Mitä jos saisit hänen kanssaan 12 tuntia.? Se ei saa sisältää seksiä. Vain te kaksi ja pullo roseviiniä. Olisitko valmis keskustelemaan ja nauttimaan hänen seurasta.
Hetkinen onnea
67
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei riitä yksi pullo.
- Anonyymi
Eihän yks pullo riitä mihinkään <3
- Anonyymi
Mitä ihmeen juoppoja olette.
- Anonyymi
Huomenna lähetän naiselle viestin jonka näin klo 14:30 , vaikutan ihan tyhmältä jos en kerro miksi katson häntä kuin tyhmää 😄
- Anonyymi
Olisin mutta viinille ei ole mitään tarvetta. 12 tunnissa ehtii tekemään vaikka 40km:n lenkin ja pitämään 4 tunnin tauon 20km:n jälkeen, jos haluaa. Kansallispuisto tai metsä voisi olla paras paikka.
- Anonyymi
ootko varma, että hänkin jaksaa 40km ihan tuosta vaan?
- Anonyymi
Äänestän tätä vaihtoehtoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ootko varma, että hänkin jaksaa 40km ihan tuosta vaan?
Voidaan pitää tauko joka 5km:n jälkeen tarvittaessa. Hyvin menee päivä. Laavulla tai tunturimökissä voi yöpyä. Jos on niin rapakuntoinen, voi jakaa matkan kahdelle päivälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voidaan pitää tauko joka 5km:n jälkeen tarvittaessa. Hyvin menee päivä. Laavulla tai tunturimökissä voi yöpyä. Jos on niin rapakuntoinen, voi jakaa matkan kahdelle päivälle.
haloo, luitko uuno 12 h. miten siihen mahtuu 2 päivää?????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
haloo, luitko uuno 12 h. miten siihen mahtuu 2 päivää?????
Vastasin lähinnä tuohon edelliseen kysymykseen. Tuon ajan voi jakaa kahdelle päivälle, jos haluaa. Se ei tarkoita sitä, että viettäisi toisen kanssa 48 tuntia. Ihan hyvin pystyy tekemään 2x6h lenkin taukoineen. Suomalaiset, etenkin miehet, taitaa olla vaan niin rapakunnossa, että hädintuskin jaksavat ja viitsivät 5-6km kävellä. Aikuisen liikuntasuositus tietääkseni on 10 000 askelta päivässä, joka on 6,5-7km hyötyliikuntoineen.
- Anonyymi
En huolisi roseviiniä🙂 seksi kielletty, mutta käsitteenä ei määritelty, joten olisin kiinni hänessä ja koskettaisin häntä. 😁 varmasti meillä riittäisi juteltavaa ja nauttisin❤
- Anonyymi
Kyllä mitään en haluaisi niin paljon tehdä kuin jutella hänen kanssaan. :)
- Anonyymi
Missä jutellaan? Olen siihen valmis koska tahansa.
- Anonyymi
Tietysti haluan. Voisiko roseviinin silti vaihtaa ihan tavalliseen punaviiniin?
- Anonyymi
Tai olueen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai olueen.
Ei!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei!
Juo ite viinis hyi helvata.
- Anonyymi
Haluaisin puhua hänen kanssaan asiat halki. Ja halailla ja pussailla. ❤️
- Anonyymi
Saako kysyä mitään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako kysyä mitään?
Mitä saa kysyä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako kysyä mitään?
Saa tietysti. (16.25)
- Anonyymi
Ei oikein maistu tuo rosee viini..
12 tuntia hänen kanssa aivan mahtavaa , kaikki käy. - Anonyymi
Iltakahdeksasta aamukahdeksaan lauttasaunalla saunoen jutellen lepäillen viinillä tai ilman. No ehkä pari Marsalkka-olutta jos mahdollista.
- Anonyymi
Ihanko ilkosillaan vai uimapuku päällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanko ilkosillaan vai uimapuku päällä?
Ei koko kahtatoista tuntia alastomana, vain saunomisen ja uinnin aikana. Terassilla olemme kevyesti pukeutuneina.
Kuten huomaat, tämä toiveajattelu on suunnattu noin puolen vuoden päähän :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei koko kahtatoista tuntia alastomana, vain saunomisen ja uinnin aikana. Terassilla olemme kevyesti pukeutuneina.
Kuten huomaat, tämä toiveajattelu on suunnattu noin puolen vuoden päähän :)No siis tarkoitin että saunassako ilkosillaan senkin vekkuli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siis tarkoitin että saunassako ilkosillaan senkin vekkuli.
