Todistus löytyy täältä : http://www.sherdog.com/fightfinder/fightfinder.asp?fighterID=1500
Yleensä ihmiset, varsinkin naiset kuvittelevat että lihakset/koko ratkaisevat tappelussa. Tämä kaveri tässä laittaa/laittaisi mennen tullen ketä tahansa körilästä turpiin sekunneissa. Jutun pointti on siinä, että kaveri ei ole mikään erityisen iso/vahva. Tekniikka/aivot ratkaisevat. Hyvää päivänjatkoa
Naiset voivat puolustaa itseään siinä missä miehetkin!
Jorma123
5
1467
Vastaukset
- AndyS
Siis hetki. Mielestäsi siitä, että 106 kiloa painava miespuolinen Fedor on maailman kovin ottelija, seuraa, että naiset voivat puolustaa itseään?
- Varjo
Kyllä monestakin täysin toisiinsa liittymättömistä asioista voi seurata yhtäkkiä jokin toinen asia.
- Ukko
Siis tottahan se on ainaki matemaattisesti. Epätodesta voi seurata ihan mitä vain ja lause on silti tosi :)
- Minä
Siis jos 106kg painava judo/sambomestari ja ehkä maailman paras vapaaottelija pystyy puolustamaan itseään, niin pystyvät kyllä naisetkin? Ei helvetti ku jaksaa naurattaa :D
- keskilinja
W T F???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672804
- 2012087
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501922- 711766
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91531- 811234
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961020