkellä. Toki Renault`kin on hyvä pullossa, XO ainakin!
Niin, nyt Toyota tekee hurjan tilin hybrideillä, niitä menee kuin kuumille kiville ja pian ei muita ole tarjolla maailman suurimmalla valmistajalalla. Renaultilla taas menee huonosti, ei ensimmäistäkään hybridiä markkinoilla ja ainoa sähköauto on mopoauton kokoinen Zoe, joka ei Suomessa kiinnosta ketään.
Nissanilla olisi sähköauto-osaamista, mutta vaikka on samaa konsernia, niin jostakin syystä Renault ei saa Nissanin parasta osaamista käyttöönsä. Japsit varmistavat, että pysyvät kehityksessä, Renault on kuitenkin Dacian kanssa se konsernin heikko lenkki ja Nissan ja Mitsubishi kumpikin perinteisiä vahvoja japanilaisia valmistajia, joihin kuluttajajilla on vahva luottamus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, nyt Toyota tekee hurjan tilin hybrideillä, niitä menee kuin kuumille kiville ja pian ei muita ole tarjolla maailman suurimmalla valmistajalalla. Renaultilla taas menee huonosti, ei ensimmäistäkään hybridiä markkinoilla ja ainoa sähköauto on mopoauton kokoinen Zoe, joka ei Suomessa kiinnosta ketään.
Nissanilla olisi sähköauto-osaamista, mutta vaikka on samaa konsernia, niin jostakin syystä Renault ei saa Nissanin parasta osaamista käyttöönsä. Japsit varmistavat, että pysyvät kehityksessä, Renault on kuitenkin Dacian kanssa se konsernin heikko lenkki ja Nissan ja Mitsubishi kumpikin perinteisiä vahvoja japanilaisia valmistajia, joihin kuluttajajilla on vahva luottamus.Niin, mikä olisi Renaultin vahvuus, ei nyt ihan heti tule mieleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, mikä olisi Renaultin vahvuus, ei nyt ihan heti tule mieleen.
Onhan se hieno ja hyvät ajo-ominaisuudet. Se on vähä niiku lähtis uimapatjalla merta ylittämään, kun renulla seilaa. Aluksi hauskaa, kun aurinko paistaa ja laine hiljaa liplattaa, mutta sitten kun hai syö toisen "takajalan" ja patjakin vuotaa, niin kusessahan sitä silloin ollaan selko Suomella ilmaistuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se hieno ja hyvät ajo-ominaisuudet. Se on vähä niiku lähtis uimapatjalla merta ylittämään, kun renulla seilaa. Aluksi hauskaa, kun aurinko paistaa ja laine hiljaa liplattaa, mutta sitten kun hai syö toisen "takajalan" ja patjakin vuotaa, niin kusessahan sitä silloin ollaan selko Suomella ilmaistuna.
En nyt lähtisi ajo-ominaisuuksia paljon kehumaan. Eurooppalaisissa on kuitenkin varsin kehno ajettavuus, ainakin näissä perusautoissa, premiumit on eri juttu. Japsit dominoi ajettavuutta niin kuin vähän kaikkea muutakin.
Renun oikea vahvuus ja ainoa sellainen taitaa olla se, että lopultakin on tuo hirveä ruostuminen poistunut eli nykyään pellit kestää. Tosin ne ruosteviat korjataan pellillä, massalla ja maalilla ja ovat yksinkertaisia hommia, mutta sitten ne alustan, sähköjen ja muun mekaniikan viat ovat paljon hankalampia. Itse voin hyvillä mielin ostaa vaikka ruostuvan japanilaisen tai Skodan, kunhan tiedän, että tekniikka pelittää ja menee katsastukseta läpi vanhanakin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En nyt lähtisi ajo-ominaisuuksia paljon kehumaan. Eurooppalaisissa on kuitenkin varsin kehno ajettavuus, ainakin näissä perusautoissa, premiumit on eri juttu. Japsit dominoi ajettavuutta niin kuin vähän kaikkea muutakin.