🛀🧖♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🛀🧖♀️
Niin ymmärsin kyllä en luullutkaan että muuten vaan ilkosillaan 12 tuntia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ymmärsin kyllä en luullutkaan että muuten vaan ilkosillaan 12 tuntia.
Lisään vielä että minä mieluummin uimapuvussa.
- Anonyymi
Olis kyllä tosi tukalaa olla saunassa hänen kanssaan alasti ilman, että saa harrastaa seksiä. (Sivusta)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olis kyllä tosi tukalaa olla saunassa hänen kanssaan alasti ilman, että saa harrastaa seksiä. (Sivusta)
Niin parempi varmaan silloin ettei menisi saunaan ollenkaan niin ei tule liiallisia haluja. 😉 Että pitäisikö se saunominen jättää välistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin parempi varmaan silloin ettei menisi saunaan ollenkaan niin ei tule liiallisia haluja. 😉 Että pitäisikö se saunominen jättää välistä?
Tai sitten vaan harrastaa seksiä aloittajan kielloista huolimatta. 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten vaan harrastaa seksiä aloittajan kielloista huolimatta. 😉
Ei ei ja ei.
En ole ap.
T:nainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ei ja ei.
En ole ap.
T:nainenMiestä ajatellen kirjoitin tuon kommentin.
- Anonyymi
Jätetyn ihmisen turhaa haihattelua ja ikävää, mutta sellaista elämä on
- Anonyymi
En usko, en tykkää roseeviinistä.
- Anonyymi
Ai 12 tuntia. No ensin suunniteltais mitä hommia voitaisiin tehdä ja töitä ja tartuttaisiin niihin. Jossain välissä syötäis. Tai hän kertoisi mitä töitä voisin tehdä ja auttaa ja silleesä se menis lupsakasti tuo lyhyt aika....
- Anonyymi
Aika pitkältä 12 tuntia kuulostaa taitaa olla niin ettei haluaisi päästää ollenkaan. 🤭😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika pitkältä 12 tuntia kuulostaa taitaa olla niin ettei haluaisi päästää ollenkaan. 🤭😉
En tietenkää haluaisi päästää. Sitten saunaan ja nukkumaan ja otettaisiin lisäaikaa yuohon 12 tuntiin. Seuraavana päivänä voisi hipsiä omaan kotiin ottamaan omaa tilaa 😂
- Anonyymi
Viinin voi jättää pois. Meistä kumpikaan ei juuri juo. Mitä tehtäisiin, riippuu vähän siitä missä nähtäisiin. Luulen kuitenkin, että jutteleminen ja toistemme ympärillä kiehnääminen olis varmasti tarpeeksi siihen12 tuntiin. Tuskin tarvitsis keksiä mitään sen erikoisempaa tekemistä. Voitais ainakin kävellä, käsi kädessä ja jutella ja mennä kahville ja varmaan johonkin syömään ja halailla. Kai pussailu olis sallittu? Sitä ei ole vielä tehty, kun ei ole nähty, mutta toivoisin sitä kovasti.
- Anonyymi
Syöminen ei käy muu käy. 👄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syöminen ei käy muu käy. 👄
12 tuntiin ... no joo, eihän sitä rakastunut tietenkään ruokaa tarvitse. Toivottavasti jotain muutakin kuitenkin vois juoda, kuin sitä tarjoamaasi viiniä. Itse ainakaan en halua pärjätä 12 tuntia ilman vettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
12 tuntiin ... no joo, eihän sitä rakastunut tietenkään ruokaa tarvitse. Toivottavasti jotain muutakin kuitenkin vois juoda, kuin sitä tarjoamaasi viiniä. Itse ainakaan en halua pärjätä 12 tuntia ilman vettä.
Syöminen on hankalaa siksi se ei käy. 👄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syöminen on hankalaa siksi se ei käy. 👄
Mikäs syömisessä nyt on niin hankalaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs syömisessä nyt on niin hankalaa?
Olen kärsinyt syömisen ahdistus tilasta jo vuosia. Syön kyllä mutta se on hankalaa minulla on tukehtumisen pelko. Välillä syöminen on helpompaa ja välillä ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kärsinyt syömisen ahdistus tilasta jo vuosia. Syön kyllä mutta se on hankalaa minulla on tukehtumisen pelko. Välillä syöminen on helpompaa ja välillä ei.
Luulin olevani ainut tälläinen mutta usealla ihmisellä on tämmöinen vaiva.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulin olevani ainut tälläinen mutta usealla ihmisellä on tämmöinen vaiva.
