päästä jollain kivalla viestillä jos otan pikku nokoset? ;)
Herätätkö mut hetken
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En.
- Anonyymi
En minäkään. En pidä manipuloinnista.
- Anonyymi
Minäkin otan.
Herätä sinä joskus minut viestillä - Anonyymi
Herätän. Tykkään palvella. Jos laittaisin klo 17.30 viestin?
- Anonyymi
Liian aikaisin, jos pikkasen myöhemmin, kun en ole vielä edes kerennyt aloittaa ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liian aikaisin, jos pikkasen myöhemmin, kun en ole vielä edes kerennyt aloittaa ;)
Siinä noin kello 19.00 vois olla soppeli aika :)
- Anonyymi
Meneppä kokeilemaan, niin saat tauon tuosta spämmäyksestä
- Anonyymi
Nyt vasta heräsin kun et herättänyt :D
- Anonyymi
Miksi nukut tuohon aikaan päivästä?
- Anonyymi
Koska olen työpäivän jälkeen todella väsynyt ja en pe iltana haluaisi sen takia mennä ihan kuuden maissa vielä yöunille, joten siksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska olen työpäivän jälkeen todella väsynyt ja en pe iltana haluaisi sen takia mennä ihan kuuden maissa vielä yöunille, joten siksi.
Nyt tunnistan sinut ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok. Jaksaa sitten iltaan asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok. Jaksaa sitten iltaan asti.
Koitin jopa energiajuoman avulla jaksaa valvoa muttei se aina auta :/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt tunnistan sinut ;)
Höpö höpö ;)
- Anonyymi
Ja voi olla että mulla on jonkinlainen kilpirauhasen toimintahäiriö joka tuo extra väsymystä :/
- Anonyymi
Ehkä voisin tässä illanpäälle vielä katsella/kuunnella sinuakin, kun ei uni tule liian aikaisin ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016349
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814879Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1033144Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302972Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262195Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191576Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?931149Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3381145Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311066- 48844