Hetkinen onnea

Anonyymi

Mitä jos saisit hänen kanssaan 12 tuntia.? Se ei saa sisältää seksiä. Vain te kaksi ja pullo roseviiniä. Olisitko valmis keskustelemaan ja nauttimaan hänen seurasta.

67

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei riitä yksi pullo.

• Anonyymi

Eihän yks pullo riitä mihinkään <3

• Anonyymi

Mitä ihmeen juoppoja olette.

• Anonyymi

Huomenna lähetän naiselle viestin jonka näin klo 14:30 , vaikutan ihan tyhmältä jos en kerro miksi katson häntä kuin tyhmää 😄

• Anonyymi

Olisin mutta viinille ei ole mitään tarvetta. 12 tunnissa ehtii tekemään vaikka 40km:n lenkin ja pitämään 4 tunnin tauon 20km:n jälkeen, jos haluaa. Kansallispuisto tai metsä voisi olla paras paikka.

• Anonyymi

ootko varma, että hänkin jaksaa 40km ihan tuosta vaan?

• Anonyymi

Äänestän tätä vaihtoehtoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ootko varma, että hänkin jaksaa 40km ihan tuosta vaan?

Voidaan pitää tauko joka 5km:n jälkeen tarvittaessa. Hyvin menee päivä. Laavulla tai tunturimökissä voi yöpyä. Jos on niin rapakuntoinen, voi jakaa matkan kahdelle päivälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voidaan pitää tauko joka 5km:n jälkeen tarvittaessa. Hyvin menee päivä. Laavulla tai tunturimökissä voi yöpyä. Jos on niin rapakuntoinen, voi jakaa matkan kahdelle päivälle.

haloo, luitko uuno 12 h. miten siihen mahtuu 2 päivää?????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

haloo, luitko uuno 12 h. miten siihen mahtuu 2 päivää?????

Vastasin lähinnä tuohon edelliseen kysymykseen. Tuon ajan voi jakaa kahdelle päivälle, jos haluaa. Se ei tarkoita sitä, että viettäisi toisen kanssa 48 tuntia. Ihan hyvin pystyy tekemään 2x6h lenkin taukoineen. Suomalaiset, etenkin miehet, taitaa olla vaan niin rapakunnossa, että hädintuskin jaksavat ja viitsivät 5-6km kävellä. Aikuisen liikuntasuositus tietääkseni on 10 000 askelta päivässä, joka on 6,5-7km hyötyliikuntoineen.

• Anonyymi

En huolisi roseviiniä🙂 seksi kielletty, mutta käsitteenä ei määritelty, joten olisin kiinni hänessä ja koskettaisin häntä. 😁 varmasti meillä riittäisi juteltavaa ja nauttisin❤

• Anonyymi

Kyllä mitään en haluaisi niin paljon tehdä kuin jutella hänen kanssaan. :)

• Anonyymi

Missä jutellaan? Olen siihen valmis koska tahansa.

• Anonyymi

Tietysti haluan. Voisiko roseviinin silti vaihtaa ihan tavalliseen punaviiniin?

• Anonyymi

Tai olueen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai olueen.

Ei!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei!

Juo ite viinis hyi helvata.

• Anonyymi

Haluaisin puhua hänen kanssaan asiat halki. Ja halailla ja pussailla. ❤️

• Anonyymi

Saako kysyä mitään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saako kysyä mitään?

Mitä saa kysyä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saako kysyä mitään?

Saa tietysti. (16.25)

• Anonyymi

Ei oikein maistu tuo rosee viini..
      12 tuntia hänen kanssa aivan mahtavaa , kaikki käy.

• Anonyymi

Iltakahdeksasta aamukahdeksaan lauttasaunalla saunoen jutellen lepäillen viinillä tai ilman. No ehkä pari Marsalkka-olutta jos mahdollista.

• Anonyymi

Ihanko ilkosillaan vai uimapuku päällä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanko ilkosillaan vai uimapuku päällä?

Ei koko kahtatoista tuntia alastomana, vain saunomisen ja uinnin aikana. Terassilla olemme kevyesti pukeutuneina.
        Kuten huomaat, tämä toiveajattelu on suunnattu noin puolen vuoden päähän :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei koko kahtatoista tuntia alastomana, vain saunomisen ja uinnin aikana. Terassilla olemme kevyesti pukeutuneina.
        Kuten huomaat, tämä toiveajattelu on suunnattu noin puolen vuoden päähän :)

No siis tarkoitin että saunassako ilkosillaan senkin vekkuli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No siis tarkoitin että saunassako ilkosillaan senkin vekkuli.