Tuo on ihan yleinen ahdistukseen liittyvä oire, itselläni oli myös mutta olen päässyt siitä eroon, eli jos se yhtään lohduttaa niin varmasti helpottaa jossain vaiheessa :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on ihan yleinen ahdistukseen liittyvä oire, itselläni oli myös mutta olen päässyt siitä eroon, eli jos se yhtään lohduttaa niin varmasti helpottaa jossain vaiheessa :)
Niin toivottavasti.
- Anonyymi
Tuolla joku sanoi että puhuttais asiat halki...12 tuntia tentattavana piinapenkissä ei kiitoos.....
- Anonyymi
En tarkoittanut koko aikaa. Enkä mitään tenttaamista, vaan väärinkäsitysten selvittämistä.
- Anonyymi
Viiniä minä en ainakaan joisi. Tuskinpa siinä mitään tapahtuisi, vaikka seksi olisi sallittuakin. Juteltas vaan ja sit ehkä halattais, jos minä sen teen, kun lähdetään koteihimme.
- Anonyymi
Viinit kaadettaisiin pois. Keskustelisimme avoimesti ja vakavasti naisen kanssa. Ei pelleilyä. Aikuisempaa keskustelua kuin meitä aikuisemmilla koska meidän sydämet on yhtä murheellisia mutta myös yhtä iloitsevaisia toisistaan.
Voisimme sen jälkeen sopia, että mennään naimisiin.- Anonyymi
Komppaan tätä :) :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Komppaan tätä :) :)
IHANA KOMMENTTI!
- Anonyymi
En juo alkoholia. Joten viinistä kieltäydyn ja toivon ettei mieskään kännää seurassani. Jonkun piparkakkulaten voisin tehdä meille jos tuli joulun jälkeen käymään luonani
- Anonyymi
Liian pitkä aika. Jos ei sisällä seksiä, niin max. 3 h.
- Anonyymi
Ei kiinnosta. Ei tule parisuhdetta eikä uskontoa. Aika paljon muuten eroaa ihmisiä kirkosta jokapäivä. Pois PAKKOUSKONTO!
Tthhrrrjjj - Anonyymi
Tusina ihan kiva luku, ei mulla muuta.
- Anonyymi
Miksi ihmeessä ei saisi harrastaa seksiä? Onko siihen joku syy?
- Anonyymi
Jos Hän kysyisi tuota, ei minulla olisi syytä sanoa ei. Tosin se viesti mitä olen häneltä saanut, ei omalta puolelta aiheuta mitään keskustelun tarvetta sinänsä. Asia on niin kuin hän on sanonut, ja sen perusteella elän omaa elämäni. Siis keskustelussa ei olisi mitään järkeä ellei hän kokisi haluavansa keskustella. SeNainen
- Anonyymi
Voitasiin pitää mykkäkoulua.Kyllä se helposti onnistuu.Jos naisella on asiaa,niin puhukoon ja jutelkoon .Keksiköön puheenaiheita,jos kerran jutututtaa.Itse ajattelin järjestellä perhoskokoelmaani.
- Anonyymi
Haluisin halia ja hipeltää ja silitellä häntä, eihän se mitään seksiä ole 🤔😉 kyllä juttuakin varmasti rittäisi, ja hän voisi vaikka laulaa minulle tai jotain. Pääasia olisi hyvä seura ☺
- Anonyymi
12 tuntia menisi niin nopeasti.. yrittäisin saada avoimiin kysymyksiim vastauksia.. viini ja aika tai pelkkä aika riittää näin alkuun.. toki roseviini ei niin juttuni eneemmän kuplivat tms
- Anonyymi
Voitaisiin käydä parissa-kolmessa paikassa katselemassa ja silittelemässä eläimiä. Jossakin välissä lienee pakko syödä jotain, mutta ei raskaasti. Sitten menisimme jomman kumman luokse juttelemaan ja juomaan viinin hyvin hitaasti. Sitten 12 tuntia onkin jo täynnä, ja voi harrastaa seksiä.
- Anonyymi
Kiva olisi jossain Sibelius konsertissa käydä ja sitten vasta viini.
- Anonyymi
Pullo kurkusta alas ja etsimään miehelle panokaveria.
- Anonyymi
Ihan hyvä plääni. Rose vaihtuisi, en pidä siitä. 12 voi aloittaa ja 24 lopettaa. Sitten katoaisin yöhön tuhkimona, mutta molemmat kengät jalassa. Tapaisimme siis aseman baarissa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107582
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1065286Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163526Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p293517Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352564Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191886Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3561530Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311366Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?621364