Renun oikea vahvuus ja ainoa sellainen taitaa olla se, että lopultakin on tuo hirveä ruostuminen poistunut eli nykyään pellit kestää. Tosin ne ruosteviat korjataan pellillä, massalla ja maalilla ja ovat yksinkertaisia hommia, mutta sitten ne alustan, sähköjen ja muun mekaniikan viat ovat paljon hankalampia. Itse voin hyvillä mielin ostaa vaikka ruostuvan japanilaisen tai Skodan, kunhan tiedän, että tekniikka pelittää ja menee katsastukseta läpi vanhanakin.Nuin se on, kuten edellä 21.53. kertoi. Niitä renun ajo-ominaisuuksia on kuitenkin jotkut R-fanaatikot kautta rantain kehuneet, kun ei muuta ole keksineet. Laulua ei kuitenkaan ole tehty tästä toistaiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole huoleti, kyllä maailman eturivivalmistajalta niitä tulee kasapaäin sitten kun niitä joskus tarvitaan. Ranskalaisten sähköosaaminen ei nyt ole koskaan ollut luotettavimmasta päästä kun historiaa pitkällä matkalla on seurattu. Sutta ja sekundaa on tehty enemmän mitä markkinoille on mahtunut. Eikä se ykkössähkäri Arevakaan oikein luotamusta herätä vaikka ei sitä mistään hosumisesta voi syyttää, ei toki. Renaultin maine autona ei päätä huumaa. Siellä perän pitäjän paikalla on ollut tukevasti jo vuosia, oikeastaan miesmuistin verran. Suunta ei oikeastaan voi olla muuta kuin ylöspäin. Sitä odotellessa mennään Toyotalla ja nautitaan luotettavuudesta, mielenrauhasta ja hyvästä jälleenmyyntiarvosta vaihdon hetkellä. Toki Renault`kin on hyvä pullossa, XO ainakin!
Taitaa olla se pullo Renault ainoa jonka tunnet, Yrjö-poika. Ei ihme että V8-koneesi käy tyhmäkäyntiä kolmella pytyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuin se on, kuten edellä 21.53. kertoi. Niitä renun ajo-ominaisuuksia on kuitenkin jotkut R-fanaatikot kautta rantain kehuneet, kun ei muuta ole keksineet. Laulua ei kuitenkaan ole tehty tästä toistaiseksi.
Miksihän Renu on melkein ainoana valmistajana unohtanut hybridit ihan tyystin? Megane hybridi voisi mennä aika hyvin kaupaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksihän Renu on melkein ainoana valmistajana unohtanut hybridit ihan tyystin? Megane hybridi voisi mennä aika hyvin kaupaksi.
Ja aivan säälistä voisi joku ostaa pienen kliiio hypriiidin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksihän Renu on melkein ainoana valmistajana unohtanut hybridit ihan tyystin? Megane hybridi voisi mennä aika hyvin kaupaksi.
Miksi tehdä autoja jotka yhdistävät sähkö- ja polttomoottoriautojen huonot puolet samaan pakettiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja aivan säälistä voisi joku ostaa pienen kliiio hypriiidin.
Renault will launch hybrid and plug-in hybrid versions of the Clio, Captur and Megane starting from 2020, enabling customers to “go electric without changing their habits,” according to group chairman and CEO Carlos Ghosn.
Lukekaa autouutisia ulkomailta, niin saatte reaaliaikaista tietoa automaailman menosta.
Renaultille kuten muillekin autovalmistajille Suomen markkinat ovat kuin kärpäsen paska...
- Anonyymi
Mahtaako ketjun aloittajan pyyhkeen kehään heitto tarkoittaa sitä, että maahantuoja lopettaa Rellujen maahantuonnin juuri kun on saanut Clion Suomen myydyimmäksi automalliksi. Huipulla lopettamisesta usein puhutaan, mutta ilmeisesti sisäpiirin tietoa on aloittajalla, että joku päättää niin myös tehdä? Meganellekin tehty hintojen pudotus lienee vain varaston loppuunmyyntitoimi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1424595- 932179
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap152081Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi801968Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1431566Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541542VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu1071410- 751336
- 1011327
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1201119