🛀🧖‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🛀🧖‍♀️

Niin ymmärsin kyllä en luullutkaan että muuten vaan ilkosillaan 12 tuntia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ymmärsin kyllä en luullutkaan että muuten vaan ilkosillaan 12 tuntia.

Lisään vielä että minä mieluummin uimapuvussa.

• Anonyymi

Olis kyllä tosi tukalaa olla saunassa hänen kanssaan alasti ilman, että saa harrastaa seksiä. (Sivusta)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olis kyllä tosi tukalaa olla saunassa hänen kanssaan alasti ilman, että saa harrastaa seksiä. (Sivusta)

Niin parempi varmaan silloin ettei menisi saunaan ollenkaan niin ei tule liiallisia haluja. 😉 Että pitäisikö se saunominen jättää välistä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin parempi varmaan silloin ettei menisi saunaan ollenkaan niin ei tule liiallisia haluja. 😉 Että pitäisikö se saunominen jättää välistä?

Tai sitten vaan harrastaa seksiä aloittajan kielloista huolimatta. 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai sitten vaan harrastaa seksiä aloittajan kielloista huolimatta. 😉

Ei ei ja ei.
        En ole ap.
        T:nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ei ja ei.
        En ole ap.
        T:nainen

Miestä ajatellen kirjoitin tuon kommentin.

• Anonyymi

Jätetyn ihmisen turhaa haihattelua ja ikävää, mutta sellaista elämä on

• Anonyymi

En usko, en tykkää roseeviinistä.

• Anonyymi

Ai 12 tuntia. No ensin suunniteltais mitä hommia voitaisiin tehdä ja töitä ja tartuttaisiin niihin. Jossain välissä syötäis. Tai hän kertoisi mitä töitä voisin tehdä ja auttaa ja silleesä se menis lupsakasti tuo lyhyt aika....

• Anonyymi

Aika pitkältä 12 tuntia kuulostaa taitaa olla niin ettei haluaisi päästää ollenkaan. 🤭😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika pitkältä 12 tuntia kuulostaa taitaa olla niin ettei haluaisi päästää ollenkaan. 🤭😉

En tietenkää haluaisi päästää. Sitten saunaan ja nukkumaan ja otettaisiin lisäaikaa yuohon 12 tuntiin. Seuraavana päivänä voisi hipsiä omaan kotiin ottamaan omaa tilaa 😂

• Anonyymi

Viinin voi jättää pois. Meistä kumpikaan ei juuri juo. Mitä tehtäisiin, riippuu vähän siitä missä nähtäisiin. Luulen kuitenkin, että jutteleminen ja toistemme ympärillä kiehnääminen olis varmasti tarpeeksi siihen12 tuntiin. Tuskin tarvitsis keksiä mitään sen erikoisempaa tekemistä. Voitais ainakin kävellä, käsi kädessä ja jutella ja mennä kahville ja varmaan johonkin syömään ja halailla. Kai pussailu olis sallittu? Sitä ei ole vielä tehty, kun ei ole nähty, mutta toivoisin sitä kovasti.

• Anonyymi

Syöminen ei käy muu käy. 👄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syöminen ei käy muu käy. 👄

12 tuntiin ... no joo, eihän sitä rakastunut tietenkään ruokaa tarvitse. Toivottavasti jotain muutakin kuitenkin vois juoda, kuin sitä tarjoamaasi viiniä. Itse ainakaan en halua pärjätä 12 tuntia ilman vettä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

12 tuntiin ... no joo, eihän sitä rakastunut tietenkään ruokaa tarvitse. Toivottavasti jotain muutakin kuitenkin vois juoda, kuin sitä tarjoamaasi viiniä. Itse ainakaan en halua pärjätä 12 tuntia ilman vettä.

Syöminen on hankalaa siksi se ei käy. 👄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syöminen on hankalaa siksi se ei käy. 👄

Mikäs syömisessä nyt on niin hankalaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäs syömisessä nyt on niin hankalaa?

Olen kärsinyt syömisen ahdistus tilasta jo vuosia. Syön kyllä mutta se on hankalaa minulla on tukehtumisen pelko. Välillä syöminen on helpompaa ja välillä ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kärsinyt syömisen ahdistus tilasta jo vuosia. Syön kyllä mutta se on hankalaa minulla on tukehtumisen pelko. Välillä syöminen on helpompaa ja välillä ei.

Luulin olevani ainut tälläinen mutta usealla ihmisellä on tämmöinen vaiva.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulin olevani ainut tälläinen mutta usealla ihmisellä on tämmöinen vaiva.

