vetää hiljaiseksi ja araksi

Anonyymi

rakastaisitko mua sellaisena kuin oon? Vikoineni ja tapoineni? Kaikkineen? Huonoina päivinä myös?

28

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo , ei sitä rakkauden tunnetta voi valita..
      Eikä se katso myöskään aikaa tai paikkaa.

• Anonyymi

tuo kai siinä niin täydellistä onkin

• Anonyymi

Rakastan sinua. Se sisältää koko paketin. Mutta mulle pitää olla rehellinen koska vaistoan valheet vaikken niistä mitään sanoisikaan..

• Anonyymi

siihen toki pyrkisin. Saisi ojentaa, jos hairahtuisin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

siihen toki pyrkisin. Saisi ojentaa, jos hairahtuisin..

Meidät on luotu yhteen. En osaa rakastaa kuin kiivaasti mutta olen oppinut rauhallisemmaksi ja lempeämmäksi.. mutta sinua minä sua olen ajatellut..

• Anonyymi

Ihmisillä on vääristynyt mielikuva rakkaudesta että se on yhtä juhlaa ja täydellisyyttä ja onnea jne mutta sitä se ei nimenomaan ole eikä tule olemaankaan vaan se on sitä että kasvetaan, kehitytään ja opitaan yhdessä selviytymään elämästä ja opetellaan arvostamaan pieniä arjrn asioita ja autetetaan toinen toista sekä rakastetaan toista myös niin huonoina aikoina kun toinen ei tunne olevansa rakkauden arvoinen

• Anonyymi

Veljien ja sisarien kanssa kasvetaan ja kehitytään ja opitaan elämässä uusia asioita..
        Parisuhteessa kasvetaan erilleen tai yhteen.
        Rakkaus=rakastaminen=tunne jos se loppuu niin rakkaus loppuu.
        On rakkausliittoja ja järkiliittoja. On tunne ja järki-ihmisiä jotka toimivat tunteella ja järjellä myös rakkaudessa ja on myös ihmisiä siltä väliltä jotka siten toimivat myös siltä väliltä.
        Jos rakastaa niin rakastaa myös silloinkin kun toinen ei ole sitä rakkautta ansainnut , valitettavasti. Mutta rakkaus on sellaista , kaikki se kestää ja kaikki se kärsii. Rakkaus on kaikki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Veljien ja sisarien kanssa kasvetaan ja kehitytään ja opitaan elämässä uusia asioita..
        Parisuhteessa kasvetaan erilleen tai yhteen.
        Rakkaus=rakastaminen=tunne jos se loppuu niin rakkaus loppuu.
        On rakkausliittoja ja järkiliittoja. On tunne ja järki-ihmisiä jotka toimivat tunteella ja järjellä myös rakkaudessa ja on myös ihmisiä siltä väliltä jotka siten toimivat myös siltä väliltä.
        Jos rakastaa niin rakastaa myös silloinkin kun toinen ei ole sitä rakkautta ansainnut , valitettavasti. Mutta rakkaus on sellaista , kaikki se kestää ja kaikki se kärsii. Rakkaus on kaikki.

Kai sitä voi kasvaa ihmisenä kenen kanssa haluaa jos on ehdotonta rakkautta. Mutta kerro toki lisää kun näkökulmasi on ainut ja oikea... huh huh vittu mitä jeesustelijoita..

• Anonyymi

Kyllä, jos olisit kaipaamani mies. ❤️

• Anonyymi

Yrittäisin ainakin:)

• Anonyymi

Tottakai rakastaisin häntä ketä ajattelen. Huonot puolet tekevät toisesta jotenkin inhimillisen. Hassua vastata kuten tuntisi aloittajan.

• Anonyymi

Mä ainakin yhtä naista rakastaisin. Mutta olen liian erakko ehkä ja tylsä. Liian hankala ja mutkikas. No jos haluaa mun kanssani olla niin en kiellä sitä häneltä kyllä. Katsotaan nyt.

• Anonyymi

Tiedät sen. Olen sen sinulle suoraan kertonutkin.

• Anonyymi

Luultavasti.

• Anonyymi

Mitä ne viat on? Kaikkea en siedä. Esim juopottelua enkä reipasta alkoholin käyttöä. Enkä tykkää tupakanmakuisista pusuista. Enkä äkäisistä ja sovonistisista miehistä.

• Anonyymi

En tiedä.

• Anonyymi

Ei tule parisuhdetta eikä uskontoa!

Tthhhrrjjjj

• Anonyymi

kyllä,tykkäisin niistä.huonoinakin päivinä, tarjoaisin yhdessä olon ilon sekä rakkauden.

• Anonyymi

Kyllä niin tekisin. naiselta - > naiselle

• Anonyymi

Jos nähtiin eilen klo14:30 töissä, niin otetaanko selvää? Katos JtoS 😗

• Anonyymi

Kaikesta me yhdessä selvitään. m>n

• Anonyymi

Ei vois vähempää kiinnostaa jollekin anonyymille vakuuttelu. Siinä ei ole mitään järkeä!

• Anonyymi

Ei siinä oikein olekaan järkeä, paitsi ääneen lausuttuna tai kirjoitettuna vakuuttaa, mutta täällä ainoastaan itsensä.
        Jos ei hyväksyntää ole sellaisenaan, kera hyvien ja huonojen, niin ei ole mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siinä oikein olekaan järkeä, paitsi ääneen lausuttuna tai kirjoitettuna vakuuttaa, mutta täällä ainoastaan itsensä.
        Jos ei hyväksyntää ole sellaisenaan, kera hyvien ja huonojen, niin ei ole mitään.

Ihminen on oppivainen eläin. Mikään ei estä minua muuttamasta tapojani, jos toista ärsyttäisi joku pinttynyt tapani.

• Anonyymi

Eikö siihen rakkauteen kuulu se,että hyväksyy toisen sellaisena kuin toinen on? Hyvine ja huonoine puolineen. Jos huonoja puolia on enemmän kuin hyviä, voihan se rakkaus uupua ja loppua. Tosirakkaus on sellaista että löytää itselleen sopivan ihmisen, jonka kanssa kokee syvää yhteenkuuluvuutta ja hyväksyntää. Tuo toisesta parhaat piirteet esiin. Esim

• Anonyymi

En rakastaisi vikoineen pitää olla täydellinen.

• Anonyymi

Riippuu vähä millainen oot? Jos oot liian rasittava ja vaikea niin tuskin? Mut jos oot sovitteleva ja yhteistyö haluinen niin mielelläni. Liika itsekkyys vie kaikelta pohjan.

• Anonyymi

En tiedä vioistas yhtään mitään joten vaikee sanoa, pitää ensin saadaan tietää yhtä paljion mitä toinen kaivella. Satua vaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      96
      4764
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3912
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      208
      3804
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      104
      2210
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      77
      1964
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1336
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      132
      1248
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      162
      1236
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1105
    10. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      485
      1038
    Aihe