Tuo on ihan yleinen ahdistukseen liittyvä oire, itselläni oli myös mutta olen päässyt siitä eroon, eli jos se yhtään lohduttaa niin varmasti helpottaa jossain vaiheessa :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on ihan yleinen ahdistukseen liittyvä oire, itselläni oli myös mutta olen päässyt siitä eroon, eli jos se yhtään lohduttaa niin varmasti helpottaa jossain vaiheessa :)

Niin toivottavasti.

• Anonyymi

Tuolla joku sanoi että puhuttais asiat halki...12 tuntia tentattavana piinapenkissä ei kiitoos.....

• Anonyymi

En tarkoittanut koko aikaa. Enkä mitään tenttaamista, vaan väärinkäsitysten selvittämistä.

• Anonyymi

Viiniä minä en ainakaan joisi. Tuskinpa siinä mitään tapahtuisi, vaikka seksi olisi sallittuakin. Juteltas vaan ja sit ehkä halattais, jos minä sen teen, kun lähdetään koteihimme.

• Anonyymi

Viinit kaadettaisiin pois. Keskustelisimme avoimesti ja vakavasti naisen kanssa. Ei pelleilyä. Aikuisempaa keskustelua kuin meitä aikuisemmilla koska meidän sydämet on yhtä murheellisia mutta myös yhtä iloitsevaisia toisistaan.
      Voisimme sen jälkeen sopia, että mennään naimisiin.

• Anonyymi

Komppaan tätä :) :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Komppaan tätä :) :)

IHANA KOMMENTTI!

• Anonyymi

En juo alkoholia. Joten viinistä kieltäydyn ja toivon ettei mieskään kännää seurassani. Jonkun piparkakkulaten voisin tehdä meille jos tuli joulun jälkeen käymään luonani

• Anonyymi

Liian pitkä aika. Jos ei sisällä seksiä, niin max. 3 h.

• Anonyymi

Ei kiinnosta. Ei tule parisuhdetta eikä uskontoa. Aika paljon muuten eroaa ihmisiä kirkosta jokapäivä. Pois PAKKOUSKONTO!

Tthhrrrjjj

• Anonyymi

Tusina ihan kiva luku, ei mulla muuta.

• Anonyymi

Miksi ihmeessä ei saisi harrastaa seksiä? Onko siihen joku syy?

• Anonyymi

Jos Hän kysyisi tuota, ei minulla olisi syytä sanoa ei. Tosin se viesti mitä olen häneltä saanut, ei omalta puolelta aiheuta mitään keskustelun tarvetta sinänsä. Asia on niin kuin hän on sanonut, ja sen perusteella elän omaa elämäni. Siis keskustelussa ei olisi mitään järkeä ellei hän kokisi haluavansa keskustella. SeNainen

• Anonyymi

Voitasiin pitää mykkäkoulua.Kyllä se helposti onnistuu.Jos naisella on asiaa,niin puhukoon ja jutelkoon .Keksiköön puheenaiheita,jos kerran jutututtaa.Itse ajattelin järjestellä perhoskokoelmaani.

• Anonyymi

Haluisin halia ja hipeltää ja silitellä häntä, eihän se mitään seksiä ole 🤔😉 kyllä juttuakin varmasti rittäisi, ja hän voisi vaikka laulaa minulle tai jotain. Pääasia olisi hyvä seura ☺

• Anonyymi

12 tuntia menisi niin nopeasti.. yrittäisin saada avoimiin kysymyksiim vastauksia.. viini ja aika tai pelkkä aika riittää näin alkuun.. toki roseviini ei niin juttuni eneemmän kuplivat tms

• Anonyymi

Voitaisiin käydä parissa-kolmessa paikassa katselemassa ja silittelemässä eläimiä. Jossakin välissä lienee pakko syödä jotain, mutta ei raskaasti. Sitten menisimme jomman kumman luokse juttelemaan ja juomaan viinin hyvin hitaasti. Sitten 12 tuntia onkin jo täynnä, ja voi harrastaa seksiä.

• Anonyymi

Kiva olisi jossain Sibelius konsertissa käydä ja sitten vasta viini.

• Anonyymi

Pullo kurkusta alas ja etsimään miehelle panokaveria.

• Anonyymi

Ihan hyvä plääni. Rose vaihtuisi, en pidä siitä. 12 voi aloittaa ja 24 lopettaa. Sitten katoaisin yöhön tuhkimona, mutta molemmat kengät jalassa. Tapaisimme siis aseman baarissa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      110
      7582
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      106
      5286
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3526
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      29
      3517
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2564
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1886
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      356
      1530
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1521
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1366
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      62
      1364
    Aihe